quote:Hij heeft z'n handen al niet meer nodig
Want hij stuntelt inmiddels niet meer?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef Airstream het volgende:
Echt een hele goeie keeper die Gomes.Toen ik hem aan het begin van het seizoen zag stuntelen dacht ik wel even dat het de miskoop van het jaar ging worden, maar dat beeld heeft hij helemaal omgedraaid.
![]()
Jij bent gewoon een zeurkous en een zwartkijker.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Want hij stuntelt inmiddels niet meer?
Ik ben realist en laat mij niet leiden door de publieke opinie of een commentator die zijn naam in hoofdletters gaat spellen tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:29 schreef DIJK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een zeurkous en een zwartkijker.
Nee, dus wat wil je daar mee zeggen?! Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:54 schreef aldostuta het volgende:
Ik ben realist en laat mij niet leiden door de publieke opinie of een commentator die zijn naam in hoofdletters gaat spellen tijdens een wedstrijd.
Gomes is gewoon een hele goede keeper. Dat jij dat niet wil zien en alleen de nadruk legt op zijn zwakkere punten (en wie heeft die niet) maakt je een zeurkous.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:54 schreef aldostuta het volgende:
En jouw reactie geeft voldoende antwoord op mijn vraag
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:56 schreef DIJK het volgende:
[..]
Gomes is gewoon een hele goede keeper. Dat jij dat niet wil zien en alleen de nadruk legt op zijn zwakkere punten (en wie heeft die niet) maakt je een zeurkous.
Dat Gomes schaamteloos gehyped wordtquote:Op donderdag 28 april 2005 14:56 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee, dus wat wil je daar mee zeggen?![..]
Op de lijn is hij hij idd goed, dat heb ik nooit ontkent. Maar er komt meer bij kijken dan goed zijn op de lijn. hij brengt zijn verdediging te vaak in problemen. Dat dat nu niet afgestraft is puur mazzel, geen kwaliteit. Zolang je de rest niet ook goed beheerst, kan je nooit een wereldkeeper zijn.quote:Gomes is gewoon een hele goede keeper. Dat jij dat niet wil zien en alleen de nadruk legt op zijn zwakkere punten (en wie heeft die niet) maakt je een zeurkous.
Hoeveel echt complete keepers die nu ergens onder de lat staan kan jij noemen? 4, misschien 5? Ik niet meer in ieder geval. Dus halen blijkbaar ook een hoop (net) niet wereldkeepers het hoogste niveau qua clubs. Bovendien hoeveel van die wereldkeepers is daarnaast bovendien al bijna 30 of de 30 reeds gepasseerd?! Gomes heeft nog genoeg tijd om te leren.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:14 schreef aldostuta het volgende:
Op de lijn is hij hij idd goed, dat heb ik nooit ontkent. Maar er komt meer bij kijken dan goed zijn op de lijn. hij brengt zijn verdediging te vaak in problemen. Dat dat nu niet afgestraft is puur mazzel, geen kwaliteit. Zolang je de rest niet ook goed beheerst, kan je nooit een wereldkeeper zijn.
Het enigste wat jij wil horen is dat Ajax een betere keeper heeftquote:Op donderdag 28 april 2005 15:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat Gomes schaamteloos gehyped wordt
[..]
Op de lijn is hij hij idd goed, dat heb ik nooit ontkent. Maar er komt meer bij kijken dan goed zijn op de lijn. hij brengt zijn verdediging te vaak in problemen. Dat dat nu niet afgestraft is puur mazzel, geen kwaliteit. Zolang je de rest niet ook goed beheerst, kan je nooit een wereldkeeper zijn.
Schmeichelquote:Op donderdag 28 april 2005 17:24 schreef ASSpirine het volgende:
Wat voor een wereldkeeper heeft ManU nu?
De aantal wereldkeepers is laag zoals DIJK zegt
Buffon, Cech, Casillas, kahn, dida (valdés later ook)
wie nog?
Ik kan er niet meer opnoemen of opkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |