en dat houd je tegen ? ze weet heus wel dat je dat doet , dus ga maar lekker door ...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:40 schreef Habbo het volgende:
Wil ik me net lekker gaan trekken voor de PC met wat geile filmpjes, komt me moeder op bezoek. Grrr![]()
Mits lekkere moeder.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:41 schreef Bioslock het volgende:
Trek je af op je moeder.
Jammer dat het geen bouwvaksters waren, had je een leuke show kunnen weggevenquote:
Wat niet?quote:
Pcies, bovendien zal ze vast wel vaker de vlekken op de lakens en het dekbed herkent hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:45 schreef Big_Gigolo het volgende:
Je moeder is zelf ook jong geweest hoor
ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
de vlekken op de lakens en het dekbed herkent hebben.
precies, tissues bij de hand houden en ga je gangquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:45 schreef Big_Gigolo het volgende:
Je moeder is zelf ook jong geweest hoor
ja mijn moeder gaat er ook altijd met een blacklight overheen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Pcies, bovendien zal ze vast wel vaker de vlekken op de lakens en het dekbed herkent hebben.
Moeders weten meer dan je denkt.![]()
Denk niet dat hij ruimte heeft voor 2 handenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef Lucille het volgende:
Kan je niet samen trekken dan?
Goh daywalker ik kom jou ook overal tegenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ga gewoon gezellig tussen je vader en moeder inzitten op de bank en dan flink sjorren? ze zijn vroeger ook jong geweest hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |