quote:
op 02-29-2000 om 02:20 PM schreef Jane het volgende:
Ik heb hem zondag gezien en ik vond hem erg goed. Mooi einde, maar verder zal ik er niet meer over verklappen.
jammer:-( Ik zat net niet op te letten bij het einde namelijk
quote:
op 02-29-2000 om 03:27 PM schreef SunChaser het volgende:
jammer:-( Ik zat net niet op te letten bij het einde namelijk
Sunnie, zeg nou even wat je van de film vond!
Het einde vond ik niet echt sterk. Had toch iets anders verwacht en bleef nog met een aantal vragen zitten. Maar dat geeft niks, ik vond het sowieso een prima film, die boeide van begin tot eind.
quote:
op 02-29-2000 om 04:08 PM schreef Arcee het volgende:Het einde vond ik niet echt sterk. Had toch iets anders verwacht en bleef nog met een aantal vragen zitten.
Ik denk dat ik dat juist het mooie er aan vond. Niet zo'n geijkt Holywood-einde. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk.
quote:
Daarentegen vind ik het optreden van Jude Law wel indrukwekkend, een terechte oscarnominatie voor beste mannelijke bijrol lijkt me zo.
Law was zeker goed, ja. Maar als iemand die nominatie verdiend had, dan is het Hoffman (Freddie Miles). Die vond ik echt heel erg goed.
quote:
Dat het einde niet zo cliche is eb daarom wel goed is ben ik met Jane eens, maar ik vind het slot niet sterk in elkaar zitten
Het einde was inderaad niet cliché (waar ik ook erg voor ben), maar dat wil niet zeggen dat 't dan automatisch een sterk slot is, wat jij ook zegt inderdaad. Wat ik zelf al zei, het slot was gewoon niet wat ik verwacht had. De laatste scene was gewoon overbodig en de film had al eerder afgelopen kunnen zijn. Is nauwlijks kritiek, meer een opmerking.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 03 Maart 2000).]
Op mijn reactie ga ik straks heel wat boze reacties krijgen. Waarom?
Ik vind 'm echt niks!
Uit de voorstukjes begreep ik dat het een spannende film moest zijn. Nou niet dus. 2.5 uur, duurde het. Ik vond 'm zo ontzettend traag gefilmd. Het kon me in het begin nog we een beetje boeien maar na een tijdje ben ik een beetje gaan wegdromen. Mijn dagdromen waren interesanter
Ik had geen moment zo'n gevoel dat je ogen aan het beeld vastgekleefd zitten.
Tsja, ik vind het moeilijk uit te leggen maar ik vond er gewoon niks aan.
quote:
op 02-29-2000 om 09:22 PM schreef Keroppi het volgende:
Ojee, ojee, ojeeOp mijn reactie ga ik straks heel wat boze reacties krijgen. Waarom?
Ik vind 'm echt niks!
Uit de voorstukjes begreep ik dat het een spannende film moest zijn. Nou niet dus. 2.5 uur, duurde het. Ik vond 'm zo ontzettend traag gefilmd. Het kon me in het begin nog we een beetje boeien maar na een tijdje ben ik een beetje gaan wegdromen. Mijn dagdromen waren interesanter
Ik had geen moment zo'n gevoel dat je ogen aan het beeld vastgekleefd zitten.Tsja, ik vind het moeilijk uit te leggen maar ik vond er gewoon niks aan.
Vond ik ook, te langdradig!
quote:Wel!
Op vrijdag 18 april 2003 14:11 schreef -Mk- het volgende:
Opnemen of niet?
quote:Uuuuuhm... hoe weet jij dat nou al ?
Op zaterdag 19 april 2003 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
Hele mooie film, qua sfeer, muziek, beeld.Goed 'plot' ook! Vooral het einde... tragisch...
.
quote:Pffff, meer dan 3 jaar geleden alweer...
Op vrijdag 3 maart 2000 16:45 schreef SunChaser het volgende:
Goed jane, ik vond m wel erg goed. het einde was erg wazig, maar het was wel leuk om er met jou hieroevr van gedachten te wisselen. ENne, ik heb dus echt opgelet!
Ik weet niet eens meer hoe het einde ging. Nee, heb vanavond niet gekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |