selecteer je ze ook op kleur???quote:Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef Piaf het volgende:
Ik heb een stevige eetlust en daarbij hoort een stevige stoelgang
Nu is het zo dat ik een plomp-toilet heb ( zeg ik dat goed? ) , met een zwanenhals
Nu sta ik op in de morgen en ga ik met een peuk lekker cliffhangen
Na het beeindigen van die activiteit zwaai ik um gedag ik trek door en ga naar het werk
Ik zie hem dus uit het zicht verdwijnen!!
Nu is het zo dat als ik thuis kom en ik mot piesen, dat er dan een lange drol in donker bruin water
De drol zelf is helemaal week en stukken hangen er los aan
Het erge is,als ik wil doortrekken met een vies gezicht, dat de stank dan wordt verspreid en dat is NIET te harden!!
Ik ben niet vies van mn eigen geur en scheten maar dit is echt super ranzig
De pleepotfabrikant moet een grotere doorgang maken![]()
en gegarandeerd een cocktail van water, urine en eventuele al dan niet vloeibare faecesresten die aan je konthaar blijft hangen; nee dank je.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:43 schreef DarkElf het volgende:
doortrekken tíjdens het poepen mén, voorkomt geur en vasthangen
Ritmisch afknijpen die handel!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:46 schreef DarkElf het volgende:
ff omhoog met die bips zeg, je moet er wel wat voor doen
ik had het toch over konthaar en niet den bibsch?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:46 schreef DarkElf het volgende:
ff omhoog met die bips zeg, je moet er wel wat voor doen
ja chronisch jaquote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ga vanaaf niets nuttigs doen met de icons. Ik schiet te kort ik weet het![]()
jaquote:Op donderdag 7 april 2005 23:49 schreef Roönaän het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als onafgebroken permanent?
das goorquote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
http://www.ratemypoo.com
voor inspiratie![]()
Toen ik nog in een studentenhuis woonde deden de mannelijke huisgenoten soms daarom het maar in de wasbakquote:Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef Piaf het volgende:
Nu is het zo dat als ik thuis kom en ik mot piesen, dat er dan een lange drol in donker bruin water
De drol zelf is helemaal week en stukken hangen er los aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |