abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26060840
aangezien mijn kennis van paintshop op de schaal van goed ongeveer nul is: hoe gooi ik de tekst uit het onderstaande plaatje, en masceer ik dat zodat het er allemaal nog wat vloeiend uitziet?,.. heb zelf wel wat met paint zitten kloten,. maar dat schoot natuurlijk voor geen meter op,... graag wat uitleg of wat hulp
bij voorbaat dank

plaatje:
  donderdag 7 april 2005 @ 23:44:16 #2
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_26061197
Met een clone tool kan je dat soort dingen mooi weghalen. Maar voor dit soort dingen is er een centraal PS topic in DIG.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_26061642
Wat ga je ermee doen dan? Als je het niet zelf gemaakt hebt (lijkt me niet aangezien je niks van paintshop weet) en je hebt de rechten niet overgekocht, dan mag je deze afbeelding niet bijvoorbeeld zonder die tekst op je site zetten.
pi_26061895
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Gizz het volgende:
Wat ga je ermee doen dan? Als je het niet zelf gemaakt hebt (lijkt me niet aangezien je niks van paintshop weet) en je hebt de rechten niet overgekocht, dan mag je deze afbeelding niet bijvoorbeeld zonder die tekst op je site zetten.
ach,. komt van een duitser af,. je hoort mij toch ook niet zeiken over de verloren fiets van me'n opa..
pi_26069045
Photoshop vragen zijn meer iets voor DIG.
Bij deze dus.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')