Die kerel is gewoon rood omdat ie al 3 uur zijn spieren aan het spannen is voor een goeie fotoquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[afbeelding]
is zijn hoofd niet veelste groot
noem jij dit een goede feauteau?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die kerel is gewoon rood omdat ie al 3 uur zijn spieren aan het spannen is voor een goeie foto![]()
En daardoor groeit het hoofd
Als zulke gasten op een foto staan , waar dan ook , dan is de foto al bij lange na misluktquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
noem jij dit een goede feauteau?![]()
![]()
Laat iemand dat jong iets te eten geven!quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[afbeelding]
Kan hij zelf ook wel stelen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat iemand dat jong iets te eten geven!![]()
Whehehehehe. En zelf maar denken dat hij breed isquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel een cartoon, whahahaha.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[afbeelding]
Hij is ook een 'superdude' whahahaquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een cartoon, whahahaha.
En heeft die dude nou pluis in zijn navel?? Zijn navel lijkt zo groot en donker... (Of dat LIJKT zo omdat alles eromheen zo smal is)
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:28 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Het breezer resultaat als ik op mijn woonplaats zoek![]()
![]()
Ja ach ja. Ik ken ergere voorbeelden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Nog zoiets gruwelijks; acht van de tien Nederlandse meiden kunnen zo'n ding gewoon niet dragen, maar ze hebben er allemaal een, hoe kontloos ze ook zijn.
Wat wil ze nou?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Lizz-n het volgende:
[afbeelding]
link
link
[afbeelding]
link
best leuk om te zoeken op je woonplaats, nu weet ik ook weer wie er allemaal bij mij int dorp wonen![]()
der rechtertiet is een stukkie groterquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die foto rechtsboven....ik weet niet maar er klopt iets nie ......
En mijn stadquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef JDude het volgende:
M'n stad, wat doe je
En Nederlands schrijven is moeilijk geloof ik
Same here.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:00 schreef Aurelium het volgende:
Maar ach, beach club is sowieso een breezah tent die ik altijd heb vermijdt bij het stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |