Bedankt voor de uitnodiging. Houd me op de hoogte over wanneer en zo.. ok?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Rio het volgende:
Het beeld klopt. Hippolytushoef (geboren, dus echte hometown) en Den Oever (zes kilometer verder). Die laatste is 100 keer beter.
En de mensen gedragen zich, ja, dronken, kan er niks anders van maken. En er wordt met geld gesmeten.
Moet je gewoon zelf een keer komen meemaken.
Subtiele kick hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volendam heeft de beste kermis.. gefeliciteerd!
dan word je vanzelf wel zwart als je dat doetquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Al twee dagen lang tettert hier van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de stem van een zwaar mongloïde man en het gedreun van botsauto's. Die kutkermis is een kilometer verderop, maar ik kan hier niet eens buiten zitten want dan word ik doof. Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Jah volgens mij ergens in Meiquote:
Hier zijn de data voor de Flora- en Visserijdagen: http://www.visserijdagen.nl/html/index.htmlquote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging. Houd me op de hoogte over wanneer en zo.. ok?
Kermissenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef Revelation het volgende:
Kermissen in Noord-Holland(Noordkop) zijn vaak erg gezellig.
Het is al binnen een maandquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef Revelation het volgende:
HUH? Megolenjong, denk na.
Ow die gare winter'kermis'. Nee, dat mag toch eigenlijk niet naam kermis dragen, dunkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef twisteddlogic het volgende:
2 weken en 3 dagen om precies te zijn
Vanavond een foto?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:01 schreef Revelation het volgende:
Het is wel geinig, maar heeft niks met kermis te maken. Of ze komt weet ik niet, zal eens vragen.
Probeer er anders ff 1 te regelen, is ze wel lekker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:08 schreef Revelation het volgende:
[..]
Die heb ik niet dus dat word lastig.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:09 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Probeer er anders ff 1 te regelen, is ze wel lekker?
Een leuk linkje voor het vermaak op deze troosteloze middag
Nee niks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:14 schreef twisteddlogic het volgende:
En dat linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |