Volgens mij kan het ook met vooruitbetalingquote:Op donderdag 21 april 2005 15:28 schreef Version1 het volgende:
je kan alleen met creditcard betalen als je via de site koopt ?
![]()
![]()
http://promo.euro.apple.com/promo/helpmenu/ind/nl/paying.htmlquote:Op donderdag 21 april 2005 15:36 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook met vooruitbetaling
...of moet je dan voor meer dan 1.000 euro bestellen?
Da's wel een voordeel van een creditcard: nu bestellen, over een week met je salaris betalenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:48 schreef Version1 het volgende:
Bedankt voor je reactie iig!
Alleen ik moet nog ff wachten tot volgende week want dan krijg ik pas mn salaris binnen
In de mini kan je geloof ik elke soort headphones schuiven hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef DynamicMaster het volgende:
Ik ben aan het bedenken om een ipod mini te kopen, ik wil hem vooral voor in de auto gaan gebruiken. Ik heb op mijn autoradio een aux in ingang (tulpstekker) Kan ik de ipod gewoon hierop aansluiten? Normaal doe ik in de koptelefoonuitgang van mijn mp3 speler gewoon een tulpstekker en de andere kant in de radio maar op de site van apple zie ik dat de koptelefoon aansluiting bij de ipod mini meer rechthoekig is. Iemand ervaring of id?
De nieuwe hebben de kleur van de rest van de ipod ook op de figuurtjes op t clickwheel zitten.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:00 schreef Skv het volgende:
Ohja, die iPod mini 4gb, schijnt nu 18 uur ipv 8 uur te doen.
Hoe weet ik welke ik te pakken heb? Dat ik niet bijv een van 18 uur heb die een beetje kapot aan het gaan is en nog maar 7 uur meegaat?
Is dit te controleren met het serienummer? Of ligt het aan een firmware upgrade?
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nieuwe hebben de kleur van de rest van de ipod ook op de figuurtjes op t clickwheel zitten.
[afbeelding]
Dit zijn bijvoorbeeld oude; zie de pauze en play button op clickwheel; deze zijn grijs.
Nieuwe generatie; bij deze bijvoorbeeld zijn ze blauw:
[afbeelding]
Tenminste, zo heb ik het mezelf wijsgemaakt.
quote:
quote:Branchevereniging ICT~Office heeft in een brief, gericht aan premier Balkenende in zijn functie als voorzitter van het innovatieplatform, bezwaar gemaakt tegen het plan van Stichting de Thuiskopie voor kopieerheffingen op nieuwe datadragende producten, zoals mp3-spelers, harddiskrecorders, en in de toekomst mogelijk ook op computers en mobieltjes. De brief roept Balkenende op de nieuwe 'marktverstorende' kopieerheffingen voorlopig te bevriezen, en een open discussie te initiëren over de 'modernisering van het systeem van auteursrechtvergoeding voor privé-gebruik'. De brief is gezamelijk opgesteld met FIAR - de lobbyclub van de bruingoedsector - en mede ondertekend door de directeuren van Apple, Dell, Epson, Hewlett-Packard, Intel, Lexmark, Nokia, Philips, Siemens en Sony.
Laptop omringd door muziekdragers en online muziekwinkelOp blanco muziekdragers zoals cd's, dvd's en audio- en videocassettes, wordt al langer een auteursrechtvergoeding geheven. De nieuwe plannen van Stichting de Thuiskopie zouden voorzien in een heffing van 3,28 euro per gigabyte opslagcapaciteit voor nieuwe ict-producten en volgens B. Taselaar van ICT~Office is een dergelijke heffing binnen twee maanden te verwachten. Voor een mp3-speler met 1GB flashgeheugen lijkt deze heffing misschien nog te overzien, maar een Apple iPod met 40GB aan opslagcapaciteit zou hierdoor in één klap 131 euro duurder worden. Onacceptabel, vinden de fabrikanten, die hun marges zien slinken.
Dat is toch om moedeloos van te worden. Laat ze hun energie liever steken in goede alternatieven om goedkoop en goed aan digitale muziek te komen of hier voorlichting over geven.quote:Net als bij het thuiskopiëren op de traditionele dragers wordt ook hier het originele product niet meer gekocht. De uitvoerend kunstenaars leiden dus ernstige schade als er geen financiële compensatie komt voor het privé kopiëren op deze dragers.
Bron: http://www.stichtingnorma.nl/s/d/117/cont.1.php?s90p58
Dan heb ik dus een ouwe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:47 schreef Thetallguy het volgende:
Op de achterkant staat bij de nieuwe 4GB of 6GB, bij de ouwe geen aanduiding
en bij de ouwe is het onder hold ook oranje
tuurlijk kan dat niet.. anders had iedereen nu wel zo'n nieuwequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een ouwe.
kan ik niet gaan zeuren bij de macstore dat ik een nieuwe wil, omdat die batterij normaal is, en ide van mij niet?
Ja maar door de legale downloads zijn er ook steeds meer mensen die digitaal muziek kopen. Zeker omdat peer 2 peer netwerken steeds meer vervuilen en omdat uploaden strafbaar is en waarschijnlijk uiteindelijk toch wel aangepakt zal worden. Dus het is een probleem wat zichzelf oplost en dan ontstaat er vanzelf wel weer een goede balans tussen kopen en kopieren. En zo hoort het ook, want nieuwe muziek ontdek je vooral ook door kopieren van vrienden/internet. Zo is het en zo zal het ook moeten blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Nouja, ik ontken niet dat ik weleens een cd'tje downloadt, maar dat is alleen als ze te duur zijn en ze zijn ook nog in de minderheid in m'n collectie. Maar dat zijn wij; er zijn duizenden mensen die helemaal nooit meer cd's of dvd's kopen en dan zijn wij dus weer de lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |