Hee dit is klaagbaak, hier mag je klagenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Kanzeloze dertiger, wat ben jij een zielig persoon he. Triest dat jij bent zeg. Wat doe jij dan? TV kijken? Je kunt beter gaan werken knul heb je er geen last van. Mislukt misselijk ventje dat je er bent. Laat mensen toch plezier hebben. Als ik overal op mot gaan zeiken waar ik last van heb ben ik morgen nog bezig met typen. Leven en laten leven, nooit van gehoord zeker. Egoistische kut mongool. De enige mongool die hier is dat ben jij, kankergek.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb thuis vier rugtassen staan, gekregen met een of andere stomme spaaraktie. Ik zal in een van die tassen een paar stenen en een kookwekker stoppen en dan laat ik hem achter op de kermis volgende maand. Gegarandeerd is de kermis een paar minuutjes later ontruimd
Wel ff op film zetten heaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb thuis vier rugtassen staan, gekregen met een of andere stomme spaaraktie. Ik zal in een van die tassen een paar stenen en een kookwekker stoppen en dan laat ik hem achter op de kermis volgende maand. Gegarandeerd is de kermis een paar minuutjes later ontruimd
Dit is niet geheel waar , in Maarssenbroek waren het de molukkers vs de marokkanen uit omgeving Utrecht. Was elk jaar weer raakquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:46 schreef kwib het volgende:
[..]
Utrecht en Maarssenbroek; same shit, different place
Ha basquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:41 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ALWEEEEEER ZO"N MOOIE PLUCHE BEEERBEERBEEEER
Ben je 13quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:05 schreef Agiath het volgende:
De kermis is voor paupers en kindjes van 12, mij zie je er niet meer, kost ook nog eens belachelijk veel geld
Neen serieus, ik vind het ook voor scootersjonniesquote:
voor Marokkaanse Mohammedanenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Neen serieus, ik vind het ook voor scootersjonnies
en andere etnische minderhedenquote:
was het maar zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:29 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
en andere etnische minderheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |