Wel ff op film zetten heaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb thuis vier rugtassen staan, gekregen met een of andere stomme spaaraktie. Ik zal in een van die tassen een paar stenen en een kookwekker stoppen en dan laat ik hem achter op de kermis volgende maand. Gegarandeerd is de kermis een paar minuutjes later ontruimd
Dit is niet geheel waar , in Maarssenbroek waren het de molukkers vs de marokkanen uit omgeving Utrecht. Was elk jaar weer raakquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:46 schreef kwib het volgende:
[..]
Utrecht en Maarssenbroek; same shit, different place
Ha basquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:41 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ALWEEEEEER ZO"N MOOIE PLUCHE BEEERBEERBEEEER
Ben je 13quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:05 schreef Agiath het volgende:
De kermis is voor paupers en kindjes van 12, mij zie je er niet meer, kost ook nog eens belachelijk veel geld
Neen serieus, ik vind het ook voor scootersjonniesquote:
voor Marokkaanse Mohammedanenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Neen serieus, ik vind het ook voor scootersjonnies
en andere etnische minderhedenquote:
was het maar zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:29 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
en andere etnische minderheden
grappig, ik wist gelijk dat je uit Heemskerk komtquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Lucille het volgende:
Deze week staan ze ook weer voor mijn deur.
Hangt er van af. Drie jaar geleden moest ik zondagochtend erg vroeg op (moest op Schiphol zijn om 07:00 uur), dus heb die nacht bijna geen oog dichtgedaan. En twee jaar geleden vloog er een attractie in de brand om 5 uur 's nachts, echt interessant is het niet om iets te zien affikken op slechts 50 m van je huis.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:26 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Leuk tochIk vind dat altijd wel vet hoor... bij ons is het altijd half juli. Bij mij in de straat de autoscooters
![]()
ben je 11 of marokkaans?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:26 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Leuk tochIk vind dat altijd wel vet hoor... bij ons is het altijd half juli. Bij mij in de straat de autoscooters
![]()
nouquote:Op woensdag 14 september 2005 11:46 schreef Rio het volgende:
[..]
Hoeft niet. Dronken in de botswagens is dolle pret.
Haha, ik ben 2 keer 11 en Nederlander. Jammer he..quote:
Als je zo gaat denken kan je beter maar hele dagen thuis op een stoel gaan zitten.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:45 schreef Mainport het volgende:
Wie gaat er nu 2 euro betalen voor 2 minuten in een bewegend wagentje.
Sinds wanneer werken allochtonen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:23 schreef Salvad0R het volgende:
kermis is arbeidervermaak .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |