Ik heb geen regenpak noch geld voor een taxi.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Regenpak.
.
En dan voor de deur van de disco uitgebreid je rooie regenpak gaan staan uittrekken. Anders kun je ook een taxi bellen als je dat te genant vindt..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey querk ..hmm dr is weinig verjaardag hier .. de hoofdmoot is morgen .. ik had dus eigenlijk best naar the wounded gekunt
het lijkt Q wel !quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:33 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht dat Jawi hier postte omdat dit zo'n leuke reeks was, maar die vent post gewoon echt overal...
wou je dan naar the wounded?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey querk ..hmm dr is weinig verjaardag hier .. de hoofdmoot is morgen .. ik had dus eigenlijk best naar the wounded gekunt
Het is gezllig!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:33 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht dat Jawi hier postte omdat dit zo'n leuke reeks was, maar die vent post gewoon echt overal...
t was practisch naast de deur !quote:
ja zeker naja !quote:
hoezo weber ... lucht je hart !quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:54 schreef SuperWeber het volgende:
Studie sucks!!
Ik heb maandag een tentamen... Over stof die sucks...quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:06 schreef SuperWeber het volgende:
Ik wil btw ook mailtjes maken zoals Au3's trainmate...
Waar leer je dat??
vertel ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb maandag een tentamen... Over stof die sucks...
Zodra ik tijd hebquote:
ik dacht dat jij nu nogal microbiologisch bezig was dan zou je het moeten weten weber !quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zodra ik tijd heb
Tentamen is microbiologie 3 en dat sucks big time...
Heb er een studie guide bij... Met vragen waarvan de antwoorden iig niet in het boek staan
Helaas weet ik niet alle metabole routes van sulfaat, ijzer en nitraat reducerende bacterien uit mijn hoofd...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik dacht dat jij nu nogal microbiologisch bezig was dan zou je het moeten weten weber !
niet maar dat is dan ook niet intressantquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Helaas weet ik niet alle metabole routes van sulfaat, ijzer en nitraat reducerende bacterien uit mijn hoofd...
Vertel dat desbetreffende docent maar eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niet maar dat is dan ook niet intressant![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vertel dat desbetreffende docent maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |