abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145375
Uit de voorstukjes lijkt ie me wel aardig. Maar heeft iemand hem al gezien en was hij de moeite waard?
Laat het even weten
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  dinsdag 29 februari 2000 @ 14:20:00 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_145376
Ik heb hem zondag gezien en ik vond hem erg goed. Mooi einde, maar verder zal ik er niet meer over verklappen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage dinsdag 29 februari 2000 @ 15:27:00 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145377
quote:
op 02-29-2000 om 02:20 PM schreef Jane het volgende:
Ik heb hem zondag gezien en ik vond hem erg goed. Mooi einde, maar verder zal ik er niet meer over verklappen.

jammer:-( Ik zat net niet op te letten bij het einde namelijk

dinsdag 29 februari 2000 @ 15:38:00 #4
1986 Jane
pi_145378
quote:
op 02-29-2000 om 03:27 PM schreef SunChaser het volgende:
jammer:-( Ik zat net niet op te letten bij het einde namelijk

Sunnie, zeg nou even wat je van de film vond!

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 februari 2000 @ 16:08:00 #5
862 Arcee
Look closer
pi_145379
Ik vond 'm goed tot erg goed. Hij boeide me zeer en ik vond dat het er werkelijk prachtig mooi uitzien. Nooit geweten dat opvliegende duiven er zo mooi uit konden zien. De muziek is ook erg goed. Het optreden van Matt Damon en Jude Law is prachtig. Ik vond dat Damon een prima rol neerzette. Hij was echt wel een beetje een engerd. Philip Seymour Hoffman vond ik ook weer ijzersterk. Wat een topper is dat toch (speelde ook in Happiness). En ook Gwyneth Paltrow vond ik zeer overtuigend.

Het einde vond ik niet echt sterk. Had toch iets anders verwacht en bleef nog met een aantal vragen zitten. Maar dat geeft niks, ik vond het sowieso een prima film, die boeide van begin tot eind.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 29 februari 2000 @ 16:13:00 #6
1986 Jane
pi_145380
quote:
op 02-29-2000 om 04:08 PM schreef Arcee het volgende:

Het einde vond ik niet echt sterk. Had toch iets anders verwacht en bleef nog met een aantal vragen zitten.

Ik denk dat ik dat juist het mooie er aan vond. Niet zo'n geijkt Holywood-einde. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk.

pi_145381
Ik vond het een mooie, soms wat trage film geschoten op soms schitterende lokaties.
Matt Damon spreekt me in het algemeen als acteur niet zo aan, dus ook in deze film niet. Daarentegen vind ik het optreden van Jude Law wel indrukwekkend, een terechte oscarnominatie voor beste mannelijke bijrol lijkt me zo.
Dat het einde niet zo cliche is eb daarom wel goed is ben ik met Jane eens, maar ik vind het slot niet sterk in elkaar zitten. En dat is jammer voor een verder best wel aardige produktie.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 februari 2000 @ 16:31:00 #8
862 Arcee
Look closer
pi_145382
quote:
Daarentegen vind ik het optreden van Jude Law wel indrukwekkend, een terechte oscarnominatie voor beste mannelijke bijrol lijkt me zo.

Law was zeker goed, ja. Maar als iemand die nominatie verdiend had, dan is het Hoffman (Freddie Miles). Die vond ik echt heel erg goed.

quote:
Dat het einde niet zo cliche is eb daarom wel goed is ben ik met Jane eens, maar ik vind het slot niet sterk in elkaar zitten

Het einde was inderaad niet cliché (waar ik ook erg voor ben), maar dat wil niet zeggen dat 't dan automatisch een sterk slot is, wat jij ook zegt inderdaad. Wat ik zelf al zei, het slot was gewoon niet wat ik verwacht had. De laatste scene was gewoon overbodig en de film had al eerder afgelopen kunnen zijn. Is nauwlijks kritiek, meer een opmerking.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 03 Maart 2000).]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!fossiel dinsdag 29 februari 2000 @ 21:22:00 #9
1455 Keroppi
kool kikker
pi_145383
Ojee, ojee, ojee

Op mijn reactie ga ik straks heel wat boze reacties krijgen. Waarom?

Ik vind 'm echt niks!

Uit de voorstukjes begreep ik dat het een spannende film moest zijn. Nou niet dus. 2.5 uur, duurde het. Ik vond 'm zo ontzettend traag gefilmd. Het kon me in het begin nog we een beetje boeien maar na een tijdje ben ik een beetje gaan wegdromen. Mijn dagdromen waren interesanter
Ik had geen moment zo'n gevoel dat je ogen aan het beeld vastgekleefd zitten.

Tsja, ik vind het moeilijk uit te leggen maar ik vond er gewoon niks aan.

Chick on a mission
  woensdag 1 maart 2000 @ 17:02:00 #10
1656 GEeR+
een schaduw
pi_145384
Ik vond hem wel ok eigenlijk. Misschien niet helemaal de ophef die het krijgt, waard, maar zeker een aardige film. Hij is misschien wat traag, maar daardoor zit je wel echt in de film. Ik was ook echt een beetje verstoord toen opeens die aftiteling in beld kwam. Deze film mocht voor mij nog wel even doorslepen, want de enscenering was doorgaans prachtig, Italië...
Wat ik wel begreep van een recensent dat je het waarschijnlijk helemaal nix vindt als je de boeken waar Tom Riply de hoofdrol in speelt, gelezen hebt. Want het is toch wel verHollywood, vrees ik. Maar dit gebeurt wel vaker met verfimlingen van boeken.
Ik vond Jude Law zelf veruit de beste acteur, Matt Damon begon me op een gegeven moment zelfs een beetje te irriteren. En Palthrow valt eigenlijk niet echt op ofzo.
Maar al met al, de moeite waard, al weet ik niet wie de oscar van mannelijke bijrol eerder verdient, Law of (god, hoe heet dat jongetje van 6th sense ook al weer).
Eigenlijk vond ik stiekum Law beter, maar de prestatie van dat gozertje is natuurlijk wel weer veel stoerder... Het is maar goed dat ik niet in de jury zit, want ik zou nooit kunnen kiezen...
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  woensdag 1 maart 2000 @ 17:55:00 #11
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_145385
quote:
op 02-29-2000 om 09:22 PM schreef Keroppi het volgende:
Ojee, ojee, ojee

Op mijn reactie ga ik straks heel wat boze reacties krijgen. Waarom?

Ik vind 'm echt niks!

Uit de voorstukjes begreep ik dat het een spannende film moest zijn. Nou niet dus. 2.5 uur, duurde het. Ik vond 'm zo ontzettend traag gefilmd. Het kon me in het begin nog we een beetje boeien maar na een tijdje ben ik een beetje gaan wegdromen. Mijn dagdromen waren interesanter
Ik had geen moment zo'n gevoel dat je ogen aan het beeld vastgekleefd zitten.

Tsja, ik vind het moeilijk uit te leggen maar ik vond er gewoon niks aan.

Vond ik ook, te langdradig!

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_145386
PE heeft de film niet gezien maar wil wel X-Files : Fight the Future aanraden
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  donderdag 2 maart 2000 @ 20:49:00 #13
910 Barbie
Graduated Fool
pi_145387
Ik ben gisteravond naar The Talented Mr. Ripley geweest en ik vond hem echt onwijs mooi. En vooral de muziek, ik heb eigenlijk meer zitten luisteren dan zitten kijken. De muziek gecombineerd met het prachtige Italië van de jaren 50, maakte de film voor mij ontzettend mooi. Het verhaal was verder okee, maar inderdaad, te veel vragen bleven achter na het einde. Dat had beter gekund. Maar al met al zeker een aanrader!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Redactie Frontpage vrijdag 3 maart 2000 @ 16:45:00 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145388
Goed jane, ik vond m wel erg goed. het einde was erg wazig, maar het was wel leuk om er met jou hieroevr van gedachten te wisselen. ENne, ik heb dus echt opgelet!
pi_9858490
Vanavond om 22:00 uur op Yorin.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9859647
Ik ga 'm opnemen! Want E.R. wil ik ook niet missen.
pi_9859738
Ik vond deze film ook veel te langdradig. Ik had een spannende thriller verwacht, maar de film viel erg tegen.
En wat nog meer nie allemaal...
  Redactie Frontpage vrijdag 18 april 2003 @ 14:09:47 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9860214
Het vervolg gaat binnenkort draaien
pi_9860246
Opnemen of niet?
  vrijdag 18 april 2003 @ 14:13:12 #20
6643 Sheridana
Nog 3 nachtjes....
pi_9860266
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:11 schreef -Mk- het volgende:
Opnemen of niet?
Wel!
Nooit meer die signature.... ;(
pi_9872495
heb weggezapt, vond er niet veel aan te traag.
pi_9872738
Hele mooie film, qua sfeer, muziek, beeld.

Goed 'plot' ook! Vooral het einde... tragisch... .

zaterdag 19 april 2003 @ 00:17:59 #23
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_9872801
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
Hele mooie film, qua sfeer, muziek, beeld.

Goed 'plot' ook! Vooral het einde... tragisch... .

Uuuuuhm... hoe weet jij dat nou al ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  Redactie Frontpage zaterdag 19 april 2003 @ 00:19:46 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:23:01 #25
1986 Jane
pi_9872901
quote:
Op vrijdag 3 maart 2000 16:45 schreef SunChaser het volgende:
Goed jane, ik vond m wel erg goed. het einde was erg wazig, maar het was wel leuk om er met jou hieroevr van gedachten te wisselen. ENne, ik heb dus echt opgelet!
Pffff, meer dan 3 jaar geleden alweer...

Ik weet niet eens meer hoe het einde ging. Nee, heb vanavond niet gekeken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')