Alles ging inderdaad zoals het hoortquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:47 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Prima deal met About2break mooi snel kunnen afronden. Top! Ps2 werkt prima.![]()
[TK]PS2 + 9 Spellen
succes met je verbouwing trouwens verder about2break
wie heeft ondertussen al WEL wat ontvangen van Meul?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:30 schreef Het_Biertje het volgende:
Met Meul uit dit topic [TK] Computer Meuk / El Cheapo een deal gemaakt over zijn Cardreader.
Had afgelopen week nog niets ontvangen, dus had er al ff een mailtje achteraan gestuurd.
Eerst had hij familie problemen waardoor hij vorige week maandag het niet op de post kon doen. ok, kan gebeuren... dinsdag dan maar. Vervolgens krijg ik vrijdag telefoon van Meul dat hij in het ziekenhuis lag/heeft gelegen. Het zou wat langer duren.
Nu stuur ik hem een mailje over hoe en wat.. (als je mij belt ben je weer beter daar ik aan neem )
[..]
zit z'n mailbox vol of is er meer aan de hand
ff afwachten
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wie heeft ondertussen al WEL wat ontvangen van Meul?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:49 schreef Conflict het volgende:
Hoi
Ik wil even nav [TK] 2 studenten fietsen + citybike melden dat de deal naar alle tevredenheid verlopen is. Na een mailtje dat hij een uurtje later kwam stond Martax bij me voor de deur met een aanhangertje en twee één fietsen.
quote:Met ¤ 75,- en de groetjes aan ElisaB waar fiets nr. 3 heen gaat is hij zojuist vertrokken richting een of ander boeren stinkdorp.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Want behalve de fiets heeft Martax ook keurig jouw groeten overgebracht.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:07 schreef martax het volgende:
![]()
Zal ik dan ook nog maar ff melden dat ik blij ben dat de fietsen bij zulke enthousiaste mensen terecht zijn gekomen. Nu weet ik zeker dat ze het goed krijgen bij hun nieuwe baasjes.
En netjes betaald zonder commentaar![]()
Joh, ga fietsenquote:
Het zou zomaar kunnen lovely MrA, maar ik heb oprecht en serieus geen hekel aan betalen. Alleen wanneer ik het te betalen bedrag onterecht vind (zoals ¤ 35 aan de ING voor een kopie van de jaaropgave hypotheekrente).quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Adelante het volgende:
volgens mij is dat vrouwen eigen, dat ze betalen leuk vinden
pakket binnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wie heeft ondertussen al WEL wat ontvangen van Meul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |