En wat doe je met de zijkanten?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:39 schreef rainmaker2k het volgende:
Ik moet ook maar weer eens naar de kapper toe. Het is eindelijk weer eens bijna zomer. Dus het is weer tijd voor een stekeltjeskapsel.
Jaa. zo'n kapsel als in Jackass zeker. Echt niet.. Ik denk dat ik de zijkanten maar gewoon opgeschoren hou. Alhoewel ik dat altijd zo'n problem vind bij het slapen. Dan loop ik weer overdag met zo'n hangend plukje rond dat ik niet plat krijg.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En wat doe je met de zijkanten?blaas je de MAT weer nieuwe leven in, voor ons mannen
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:22 schreef Jokielanda het volgende:
niet iedereen is zo snel als jij Daywalkur
Er is nog hoop, voor ons mannenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:26 schreef Jokielanda het volgende:
Mat vind ik alleen mooi als die past bij de rest van de kapsel
Matjes zijn lelijk man. Dan lijk je net zo'n Amish.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]maar goed de belangrijkste vraag, Hoe zit het met de MAT ?
![]()
De bedoeling hiervan was: bovenkant naar voren vooraan een punkkuifje de zijkanten naar voren, en achter plat naar onder. Maja niet echt goed geluktquote:Op donderdag 7 april 2005 15:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dit had ik voorheen
http://members.home.nl/hocks/haren.jpg
Je bedoelt de mat ?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef mic_forever het volgende:
ja, iedereen heeft die haar styl0 zowat daywalkur.
Keep the "MAT" alivequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |