quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:24 schreef jagermaster het volgende:Best viewed @ 1024*768 bij 800x 600 ziet het er ook goed uit hoor
![]()
mag dus weg...
Ah oke, nou dat scheelt alweer..
quote:
Het team:
klik op een foto, er opend een nieuw venster. In dit venster zie je de foto alleen dan verkleind. Druk je daar op de foto dan vergroot die en kan je net meer teurg naar de biografie overzicht.
Hmm, daar heb je een punt.. zal er binnenkort even een linkje bijzetten omterug tegaan.. thnx
quote:
Tja, ik zeg het nog maar een keertje, raad het af om mailadressen zo op websites te zetten inverband met de spam..
In de code heb ik het email adres gecodeerd.. dus spambotten (oid) halen er geen correct email adres uit..
quote:
"Scouting op het web, eerste helft seizoen 2004-2005" Wat hebben jullie met scouting te maken
![]()
staat in de tabel onderaan de pagina team.
Haha.. scouting op het web, zijn de statistieken van de verschillende spelers.. scouting is een verzamelnaam voor het bijhouden van al die statistieken..
quote:
foto's: map leeg??? geen foto's misschien gewoon weghalen
![]()
wat lichtere foto's zou mooier zijn, zie je wat meer. Filmpjes laden traag.. Nu nog mooie spetternde actie fotos
Foto's zijn inderdaad niet erg mooi, slechte verlichting in de sporthal, bewegende beelden en helaas niet zo'n geweldige digicam..
Sja, en dat lege mapje is een extra geheugensteuntje voor mensen als ze toevallig nog foto's hebben, of als idee om eens een keer foto's te nemen..
Filmpjes moet ik nog even op een snellere server zetten..
De actiefoto's komen hopenlijk volgend seizoen!!!
quote:
Sommige delen komen op mij wat rommelig over, zal ook wel komen omdat ik niets met basketbal (en de meeste andere sporten) heb. Het overzichtelijkste vind ik nog de sitemap.
Sja hoop het wel, zo rommelig vind ik het iig niet... vond het juist erg strak allemaal..
En die sitemap heb ik er nu twee dagen opstaan.. vond ik eerder leuk als handig..
Overall, thnx voor het commentaar!
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.