Weinig reacties nog..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie raadt welk dorp het is, mag een rondje met mij in het reuzenrad.
Nee dat weet je ook nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Onderste... ik dacht Tilburg, maar zeker weten doe ik het niet.
DOENquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Al twee dagen lang tettert hier van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de stem van een zwaar mongloïde man en het gedreun van botsauto's. Die kutkermis is een kilometer verderop, maar ik kan hier niet eens buiten zitten want dan word ik doof. Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
zeker geen kutmarokkanen daar die alles verzieken zoals hierquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef BretsiG het volgende:
Ik ben dertig en ga vaker naar Dutise kermissen, veel gezelliger en VEEEL groter.
[afbeelding]
Deze oa vanaf zaterdag op de oktoberfeste in Munchen te zien.![]()
Hey dat vind ik rot voor je.. waar doen ze dat nu?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:37 schreef dodegod het volgende:
[..]
zeker geen kutmarokkanen daar die alles verzieken zoals hier
eeehquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey dat vind ik rot voor je.. waar doen ze dat nu?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sinds de dag.. God is dood verklaard.. sorry, moest ik even aan denken..
dodegod.. coole username!
?? waar wel dan? We maken er een eind aan..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:39 schreef dodegod het volgende:
[..]
eeeh
nou niet in Duitsland, dat is het punt nu juist
Veel kermissen in Nederlandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
?? waar wel dan? We maken er een eind aan..
mix tussen misantropie en rellen tegen het christendom en de pislamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
nee, serieus.. hoe kwam je erop als ik vragen mag?
Waar ben jij voor dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:45 schreef dodegod het volgende:
[..]
mix tussen misantropie en rellen tegen het christendom en de pislam![]()
Vroeger had je de vrouw met 6 borsten en kind zonder hoofd. Nu heb je kiek the gayquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is precies het verband tussen Roze Maandag en de kermis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |