quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
http://images.google.nl/images?q=showchat&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi
Mooi, dat eerste plaatje..
Oh sorryquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:02 schreef timbob het volgende:
mag de zon weer aan?
Druk op het knopje zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:02 schreef timbob het volgende:
mag de zon weer aan?
dankjequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh sorryIk zat aan de verkeerde schakelaar
*zon weer aanzet*
Anders doe je Svurno in de plaats van Dada, die zien we voorlopig niet meer denk ik en dan Q. misschien als punt van het uitroeptekenquote:
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Anders doe je Svurno in de plaats van Dada, die zien we voorlopig niet meer denk ik en dan Q. misschien als punt van het uitroepteken
Dan moet tie eerst eens terugkomen....quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Dada gaat niet uit de OP hoor!!!1!!11!!! ::(![]()
![]()
:((:
![]()
!
Maar dan komt Svurno er ook niet in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Dada gaat niet uit de OP hoor!!!1!!11!!! ::(![]()
![]()
:((:
![]()
!
quote:
Dan haal je toetatoet er maar uit. Ofzo. Of je vervangt die punt. Je zet ze anders neer. Propt ergens een ava tussen. Weet ik het.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan komt Svurno er ook niet in.
Hoi Tania
Ja, het spijt me zeer, maar Q komt hier veel vaker dan T-A.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
Maar...
Q vond zichzelf meer een gast en T-A wilde wél in de OP
Jammer dat er geen 'i' in zit, ik voel me normaal gesproken het puntje op de 'i'.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Anders doe je Svurno in de plaats van Dada, die zien we voorlopig niet meer denk ik en dan Q. misschien als punt van het uitroepteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |