whahaha achja bij de uni moet je ander tig kantjes volpennen ben ik te lui voorquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan ben je een prutser, dan maar een prutsinstelling
Onzin is dat nergens voor nodig... Ik vind eik dat ik mijn bachelor en mastertitel wel in 1 keer heb verdiendquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whahaha achja bij de uni moet je ander tig kantjes volpennen ben ik te lui voor
ja vind ik ook .. jamer dat de mensen die die papiertjes uitdelen dat niet vinden !quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Onzin is dat nergens voor nodig... Ik vind eik dat ik mijn bachelor en mastertitel wel in 1 keer heb verdiend
Die hebben er gewoon geen verstand van...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja vind ik ook .. jamer dat de mensen die die papiertjes uitdelen dat niet vinden !
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die hebben er gewoon geen verstand van...
Zijn we het daar iig over eensquote:
quote:
hoi!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:09 schreef Querk het volgende:
hoi!!
quote:
quote:
unitas is wel een leuk zaaltje hè ..tenminste vind ik altijd wel ... ok wel leuk publiek meestalquote:
erm niet echt druk enzo ..(lees ook hierboven) het blijkt dat de meesten vandaag komenquote:Op zondag 10 april 2005 12:57 schreef Cynic het volgende:
ja, was best okay. Was de verjaardag leuk?
Ja zeker jammer .. maar het is niet andersquote:Op zondag 10 april 2005 13:53 schreef Cynic het volgende:
Jammer dat je er niet was dan!
15k is beter...quote:Op zondag 10 april 2005 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
46k en nog wat
Ongezond veel mên.quote:Op zondag 10 april 2005 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
46k en nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |