Bij ons 5 dagen... ook met alles erop en eraanquote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef frenkck het volgende:
Kermis verschilt echt van dorp tot dorp, bij sommige is het een kansloos plein met wat attracties en bij ons is er gelijk een onwijs toffe feestweek aan vast gekoppeld. Dus kermis is echt super, al zal ik zelf niet op de kermis komen. Gewoon de gezelligheid en activiteiten eromheen zijn gewoon het toppunt van gezelligheid. 3 dagen non-stop feest, heerlijk heb er nu al zin in komende donderdag/vrijdag/zaterdag.
Lente en Zomer?quote:Op zondag 11 december 2005 15:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In welke periode zijn die beruchte Noodhollandse kermissen altijd? Weet iemand dat?
Enschede.quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar is hier?
In Enschede centrum staan een reuzenrad, een ijsbaan en wat kraampjes. Verderop ook nog een kinder-iets.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus nu kermis in Enschede? Mooie winterse sfeer erbij is weer eens wat anders..
Niet op SBS, weet ff niet welke zender, dan zou ik even mijn videobandje erbij moeten pakken. Allebei mijn hometown kermissen zijn erin geweest in ieder gevalquote:Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent ook niet zeker..? Er was ook een programma over dit fenomeen op SBS ooit, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |