quote:GENIUS!
Op zondag 28 oktober 2001 18:15 schreef calvobbes het volgende:
Nou vooruit, omdat het zondag is
Wie neemt het effe van me over vanaf vanaf 1 november?
Dan ga ik namelijk effe genieten van een welverdiende vakantie (naar Curacao )!!! Dus kan ik niet posten
Gewoon een kwestie van de laatste replyen, datum veranderen en [ img ] [ / img ] voor en achter zetten!!!
* Meril vraagt zich af wanneer we sneeuwafleveringen mogen posten.
quote:Nu
Op zondag 04 november 2001 16:12 schreef Meril het volgende:
* Meril vraagt zich af wanneer we sneeuwafleveringen mogen posten.
(1 per dag toch?)
quote:sorry, maar ze waren zo leuk dat ik kon geen keuze maken.
Op zondag 04 november 2001 16:28 schreef Meril het volgende:
(1 per dag toch?)
quote:NEE!!! Pas als we er aan toe zijn!!! Dat wil zeggen, als we alle dagen netjes 1 voor elke dag hebben doorlopen!!!! Dus niet willekeurige strips plaatsen GVD!!!!
Op zondag 04 november 2001 16:24 schreef cptmarco het volgende:[..]
Nu
[afbeelding]
quote:sorry, hoor
Op woensdag 07 november 2001 02:59 schreef calvobbes het volgende:[..]
NEE!!! Pas als we er aan toe zijn!!! Dat wil zeggen, als we alle dagen netjes 1 voor elke dag hebben doorlopen!!!! Dus niet willekeurige strips plaatsen GVD!!!!
quote:Deze is echt geweldig!
Op dinsdag 06 november 2001 20:35 schreef cptmarco het volgende:
[afbeelding]
quote:Hmmmoet dat nou? Er zijn heel veel mensen die deel 1 al hebben/kennen, en als er af en toe wat andere gepost worden vind ik dat geen probleem. Je moet er natuurlijk niet 1 uit een bepaalde 'vervolgserie' plukken, maar dat spreekt voor zich.
Op woensdag 07 november 2001 02:59 schreef calvobbes het volgende:[..]
NEE!!! Pas als we er aan toe zijn!!! Dat wil zeggen, als we alle dagen netjes 1 voor elke dag hebben doorlopen!!!! Dus niet willekeurige strips plaatsen GVD!!!!
* Meril is nu al bijna aan sneeuwafleveringen toe
quote:Ja dat is het idee achter het topic!!! Sommige mensen kennen C&H niet of vinden het juist erg leuk om (weer) te zien hoe het begon e.d!!! En als je af en toe wat andere post ben je zo de draad kwijt!!!
Op woensdag 07 november 2001 13:44 schreef Meril o.a. het volgende:Hmmmoet dat nou? Er zijn heel veel mensen die deel 1 al hebben/kennen, en als er af en toe wat andere gepost worden vind ik dat geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |