Zo dacht mijn exvriendje ook... hij is niet voor niets mijn exvriendje!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij. En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Straks een nieuw topic in R&P met gejank en wat een botte trut zijn ex wel niet is en dat ze alleen maar aan zichzelf denkt..quote:
Het is morgen. Vertel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Moist het volgende:
Ik heb besloten morgen met haar te gaan praten.
Ik ben idd ook erg benieuwd!quote:
Oeeeeeee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Moist het volgende:
Ik heb besloten morgen met haar te gaan praten.
Doe mij maar kroepoek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oeeeeeee.
Wat een kliffhanger.
Nog meer mensen die chips en cola willen? Ik ga nog even langs de shop.
Ik wil weten hoe het aflooohooooopt.
De FOK! Darwin Awardsquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Uiruru het volgende:
Wie maakt er straks een deel 2?
Ik nomineer dit topic bij voorbaat al als grappigste topic van 2005
Grappiger kan het niet meer worden inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Uiruru het volgende:
Wie maakt er straks een deel 2?
Ik nomineer dit topic bij voorbaat al als grappigste topic van 2005
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:57 schreef Sessy het volgende:
In mijn ervaring is een groot verschil in opleidingsniveau en toekomstwensen uiteindelijk fataal voor een relatie.![]()
downdatenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Thisbe het volgende:
Daarom doe ik dus niet aan downdaten![]()
Al moet ik wel zeggen dat ik erg happy word van dit soort topics! Jammer dat ik niet meer bij de rechstwinkel werk, ik geniet intens van dit soort mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |