Geluk houdt natuurlijk een keer op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou mij absoluut geen zorgen baren, hij redt zich er altijd wel mee.
Hij ging flink in de fout bij dat schot van Kaka inderdaad, gelukkig werd het niet fataal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Allemaal ballen die een goede lijnkeeper moet pakken. Dat hij een goede lijnkeeper is, wisten we inmiddels al. Dat hij die bal van Kaka totaal verkeerd verwerkt en wederom vaak verkeerd stond opgesteld bij hoge ballen zou mij zorgen baren als ik PSV supporter zou zijn.
Tja, daar had meer ingezeten dat klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geluk houdt natuurlijk een keer op.
Zie Milan thuis vorig jaar: als Gomez normaal had gestaan, had hij die kopbal makkelijk gehouden.
Mooi zo houden we de beste keeper van Nederlandquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:03 schreef twi het volgende:
Voor keepers wordt geen 10 miljoen betaald, en zeker niet voor een overschatte Braziliaanse clown. Dus wees er maar blij mee, die zit voorlopig nog wel in Eindhoven.
Gisteren was ie goed, maar dat is één wedstrijd. Wacht nu maar af waar hij over 10 jaar staat.quote:
Ik zie niet erg veel verbeteringen op hoge ballen ten opzichte van vorig seizoen, dus het is maar de vrag of dat ooit wel goed zal worden. Je vergeet zijin voetballende kwaliteiten nog: een voortzetting onder druk is bijna altijd balverlies. Kon hij die ballen maar oprapen en uitgooienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij ging flink in de fout bij dat schot van Kaka inderdaad, gelukkig werd het niet fataal.
Maar met de verdediging voor hem wordt van hem vrijwel alleen lijnkeepen verwacht, iets waar Waterreus nogal eens moeite mee had.
Ook staat hij vaak ver voor de goal, waardoor boogballetjes er sneller in kunnen en ik vind hem bij hoge ingrepen, zoals corners en indraaiende vrije trappen niet altijd even sterk.
Maar ja die jongen is begin 20 en kan alleen maar beter worden en ik maak me wenig zorgen over hem, omdat ie ver voor de goal staat onderschept hij ook veel en dekt hij de hoeken goed af.
Ok, dus het feit dat zijn fouten niet worden afgestraft door de tegenstander is een van de kwaliteiten van Gomes? Het wordt met de dag gekker hier....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan had het allangal eens fout moeten gaan hoor.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee als het echt zo erg was geweest dan was het allang al eens afgestraft.
Maar dat maakt die blunders toch niet minder erg (of interpreteer ik jouw opmerkingen helemaal verkeerd)?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Onzin
je hebt keepers waarbij elke fout wordt afgestraft. Bij Gomes is dit niet het geval.
Deze topicreeks begon over internationale keepers in nederland. Babos en Lobont hielden het niet vol, en inmiddels is ook Grandel gezien. Gomes ontwikkelt zich uitstekend. Hij is met veteraan Pieckenhagen, die het ook goed doet, onbetwist. Hoezo blunderend?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar dat maakt die blunders toch niet minder erg (of interpreteer ik jouw opmerkingen helemaal verkeerd)?
En ik zeg dat dat hem niet een goede keeper maaktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij zegt dat zijn fouten nog worden afgestraft.
Ik zeg van niet want anders was het wel eerder gebeurd.
Dus ik zeg dat zijn fouten niet zullen worden afgestraft
Ik vind dat ie matig uittrapt en niet de rust met de bal uitstraalt als Van der Sar of Waterreus, maar ik schrijf hem hier nog niet volledig in af, hij heeft zijn keepersopleiding in Brazilie genoten (en die is niet je-van-het en) en moet in NL dus nog veel leren en aangezien hij de voorin de twintig is moet dat imo nog wel kunnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik zie niet erg veel verbeteringen op hoge ballen ten opzichte van vorig seizoen, dus het is maar de vrag of dat ooit wel goed zal worden. Je vergeet zijin voetballende kwaliteiten nog: een voortzetting onder druk is bijna altijd balverlies. Kon hij die ballen maar oprapen en uitgooien
Ik denk nog steeds dat wanner zijn fouten eens afgestraft zullen worden, wat ongetwijfeld zal gaan gebeuren, jullie positieve mening snel zal omslaan.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Guus wil hem in ieder geval nog niet verkopen!
quote:Hiddink wil ’levenslang’ voor Gomes
Wat Guus Hiddink betreft, blijft doelman Heurelho Gomes nog vele jaren bij PSV. De technisch directeur zou de Braziliaan het liefst een contract laten tekenen van acht of negen jaar.
Hiddink zei dat gisteren aan de vooravond van het thuisduel met FC Twente. „Hij is hier in Eindhoven heel snel geaard, haalt prestatief een hoog niveau en staat mede symbool voor de uitstraling van dit PSV. Het zou mooi zijn als we hem voor een periode van acht of negen jaar konden vastleggen.“
De coach maakt daarbij het voorbehoud dat een dergelijk langlopend contract goede clausules moet bevatten over de voorwaarden waaronder Gomes (23) zou kunnen vertrekken naar een andere club. „Komt er echt een heel grote club voor hem, dan mag je hem niet tegenhouden.“
De kans daarop lijkt op dit moment niet groot. Zolang hij geen vaste international is, komt Gomes niet in aanmerking voor een contract in Engeland. Italië en Spanje hebben slechts een gering aantal plaatsen te vergeven aan niet-EU-spelers. Het gebeurt hoogstzelden dat zo’n plek wordt ingeruimd voor een doelman.
Al die overwegingen stemmen Hiddink optimistisch aangaande een langer verblijf van Gomes in Eindhoven. „Ik verwacht zeker dat hij ook volgend seizoen nog bij PSV speelt.“ Zijn huidige contract loopt af in 2008. (Eindhovens Dagblad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |