Ik wou het net zeggen! (tikken..)quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:34 schreef kleine_meid het volgende:
(het lijkt wel of ik een kind heb, in plaats van een vriend)
Niet echt slim van hem om dat te doen omdat je er vroeg of laat toch achter was gekomen door bijv. de hoge telefoonrekening. Maar hij wou vast proberen zijn verloren geld weer terug te winnen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:17 schreef kleine_meid het volgende:
Hij schaamde zcih. Dat had ik vorige keer ook gehoord. Vorige keer had hij het pas na 3 of 4 maanden aan mij verteld..
Maar deze keer kwam ik er zelf achter. Hij schaamde zich omdat ik vaak tegen hem zei hoe trots ik op hem was dat hij nu eerlijk was en niet meer gokte. Hij schaamde zich daardoor nog heel veel meer en durfde het daarom niet meer te vertellen.
Hij zei dat hij het wel wilde, maar niet durfde.
Maar nu zat ik vanochtend in zijn telefoonrekeningen te kijken en zag zelfs dat hij vrij heeft genomen om te gokken. In januari heeft hij bijna iedere dag van 'smorgens half 10 tot 'savonds 5uur zitten bellen... Precies de tijd dat ik op kantoor zit...
Ik vroeg hem ook wanneer hij van plan had geweest om het mij te vertellen. Maar hij zei: als jij die brief niet had gezien, dan waarschijnlijk nooit. Ik wilde dat jij trots op mij was.
Hij wilde inderdaad zijn verloren geld terug winnen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:51 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Niet echt slim van hem om dat te doen omdat je er vroeg of laat toch achter was gekomen door bijv. de hoge telefoonrekening. Maar hij wou vast proberen zijn verloren geld weer terug te winnen.
Het beste voor je vriend is denk ik om in therapie te gaan, anders blijft hij er waarschijnlijk mee doorgaan. Op deze pagina http://www.gokhulpverlening.nl/ vindt je er meer info over. suc6
Ja, en dát gevoel is dodelijk voor elke relatie. Of in ieder geval wordt het dan erg moeilijk om je nog vrouwelijk te voelen in deze relatie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:34 schreef kleine_meid het volgende:
Het lijkt wel of ik een kind heb, in plaats van een vriend)
Als hij niet in therapie wil vind hij waarschijnlijk ook niet dat hij echt een probleem heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:04 schreef kleine_meid het volgende:
we hebben bijna 2 jaar een relatie...maar we kennen elkaar al 6 jaar...Toen wist ik overigens niet dat hij gokte hoor...dat hield hij zelfs voor zijn beste vrienden achter...gewoon uit schaamte
ik heb het met hem over therapie gehad, ook had ik gekeken op gokhulpverlening.nl.. therapie wilde hij niet...en ik kan hem niet dwingen... of wel?
hij wilde het samen met mij oplossen...en het lukt aardig, maar ik blijf zo achterdochtig...
Hier geloof ik geen barst van. Als hij je echt wil verwennen en in de watten leggen, zou hij gewoon een goeie baan zoeken en zich uit de naad werken. Met gokken lukt dat niet, dat weet jij net zo goed als hij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:10 schreef kleine_meid het volgende:En toen ik vroeg waarom hij uberhaupt ging gokken zei hij: ik wilde jou in de watten leggen. we hebben het niet breed, en ik wilde leuke dingen voor jou kopen..Ik wilde je meenemen naar Parijs, ik wilde je cadeautjes geven enz.
Verhaal van in de watten leggen en parijs is gewoon een lul verhaal... een smoes zodat jij het iets minder erg vindquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:10 schreef kleine_meid het volgende:
Hij gaat binnenkort 2 banen nemen om zijn schuld af te lossen..Hij weet wel dat hij fout zit..maar ja..beetje laat...
Ik zei ook: via internet gokken, daar win je geen geld mee, daar verlies je alleen maar mee...toen zei hij eerst: je kan echt wel geld winnen..en toen keek ik hem aan en zei hij: nee je hebt gelijk..dat kan niet..je kan er alleen maar geld mee verliezen...dus hij ziet zelf ook wel in dat het niet ok is. En hij heeft ook spijt en hij wil ook echt niet meer...(Maarja, dat zei hij vorig jaar ook....)
Ehm, hoe kom je er in godsnaam bij dat het aardig lukt?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:04 schreef kleine_meid het volgende:
hij wilde het samen met mij oplossen...en het lukt aardig
Nee, niet *schaam*. Als iemand je vertrouwen een paar keer schendt, neem je niks meer van iemand aan zonder bewijzen. Je wordt zo paranoïde als wat. Dat is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:17 schreef kleine_meid het volgende:
Vrige week had hij nachtdienst, en normaal komt hij dan om 6.00 weer thuis..Die keer kwam hij om 7.30 pas thuis.. Ik wilde gewoon niet geloven dat hij moest overwerken..Terwijl het echt zo was..Hij had zelfs zijn baas gebeld
*schaam*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |