SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.face your fears.. live your dreams..
Wowquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:24 schreef tonks het volgende:Voorstukjes volgende aflevering:
http://www.walking-contra(...)s/vmw/224.01.fox.zip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Theresa wel een beetje een reddende engel voor Ryan/Marissaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:19 schreef truSteh het volgende:
Gave aflevering weer. Wel jammer dat die blauwe plek van Marissa al zo snel weg is, anders had Ryan die misschien toch nog gezien tijdens prome. Het zal er in de finale wel op uitdraaien dat Ryan natuurlijk toch die baby te zien krijgt ofzo, lijkt me sterk dat ze Theresa zo maar ff voor de grap een aflevering om de hoek laten kijken. Jammer van Caleb, al zal ik hem niet zo erg missen
Kan niet wachten op de finale.
Totaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:33 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
zal het voortaan wel doen dan. maar dan nog begrijp ik niet waarom je hier gaat kijken als je per se niet wil weten wat er gebeuren gaat. dat is het enige wat hier besproken wordt
na het zien van dit voorstukje ben ik echt benieuwd wat er gebeuren gaatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:24 schreef tonks het volgende:
Mooie aflevering,
Eindelijk gebeurt er weer eens wat.. klote om kirsten zo te zien eigenlijk.. maar dat maakt het ook wel weer spannend.
Voorstukjes volgende aflevering:
http://www.walking-contra(...)s/vmw/224.01.fox.zip
HE-LE-MAAL mee eensquote:Op zondag 15 mei 2005 00:08 schreef truSteh het volgende:
Kunnen we niet een keer stoppen met dat spoiler gezeik topic?
Die discussie hebben we nu al 600x gehad, in elke deel minimaal tig keer.
Als een aflevering is geweest, is het heel simpel, iets wat in die aflevering gebeurt is geen spoiler meer, dus hoeft niet in spoiler tags. Pas iets dat gaat komen is een spoiler, sim-pel
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:08 schreef truSteh het volgende:
sim-pel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |