Ja, dank u wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:26 schreef twisteddlogic het volgende:
Zo beter?
Doen we!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Hier zijn de data voor de Flora- en Visserijdagen: http://www.visserijdagen.nl/html/index.html
Ik wankel dan naast je, gast.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Rio het volgende:
Gezellig. Als je iemand ziet die dronken is ben ik het
Heb je geen atlas? Of weet je het ondertussen alquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. help me, waar ligt het?
quote:Absichtlich zusammenstoßen verboten!
Geen atlas, maar ik heb er wel eens van gehoord volgens mij.. of is dat Clingendael..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Heb je geen atlas? Of weet je het ondertussen al
Heb jij geen scooter dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:30 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons kun je meestal niet uit de voeten omdat de hele kermis volgeparkeerd staat met scooters
Wie wat waar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Rio het volgende:
Kosten duur? Kom je net uit de biertent?
Laat ons daarna ff weten of dat gelukt isquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende: Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |