quote:Op woensdag 20 april 2005 12:57 schreef chibibo het volgende:
[TK] Gamegear/Jaguar/Wonderswan/zeldzame games/more
In bovenstaand topic een bod uitgebracht op de Megadrive, vervolgens via mail onderhandeld over de prijs, en vandaag in prima staat ontvangen.
Complimenten en dank aan Roi voor de prettige en snelle afhandeling.
Gisteren aan het begin van de avond en vanmorgen weer, bij een van de twee topics. Heb ik inderdaad niet gezien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Vulpecula het volgende:
Die topicreport heeft ook helemaal geen zin he. Ik heb al 2x een topicreport gedaan met de vraag of jullie een topic willen sluiten maar tot op heden is er nix gebeurt.
Tevens ook en eveneens gesloten.quote:Gaat om deze link [TK] Gitaar + toebehoren en Peavey Bandit 100watt versterker
Tevens mag deze ook worden gesloten: [TK] Zolderopruiming: Elektronische en computer apparatuur 2
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:01 schreef Skv het volgende:
Wrinex en kinky_queen
Dvdtjes mee geruild, goed gegaan enzooo
Dank jullie beiden
Ik mag 'm zeker niet een keer lenen hequote:Op woensdag 27 april 2005 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
Van http://forum.fok.nl/user/history/19529 1 van zijn 2 http://forum.fok.nl/topic/677055 gekocht.
Hij is hem langs komen brengen, uitgebreid getest, helemaal topsuper nette, mooie platenspeler!
Hij moest em natuurlijk even testen he en die witte kabels weet ik uit ervaring worden snel viesquote:Op donderdag 28 april 2005 18:03 schreef BYM het volgende:
[TK] iPod stuff
Jammer, hij is niet verstuurd op het moment dat dat beloofd werd, en device blijkt tegen te vallen, want de uitspraak "nooit gebruikt" blijkt niet waar, getuige de vieze kabel, en de vette vingers op de control.
Jammer.
Dan had ik liever voor 10 euro meer een echt "nooit" gebruikte controle willen kopen bij de Apple shop
Euj, wtfquote:Op donderdag 28 april 2005 18:03 schreef BYM het volgende:
[TK] iPod stuff
Jammer, hij is niet verstuurd op het moment dat dat beloofd werd, en device blijkt tegen te vallen, want de uitspraak "nooit gebruikt" blijkt niet waar, getuige de vieze kabel, en de vette vingers op de control.
Jammer.
Dan had ik liever voor 10 euro meer een echt "nooit" gebruikte controle willen kopen bij de Apple shop
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:29 schreef J_CDA het volgende:
Uitstekende ervaring met Het_biertje. [TK] Studieboeken HBO Bedrijfskundige Informatica Heb het boek vandaag binnen gekregen. Goed en stevig ingepakt en het boek is nog als nieuwAl met al een een top deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |