aaaahh laat dr nou toch, ze is in de veronderstelling dat "dr mannetje" alles wat ze aan heeft geil vind..... maar ondertussen weten wij wel beter... wij weten wat er in zijn gedachten omgaanquote:
Dan gun ik ze geen blik meer waardigquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt.... als jij over straat loopt zijn dr genoeg mannen die jou ondergoed zien, tenminste die er aan denken wel![]()
En als je dan ook nog eens een strakke broek aan hebt en je ziet die randen van zo'n onderbroek lopen dat weet je meteen hoelaat het is![]()
een vrouw die op een IT helpdesk werkt , en string draagt...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
Strings is idd mooier en ff wennen.
Maar dat is net zo met van die hele korte hipsters. (Die waar je billen deesl onderuit komen en erg laag zitten)
Maar oma onderboeken is gewoon not done idem Boxershorts voor vrouwen.
*rilt*
Ik kan ook een meisje die de opleiding ICT doet en een string draagt, maar daar word je echter niet blij vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
een vrouw die op een IT helpdesk werkt , en string draagt...
Een vrouw naar mijn hart !!!![]()
![]()
Ik zorg altijd dat je niet ziet wat ik draag... Sterker nog, ik heb voor een witte broek zelfs expres boxers gekocht, omdat élke string zichtbaar was, en die boxers niet... Dus kunnen mannen fijn gaan bedenken wat ze zouden willen zien, dat staat volledig los van wat er daadwerkelijk te zien is...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt.... als jij over straat loopt zijn dr genoeg mannen die jou ondergoed zien, tenminste die er aan denken wel![]()
En als je dan ook nog eens een strakke broek aan hebt en je ziet die randen van zo'n onderbroek lopen dat weet je meteen hoelaat het is![]()
Vrouwen naar mijn hartquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Eurodome![]()
Djenneke![]()
Zulk soort vrouwen hou ik van![]()
Ik zeg niet dat ik voortaan strings ga dragen, dus je hebt me echt niet bekeerd. Er zijn zat leuke slips die geen string zijn, kijk maar eens bij Victoria's Secrets. Ook strakke slips die je niet ziet onder een strakke broek (nou draag ik bijna alleen strakke spijkerbroeken en dan zie je sowieso je slip haast niet onder).quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah we hebben er 1 bekeerd !!!!
Maar mijn zus zegt dat het gewoon super wennen is in het begin, maar dat het daarna wel veel lekkerder zit dan een gewone onderbroek....
Persoonlijk zou ik het niet weten natuurlijk![]()
Mwah, maatje 38 en dan zitten large strings nog niet lekker... Lijkt mij niet, he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef djenneke het volgende:
Vrouwen die zeggen dat strings niet lekker zitten, willen waarschijnlijk gewoon per se een te kleine kopen...
Nou nee bedankt ik hou niet van dingen in mn kontquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien toch eens zelf proberen, zo'n string? Weet je hoe het voelt.
Lekker toch die blote billen die scheuren langs je broekquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:28 schreef innovative het volgende:
[..]
maar meer gewoon het "reetveter"effect... brrrrrrrrrrrrrr dat irriteert.
Jij leest wel lekker selectief he? Erodome zegt ook andere dingen te dragen, naast strings... Dat is hetzelfde als wat ik zeg, maar om de één of andere reden lees je daar overheen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Eurodome![]()
Djenneke![]()
Zulk soort vrouwen hou ik van![]()
Uh, ik had het over een reetveter, niet over mijn billen langs mijn broekquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lekker toch die blote billen die scheuren langs je broek![]()
Blote billenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Uh, ik had het over een reetveter, niet over mijn billen langs mijn broek
Maar dat is wel het effect van zo'n reetveterquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Uh, ik had het over een reetveter, niet over mijn billen langs mijn broek
Nou, als ze goed zitten, zitten ze niet echt in je reet. Wel soms irritant als je buktofzo, dan willen ze er wel eens tussen floepenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:28 schreef innovative het volgende:
[..]
Mwah, maatje 38 en dan zitten large strings nog niet lekker... Lijkt mij niet, he?
Overigens vind ik het probleem ook niet op mijn heupen zitten (waar die maten voornamelijk om draaien, het kruisstuk is vaak niet veel langer bij een grotere maat), maar meer gewoon het "reetveter"effect... brrrrrrrrrrrrrr dat irriteert.
Gewoon bukken hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, als ze goed zitten, zitten ze niet echt in je reet. Wel soms irritant als je buktofzo, dan willen ze er wel eens tussen floepenMaar goed, dan ga ik even naar het toilet om het ding goed te doen. (wat is dit nou weer voor een verhaal trouwen
)
Misschien is ook niet ieder vrouwenlijf geschikt voor een string... zou ook kunnen...
Maar dat is het probleem ook helemaal niet, slapen doe je gewoon naaktquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
trouwens, slapen met een string, dat vind ik dus ook niks, dan gaatie inderdaad niet lekker zitten....
ja ja... mannenquote:
Bij voorkeur wel ja, maar niet als het koud is.... de zomer komt eraanquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem ook helemaal niet, slapen doe je gewoon naakt![]()
Dat bukken is inderdaad geen probleem, vooral als je dan een stukje van de string kunt zien.... hmmmmmm i love it !!!!!quote:
Ik blijf erbij ze doen het gewoon extraquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat bukken is inderdaad geen probleem, vooral als je dan een stukje van de string kunt zien.... hmmmmmm i love it !!!!!![]()
geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ze doen het gewoon extra![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |