Ik wankel dan naast je, gast.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Rio het volgende:
Gezellig. Als je iemand ziet die dronken is ben ik het
Heb je geen atlas? Of weet je het ondertussen alquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. help me, waar ligt het?
quote:Absichtlich zusammenstoßen verboten!
Geen atlas, maar ik heb er wel eens van gehoord volgens mij.. of is dat Clingendael..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Heb je geen atlas? Of weet je het ondertussen al
Heb jij geen scooter dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:30 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons kun je meestal niet uit de voeten omdat de hele kermis volgeparkeerd staat met scooters
Wie wat waar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Rio het volgende:
Kosten duur? Kom je net uit de biertent?
Laat ons daarna ff weten of dat gelukt isquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende: Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Zal Clingendael wel zijn dan... waar dat ook mag liggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geen atlas, maar ik heb er wel eens van gehoord volgens mij.. of is dat Clingendael..
waar woon je dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:04 schreef Tiemie het volgende:
was 't hier maar weer kermis.
Maar dat duurt helaas nog 134 dagen.
Welke club? voetbalclub? SDOUC?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoe heet die club ook weer.. UDOVV?
genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja die bedoel ik. Ken je daar mensen?
De prachtige tijd komt er weer aan. En hoop dat die kansloze vele slaap loze nachten krijgt!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geweldig topic dit!!
Het wordt weer zomer, ze komen weer als paddestoelen uit de grond..
Alleen nog komende nacht. Misschien pak ik straks de Hummer en rijd ik een paar kermisbezoekers doodquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
De prachtige tijd komt er weer aan. En hoop dat die kansloze vele slaap loze nachten krijgt!![]()
![]()
![]()
Gaaf een frustreerde traumitzerde 30er rijdt kermisbezoekers dood!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Alleen nog komende nacht. Misschien pak ik straks de Hummer en rijd ik een paar kermisbezoekers dood
Kermis duurt toch middernacht, maar eerder ga ik toch niet slapen.
Geweldig !!!!! Dat ga ook doen als volgende maand de kermis hier volgende maand voor de deur gaat staan zwaaien, zwieren en gillen. Eerst maar eens proberen op 29-4 als het weer BOD is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb thuis vier rugtassen staan, gekregen met een of andere stomme spaaraktie. Ik zal in een van die tassen een paar stenen en een kookwekker stoppen en dan laat ik hem achter op de kermis volgende maand. Gegarandeerd is de kermis een paar minuutjes later ontruimd
Die achtbaan is misselijk makend......quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sylvana en ik waren er ook.. (in Deventer)
Iemand dreigde te springen van het reuzenrad en werd nota bene aangemoedigd door het bezopen en drugged up kermisvolk.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Artikel in Elsevier over voorval op de Deventer kermis vorig jaar moet iedereen schaamrood op de kaken bezorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |