Die heb ik gelezen ja ^_^ ik zoek alleen een reactie van mensen die er al een tijdje mee werken.. niet mensen die zo'n ding 1x voor een review in hun handen hebben gehad... het lijkt mij een enorm tof dingetje en zou er graag eentje op willen pikken vroeg me alleen af hoe mensen die er dus een tijdje mee omgaan of ermee werken ofzo het telefoontje ervaren... wat ze irritant vinden of just super aan het toestel.. kan me voorstellen dat een reviewer er ff mee speelt en iets onhandig vind ofzo, maar als je een tijdje met een toestel werkt dan wen je aan sommige dingen dus is dat ene eigenlijk geen punt meer...quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:57 schreef Festini het volgende:
Een aardige review dacht ik zo
http://my-symbian.com/s90/7710_review.php
Alsof er veel betere phones zijn met een cam...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:25 schreef speedfreakssj het volgende:
zit wel een butt camera in zeg. 1 MP.
D500, 1.3 MPquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Alsof er veel betere phones zijn met een cam...
Hahahaha ja maar goed als je iets gewend bent is het moeilijk af te leren he.. ^^;quote:
ik zou een telefoon dan ook never nooit niet voor een camera kopen.. je maakt er toch niet zoveel gebruik van als een apparte camera aangezien je eerst die cam functie moet openen etcetc.. zo af en toe een fototje nemen is zat.. en een 1MP cam is daar meer dan genoeg voor.quote:zit wel een butt camera in zeg. 1 MP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |