Ik geloof dat de ban van DP vooral voor z'n gehele oeuvre van de laatste tijd is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
DP heeft wat gezegd over de foto's van pie... via de mail naar pie.. zelf
en die heeft nu een ban..
Ik kan niet fotosoepen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niemand is sexy of gewaagd, het gaat er juist om dat je een foto probeert te maken van jezelf die dat wel is.
Trustenquote:
Had ik ook gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niemand is sexy of gewaagd, het gaat er juist om dat je een foto probeert te maken van jezelf die dat wel is.
oorzaak + gevolgquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En je bedoelt dat er ook een causaal verband is tussen deze twee gebeurtenissen?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?![]()
Sorry, ik kon het niet laten![]()
En die is ook geslaagd. Je hoeft er dus ook niet voor te kunnen fotosoepen, al kun je het daarmee nog wat spannender maken wellicht.quote:
Als het sexy en gewaagd moet zijn wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?![]()
Sorry, ik kon het niet laten![]()
Ach, met wat mooie belichting lijkt alles Sexy & Gewaagd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik kán niet eens s&g LIJKEN, bovenden sta ik dan al dan niet gedeeltelijk naakt online
En heb je een linkje naar jouw gewaagde foto?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En die is ook geslaagd. Je hoeft er dus ook niet voor te kunnen fotosoepen, al kun je het daarmee nog wat spannender maken wellicht.
Mja ik kan wel een voor-na serie posten van mijn buik, maarja, i heb daar geen foto's van. En mijn hoofd zegt al genoeg denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, met wat mooie belichting lijkt alles Sexy & Gewaagd..
Ik heb één keer gepost en ik ben nog lang niet dorkne genoeg om het weer te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:55 schreef petre86 het volgende:
slapertjes trusten..
en die lui die denken niet sexy of gewaagd genoeg te zijn.. gewoon posten![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb één keer gepost en ik ben nog lang niet dorkne genoeg om het weer te doen..
Trustenquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:00 schreef Ryan_R het volgende:
Nou, iedereen nog veel plezier met het al dan niet posten van een sexy en gewaagde foto.
Ik ga lekker slapen.
Trusten allemaal![]()
Die is nog in de maak.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En heb je een linkje naar jouw gewaagde foto?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |