Probeer GCshop.nl eensquote:Op zondag 10 april 2005 16:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh ja, de limited edition heeft ook echt extra gameplay elementen... dan is preorderen misschien niet eens zo'n slecht idee. Normaal bestelde ik altijd bij play en dan duurt het wel een week extra.
Die duim van jou ook.quote:Op zondag 10 april 2005 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn bron zegt naast de release datum van 15 mei voor JE dat Conker 25 maart in de winkels ligt![]()
Ja op de bioware site staat zelfs dat ze even duur zijn, maar wij worden in Europa natuurlijk weer genaaidquote:Op zondag 10 april 2005 16:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik lees overal dat de LE en de normale dezelfde prijs zijn... en hier scheelt het opeens 6 euro. Nou ja, toch maar besteld.
quote:
quote:
20 uur. Dat is wel erg kort. Ik hoop niet dat het net zo makkelijk is als Fable.quote:It has the simplest design of any BioWare RPG yet, from the bare-bones character building elements to the action-based combat system. It's also surprisingly easy and fairly short by the genre's standards, offering up an adventure that shouldn't last you more than 20 hours on your first play-through
*fluistert windwaker*quote:Op woensdag 13 april 2005 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
20 uur is wel prima eigenlijkIk heb wel vaker gezegd, liever kort en krachtig dan onnodig gerekt.
Zolang er inderdaad maar geen bootjes en eilanden in jade zitten.quote:
Zooo'n zin....quote:Op donderdag 14 april 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Er zijn zelfs 3 eindes. Goed, slecht en neutraal. Dat is dus al 60 uur als je alles wilt zien. En inderdaad, ik doe er ook altijd langer over.
Ik heb nog geen idee...ik zie wel. Maar de eerste keer ga ik meestal voor goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Zooo'n zin....
Ik start trouwens met Wu, the blossom flower chick !en ik ga voor EVIL !!!!!
Ik heb hetzelfde, ik moet KOTOR en Fable nog steeds een keer Evil spelen.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:52 schreef twi het volgende:
Ik kan 't in dit soort spellen nooit over m'n hart krijgen om evil te spelenMietje dat ik ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |