nee eerst netjes de mavo afmakenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Moeten die kinderen later ook wokken?
Echt niet hij heeft een topbaan in een CD winkel joh, CD's verkopen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de TS! Hij vult namelijk geen vakken maar hij wokt!![]()
Vakken vullenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Moeten die kinderen later ook wokken?
In principe niet. Maar het zal je verbazen hoeveel vrouwen in Nederland er voor kiezen om toch maar niet te gaan werken als ze kinderen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:06 schreef Duvel het volgende:
't Eén sluit het ander toch niet uit?
Mijn biologische klok tikt achteruit ipv vooruitquote:
Maar heb je het gecombineerd met man en kids? Nee he? Dus lul niet zo domquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar, alvast bedankt voor het advies
lees ff de post boven je, voor je begint over dom lullenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Maar heb je het gecombineerd met man en kids? Nee he? Dus lul niet zo dom
Zoals ik al zei,quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik combineer dit al jaren prima met een vent die nooit had gestudeerd, dus zeur niet. En aan kinderen was ik niet echt toe op mijn 21stequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Moist het volgende:
*insert middelvingersmiley* je lijkt P. Fortuyn wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:30 schreef heiden6 het volgende:
Isabeau, ga nou toch eens de afwas doen en doe niet zo geëmancipeerd.
"Ach mens, ga toch koken!"quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*insert middelvingersmiley* je lijkt P. Fortuyn wel.
Dat je dat serieus opvat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*insert middelvingersmiley* je lijkt P. Fortuyn wel.
Daar heb je toch de chinees voorquote:
Oh pardon...quote:
ja, belachelijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef Moist het volgende:
Dat er ook crew meedoet aan die flauwe reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |