same herequote:Op maandag 20 juni 2005 18:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb gezocht op Audio Key, Packard Bell en MP3 tot 9 maanden terug, maar ik heb ook nix gevonden.
Ik heb het weer ff in de groep gegooid. U hoort nog van ons (nou ja, als je wilt dat je nog iets van ons hoort per mail, dan moet je ff een mailtje sturen aan de mods).quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:12 schreef TvdB het volgende:
hmm, ik dacht dat xtravical niet meer actief was.
Affijn, ik heb een tijdje geleden een dvd-brander van xtravical gekocht, geld overgemaakt, en de brander nooit meer gezien. Ik heb hem wel nog een paar keer op msn gesproken, maar nog niets.
het komt uit deze topic: [TK] Dvd brander
het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb dus niks gekregen.
Mischien dat jullie er iets aan kunnen doen.
daar was m'n reply ook op gebaseerdquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:36 schreef Adelante het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
check daar voor meer info, user zal niet meer in staat zijn hier te reageren
ik hoop het wel!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef detulp050 het volgende:
Het eerdere probleem met WoW is -als het goed is- voor het weekend opgelost.
Als je mij even mailt welk email adres je van hem hebt, dan zal ik ff een mailtje sturenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb in [TK]Boekenverkoop na leegruimen grootouderlijk huis, deel 1 van DABAmaster een boekenreeks gekocht. Op 5 juni geld overgemaakt (en adres gemaild), maar tot op heden (ondanks mailtje afgelopen week) geen reactie gekregen, geen boeken gekregen en geen Track & Trace nummer gekregen. MIsschien dat een mailtje van een mod er wat beweging in krijgt?
Je hebt mail. Ik in elk geval wel. Het komt volgens mij helemaal in orde. Mocht dat niet zo zijn, stuur me dan nog ff een mailtje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb in [TK]Boekenverkoop na leegruimen grootouderlijk huis, deel 1 van DABAmaster een boekenreeks gekocht. Op 5 juni geld overgemaakt (en adres gemaild), maar tot op heden (ondanks mailtje afgelopen week) geen reactie gekregen, geen boeken gekregen en geen Track & Trace nummer gekregen. MIsschien dat een mailtje van een mod er wat beweging in krijgt?
* Lord_Vetinari zal vanavond even sjekken..quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt mail. Ik in elk geval wel. Het komt volgens mij helemaal in orde. Mocht dat niet zo zijn, stuur me dan nog ff een mailtje.
Het komt beslist in orde, en anders ga ik hem persoonlijk schoppenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* Lord_Vetinari zal vanavond even sjekken..
Ik wacht het even af. Volgens de mail zou hij uiterlijk vandaag de boel versturen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het komt beslist in orde, en anders ga ik hem persoonlijk schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |