abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2005 @ 00:15:12 #276
83238 s0d
no fear..
pi_26994294
Vond het weer een goede aflevering!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
face your fears.. live your dreams..
  zaterdag 14 mei 2005 @ 02:18:32 #277
24054 search64
Avec le grande
pi_26996727
"Seth Cohen's a tool!"

"But he's still a tool!"

Supermooi
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_26999938
Gave aflevering weer. Wel jammer dat die blauwe plek van Marissa al zo snel weg is, anders had Ryan die misschien toch nog gezien tijdens prome. Het zal er in de finale wel op uitdraaien dat Ryan natuurlijk toch die baby te zien krijgt ofzo, lijkt me sterk dat ze Theresa zo maar ff voor de grap een aflevering om de hoek laten kijken. Jammer van Caleb, al zal ik hem niet zo erg missen

Kan niet wachten op de finale.
pi_27002284
daarom was ik al verbaast dat Theresa zei dat hij moest kiezen voor Marissa

ik kan ook niet wachten op de finale al moeten we dan weer tijden wachten om te weten hoe het verder zal gaan...
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:17:26 #280
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_27005607
nouja, sez2 was eigelijk wel een grote teleurstelling.
was sez1 nog leuk, vernieuwend en grappig, sez2 was gewoon saai, voorspelbaar en erg soapie en irritant.
<hr>
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:20:45 #281
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_27005656
Theresa is wel een van de personen die ryan het beste kent, daarbij is ze de enigste die op dit moment op een objectieve manier kan kijken naar de situatie. Wat er weer voor zorgt dat ryan dan eerder voor marissa zal kiezen.
Of te wel het hoeft niet zo te zijn dat de baby nog om de hoek komt kijken tijdens de slot aflevering.
Daarbij is de confrontatie tussen trey en ryan een stuk interesanter dan het vaderschap van ryan. Voor de hoeveelste keer wil je de relatie van marissa en ryan op de proef gaan stellen en de confrontatie krijgt dan ook weer te weinig aandacht. Naast natuurlijk de aandacht voor de dood van caleb, julie's problemen wordt er dan teveel in een aflevering gedaan.
Ik denk dat die baby hoogstens in de laatste 5 minuten voor komt om een clifhanger naar seizoen 3 te maken, iets van nadat ryan trey kapot geslagen heeft in chino, dat hij theresa en de baby ergens ziet lopen.
pi_27008080
Mooie aflevering,
Eindelijk gebeurt er weer eens wat.. klote om kirsten zo te zien eigenlijk.. maar dat maakt het ook wel weer spannend.

Voorstukjes volgende aflevering:
http://www.walking-contra(...)s/vmw/224.01.fox.zip
pi_27009358
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:24 schreef tonks het volgende:Voorstukjes volgende aflevering:
Wow Dat gaat een gave finale worden, zeker weten
pi_27009536
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:44:43 #285
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27009769
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:19 schreef truSteh het volgende:
Gave aflevering weer. Wel jammer dat die blauwe plek van Marissa al zo snel weg is, anders had Ryan die misschien toch nog gezien tijdens prome. Het zal er in de finale wel op uitdraaien dat Ryan natuurlijk toch die baby te zien krijgt ofzo, lijkt me sterk dat ze Theresa zo maar ff voor de grap een aflevering om de hoek laten kijken. Jammer van Caleb, al zal ik hem niet zo erg missen

Kan niet wachten op de finale.
Ik vond Theresa wel een beetje een reddende engel voor Ryan/Marissa .
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:32:42 #286
109577 2609
Paris (L)
pi_27012353
caleb
pi_27013824
Wat interesseren mij die spoilers Eindelijk weer een beetje fatsoenlijke aflevering, mocht eens tijd worden Ik blijf de gehele nacht wakker om die finale zo snel mogelijk te zien
pi_27015559
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 23:33 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

zal het voortaan wel doen dan. maar dan nog begrijp ik niet waarom je hier gaat kijken als je per se niet wil weten wat er gebeuren gaat. dat is het enige wat hier besproken wordt
Totaal mee eens.
Spoilers zijn dingen van die nog komen gaan, ook in Amerika. Als je de aflevering nog niet gezien hebt, moet je ook niet hier gaan kijken en/of lezen.
Dit topic is dus voor de kijkers van de afleveringen in Amerika.
Spoilers zijn zoals hier boven mij gepost, over de season finale.
Dit topic is toch om afleveringen te discussieren die al geweest zijn? Wat nog komen gaat, tussen spoiler tags. Als afleveringen die al geweest zijn tussen spoiler tags staan, worden ze minder snel gelezen, omdat sommigen geen spoilers willen weten. Schiet niet echt op met de discussie dan.

Even ontopic:
In eerste instantie dacht ik dat Julie wel eens in de problemen zou kunnen komen vanwege die pillen.
Maar, dat kunnen ze toch controleren in z'n bloed, of hij wel/niet die pillen heeft ingenomen. Dus missch kan ze wel worden aangeklaagd voor poging tot moord (als de pillen gevonden worden) maar niet tot moord zelf. Denk ik?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_27015732
Sowieso is deze topic reeks begonnen als "The O.C Centraal spoiler topic"
Loze discussie dus, alleen spoiler tags gebruiken voor dingen die in USA nog niet aan de orde zijn geweest, anders weet je ook niet meer wat je nou wel en niet kan gaan lezen.
Jupiler is goed
pi_27016196
Kunnen we niet een keer stoppen met dat spoiler gezeik topic?

Die discussie hebben we nu al 600x gehad, in elke deel minimaal tig keer.

Als een aflevering is geweest, is het heel simpel, iets wat in die aflevering gebeurt is geen spoiler meer, dus hoeft niet in spoiler tags. Pas iets dat gaat komen is een spoiler, sim-pel
pi_27016385
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:24 schreef tonks het volgende:
Mooie aflevering,
Eindelijk gebeurt er weer eens wat.. klote om kirsten zo te zien eigenlijk.. maar dat maakt het ook wel weer spannend.

Voorstukjes volgende aflevering:
na het zien van dit voorstukje ben ik echt benieuwd wat er gebeuren gaat

spoilervrij genoeg?

ik zag trouwens op MTV dat zowel Seth en Summer als Ryan en Marissa in het echt ook een relatie hadden. Alleen de eerst genoemden zijn nu nog een setje. Wel grappig
  FOK!fossiel zondag 15 mei 2005 @ 01:25:06 #293
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_27017607
Leuke aflevering

Eindelijk iets leuks tussen Summer en Seth weer, dat ging maar door en door en is nu leuk afgesloten (lief hoor )

Ryan en Marissa is nu ook weer een stapje verder, eindelijk dat Theressa wat goeds doet :p.

Wordt een erg gave final denk ik
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_27020180
Had caleb wel van het drankje gedronken eigenlijk?
pi_27020461
Nee, Julie rukte het uit ze hande zodra hij wou drinken, waarschijnlijk besefte ze wat ze deed dat het verkeerd was. Volgens mij zei hij iets over hun huwelijk ofzo
  zondag 15 mei 2005 @ 10:46:31 #296
61258 Aurelium
Aurelius
pi_27020732
Maar ik denk wel dat die pillen nog gevonden worden. Weet je nog dat ze die maar heel vlugjes had opgeborgen onder een handdoekje?
Ze zal vervolgens wel verdacht worden van moord terwijl ze dat dus juist niet gedaan heeft.
Jupiler is goed
pi_27022153
quote:
Op zondag 15 mei 2005 00:08 schreef truSteh het volgende:
Kunnen we niet een keer stoppen met dat spoiler gezeik topic?

Die discussie hebben we nu al 600x gehad, in elke deel minimaal tig keer.

Als een aflevering is geweest, is het heel simpel, iets wat in die aflevering gebeurt is geen spoiler meer, dus hoeft niet in spoiler tags. Pas iets dat gaat komen is een spoiler, sim-pel
HE-LE-MAAL mee eens
pi_27022912
quote:
Op zondag 15 mei 2005 00:08 schreef truSteh het volgende:
sim-pel
You gotta learn to live
and live and learn
pi_27023150
Heb het volgende topic al vast klaar staan dus post snel nog ff 2 reacties
pi_27023299
boee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo