Algoritmes zijn bepaalde getallen die je uit het hoofd kent ? Heb er nooit van gehoord. Ik snap wel wat je bedoelt (nouja, de formule snap ik niet, wiskunde is verbazend genoeg niet mijn sterkste puntquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:07 schreef Haushofer het volgende:
Het is denk ik ook een kwestie van "algoritmes" kennen. Ik weet nog goed hoe mn wiskundeleraar vroeger zomaar kon vertellen wat 96*96 was, daar hoefde hij amper bij na te denken. Totdat je erachter komt dat (x-a)*(x+a)=x2-a2 . En dat je het dus omschrijft als 90*102 + 36.
Dat is ook wel leip ja. Mij overkomt het wel regelmatig per ongelukquote:Mn broer kan trouwens ook zomaar in een zin willekeurig letters vervangen, en dat dan toch snel oprakelen. Wat resulteert in wekkere larme kakkie boffie's enzo
Neuh, algoritmes zijn als het ware methodes om dingen uit te rekenen. Soms kunnen die aangeboren zijn, maar met name autisten weten vaak niet hoe ze bepaalde dingen uitrekenen (bijvoorbeeld die tweeling die van elke datum kon vertellen wat voor dag het was). Misschien dat je ook zoiets met woorden kunt ontwikkelen.quote:Algoritmes zijn bepaalde getallen die je uit het hoofd kent ?
Gamma.quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:37 schreef Suijk het volgende:
Er was heel vroeger bij 'Wedden Dat' wel eens iemand die dat ook kon. Dan werd er een bladzijde uit een boek voorgelezen en dan kon hij naderhand precies zeggen hoeveel letters er opgelezen waren. Zoiets was het. Lukt jou dat ook?
Om het even om te draaien : Vind je het niet erg arrogant om te denken dat je de enige bent?quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:54 schreef CartWOman het volgende:
Ik draaf een beetje door, zo gek dat hier een topic over is geopend terwijl je jezelf al jaren als een rariteit beschouwd...
Ben er niet trots op maar vind het wel een bijzonder iets.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
Om het even om te draaien : Vind je het niet erg arrogant om te denken dat je de enige bent?
Ik heb in al die jaren hier toch veel mensen over gesproken, en er was niemand die dit herkende, ook niet in hun omgeving.quote:Maar zonder gekheid, voor zover ik tot nu toe heb kunnen nagaan geldt voor alles waarin je denkt de enige te zijn dat je verre van uniek bent.. Alles komt wel vaker voor, al komt natuurlijk niet alles even vaak voor. Gezien je doorgaans niet vaak praat over dat soort dingen, lijkt het ook inderdaad of je de enige bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |