Whehehhehe...quote:
Gebrek aan pikanto begint op te spelen zeker?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehhehe...![]()
Kom dan... stap in dan grote hoer!!! *bokssmilie*
Erg hé!quote:
Dat wordt groot jubileumfeest! (met genoeg pikanto's voor iedereen)quote:
Verspildquote:Op donderdag 7 april 2005 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Erg hé!Die tijd de we tijdens die 1000 topics verspild hebben.
De Makro heeft een kilo voor 8 euroquote:Op donderdag 7 april 2005 13:37 schreef Dope_Nexium het volgende:
hier om de hoek zit zo'n slager met 500gr spareribs voor 5euro, elke keer moeite als ik er langsloop, laat die pikanto dan maar zitten, PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, Gijs denk na spareribs.. oeioeioeieoei!!
BBQ meet, Spare-Rib meet, ik noem maar watquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Ben een beetje melig.... kreeg weer eens spam op mijn werk,.... moest lachen om die teksten.... een creampie likken oook![]()
![]()
Hottest 100% original and exclusive internal cumshot videos featuring pussy creampies,
anal internal cumshots,
double penetration blasts,
drip-outs and licking,
creampie drinking and more.
Visit - http://enjoypics.com
Geef mij maar een biertje..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
CREAMPIE DRINKING OOOOOOOOK![]()
![]()
.............
Heeft die chick een webcam in haar darmen ofzo?quote:anal internal cumshots,
Boeien..........quote:Op donderdag 7 april 2005 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft die chick een webcam in haar darmen ofzo?
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Ben een beetje melig.... kreeg weer eens spam op mijn werk,.... moest lachen om die teksten.... een creampie likken oook![]()
![]()
Hottest 100% original and exclusive internal cumshot videos featuring pussy creampies,
anal internal cumshots,
double penetration blasts,
drip-outs and licking,
creampie drinking and more.
Visit - http://enjoypics.com
Je klikt er ook gewoon opquote:Op donderdag 7 april 2005 14:21 schreef QueenR het volgende:
[..]ziet er alles behalve smakelijk uit..
Tuurlijk, ben nieuwsgierig aangelegdquote:
Ene, nog wat kunnen leren?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:57 schreef -Struikrover- het volgende:
*naar huis toe gaat*
daar heb ik het niet lang genoeg voor bekeken, vond het te smerig.. dus meteen weer weggeklikt. Tja ik leer nog wel een keer om die dingen niet te openen...quote:
Google eens op “tubgirl”quote:Op donderdag 7 april 2005 15:55 schreef QueenR het volgende:
daar heb ik het niet lang genoeg voor bekeken, vond het te smerig.. dus meteen weer weggeklikt. Tja ik leer nog wel een keer om die dingen niet te openen...![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Dope_Nexium het volgende:
psssst, bijna weekend..
pssst, heb ik al..quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Dope_Nexium het volgende:
psssst, bijna weekend..
quote:
Jaquote:Op donderdag 7 april 2005 17:13 schreef Chocobo het volgende:
Voor wanneer moet je belastingdienst aangifte binnen zijn? Voor 1 april zekerIk heb het nog niet gedaan namelijk !!
Yep, of je had uitstel aan moeten vragen, nu loop je de kans op een boete..quote:Op donderdag 7 april 2005 17:13 schreef Chocobo het volgende:
Voor wanneer moet je belastingdienst aangifte binnen zijn? Voor 1 april zekerIk heb het nog niet gedaan namelijk !!
Boete, serieusquote:Op donderdag 7 april 2005 17:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, of je had uitstel aan moeten vragen, nu loop je de kans op een boete..
Dat vertelde mn accountant vorige weekquote:Op donderdag 7 april 2005 17:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Boete, serieus
Sjo, whahahahahahahahahahhaaa
Ja...als het om de centen gaat hebben ze je snel. Maar als je een aanslag voorbereidt mag je naar huis. Nederlandquote:
En een draai om je oren van minister Zalm.quote:
Nee die zit lekker op zn positie.. ene week "Nee, er is geen geld over"quote:Op donderdag 7 april 2005 18:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En een draai om je oren van minister Zalm.
Hij heeft de boete van Cho alvast meegerekend.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:48 schreef Bastard het volgende:
Week later, "Oh kijk, hier is nog een miljard vrij te besteden."
want? Zit er een goed filetransfer systeem op?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:14 schreef Magneet het volgende:
MSN mesenger sucks, Trillian Rules!!
yup alleen geen overbodige bloatware, geen reclames ( ja ikw eet dat je ze weg kan halen ) en het is icq/msn/yahoo in 1quote:Op donderdag 7 april 2005 19:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
want? Zit er een goed filetransfer systeem op?
Tja en Cho had zijn aanslag niet voorbereidt, dus helaas.. boete.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...als het om de centen gaat hebben ze je snel. Maar als je een aanslag voorbereidt mag je naar huis. Nederland
Scherp!quote:Op donderdag 7 april 2005 19:30 schreef QueenR het volgende:
Tja en Cho had zijn aanslag niet voorbereidt, dus helaas.. boete.
Ja, dat boeit me niet zo.. gaat mij gewoon om beetje ouwehoeren en mp3 kunnen uitwisselen. Maar met gijsje79 lukt dat op een of andere manier niet meer.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup alleen geen overbodige bloatware, geen reclames ( ja ikw eet dat je ze weg kan halen ) en het is icq/msn/yahoo in 1
alleen files uitwisselen niet of zelfs niet ouwehoeren? dan zou ik hem eens uit je lijst gooien en opnieuw toevoegen oidquote:Op donderdag 7 april 2005 19:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat boeit me niet zo.. gaat mij gewoon om beetje ouwehoeren en mp3 kunnen uitwisselen. Maar met gijsje79 lukt dat op een of andere manier niet meer.
Nee, file transfer sucked met hem..quote:Op donderdag 7 april 2005 19:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
alleen files uitwisselen niet of zelfs niet ouwehoeren? dan zou ik hem eens uit je lijst gooien en opnieuw toevoegen oid
nerdquote:Op donderdag 7 april 2005 19:14 schreef Magneet het volgende:
MSN mesenger sucks, Trillian Rules!!
quote:
poort op firewall oid gok ikquote:Op donderdag 7 april 2005 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, file transfer sucked met hem..
yeah foreddaboudid..quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:47 schreef QueenR het volgende:
http://www.bmezine.com/news/pubring/20050401.html
hoe idioot kan je zijn????![]()
... het... is..... vrijjjjdag..en..quote:Op vrijdag 8 april 2005 06:10 schreef -Struikrover- het volgende:
*zucht*
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik haat mijn baan
Ga naakt rondrennen op de HSL spoorbaan. Kijken hoelang je nog nag blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik haat mijn baan
Whehehehehequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik haat mijn baan
Waarschijnlijk nog wel lang.... je moet er immer rekening mee houden dat het hier om een Brit gaat. Die zijn nu eenmaal niet helemaal lekker in de bolquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga naakt rondrennen op de HSL spoorbaan. Kijken hoelang je nog nag blijven.
Ik trouwens ook, alleen niet op vrijdag.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik haat mijn baan
Jawel op vrijdag ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik trouwens ook, alleen niet op vrijdag.
Dat is klap!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel lang.... je moet er immer rekening mee houden dat het hier om een Brit gaat. Die zijn nu eenmaal niet helemaal lekker in de bol
Hallooo lieverd...quote:
Moet je ook 4 dagen gaan werken.quote:
zondag schatjequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hallooo lieverd...![]()
![]()
![]()
Ik mis je..... heb je al lang niet gezien ...
Oooohh.. ja jij werkt 4 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je ook 4 dagen gaan werken.![]()
*zo hoopt dat de picanto's vandaag vervangen zijn door een macrobiotisch experiment*
Dan ziet iedereen mijn plassertjequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga naakt rondrennen op de HSL spoorbaan. Kijken hoelang je nog nag blijven.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ... dan doe ik mee vanuit de zaalquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
zondag schatje![]()
Dan mag je de hele tijd naar mij kijken![]()
Had ik bij mijn vorige werkgever ooit. Denk je, lekker een kroket. Was die gevuld met wortelstampot.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
Ja wat doe je ... krijg je een groen fluoriserend kroketje op je bord
Overschat jezelf nou niet gijs...quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen mijn plassertje
En terecht, ik betaal me ook blauw dan mogen de vermogende mensen het ook hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
Dat daadkrachtige van Justitie als het om de centen gaat.
1,5 miljard aan zwart vermogen ontdekt.
Is eigenlijk ook terecht. Maar als ik vermogend was zou ik de belastingen ook proberen te omzeilen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:45 schreef -Struikrover- het volgende:
En terecht, ik betaal me ook blauw dan mogen de vermogende mensen het ook hoor
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooohh.. ja jij werkt 4 dagen
Ja wat doe je ... krijg je een groen fluoriserend kroketje op je bord
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook terecht. Maar als ik vermogend was zou ik de belastingen ook proberen te omzeilen.
Ik vind het verbazendwekkend hoe daadkrachtig de overheid is als het om de centjes gaat. Bestanden kunnen moeiteloos aan elkaar worden geknoopt, samenwerking met buitenlandse organisatie loopt soepel, er kunnen hoge straffen en boetes worden gegeven.
Maar een paar kutmarokkaantjes aanpakken lukt niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ... dan doe ik mee vanuit de zaal
Dus je kan nu weer normaal door de hoofdingangquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ze zijn net klaar met de renovatie van vorig jaar
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dus je kan nu weer normaal door de hoofdingang
Gisteren nog Peter r de vries gezien dan? Stunt met die gestolen schilderijen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook terecht. Maar als ik vermogend was zou ik de belastingen ook proberen te omzeilen.
Ik vind het verbazendwekkend hoe daadkrachtig de overheid is als het om de centjes gaat. Bestanden kunnen moeiteloos aan elkaar worden geknoopt, samenwerking met buitenlandse organisatie loopt soepel, er kunnen hoge straffen en boetes worden gegeven.
Maar een paar kutmarokkaantjes aanpakken lukt niet.
Lekker...quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]klopt, maar wees niet bang hoor, ze hebben de zaal ook verbreed, zodat jij er ook een beetje comfortabel kan zitten
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]klopt, maar wees niet bang hoor, ze hebben de zaal ook verbreed, zodat jij er ook een beetje comfortabel kan zitten
Boeien..quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig hoe omgevingen (flora en fauna) er uit gaan zien op de next gen Xbox. Speedtree verkoopt een natuur engine die in diverse games zal verschijnen. Vreselijk mooi
http://movies.teamxbox.com/speedtree_pangaea.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
En Jade Empire...............quote:
Die Xbox2quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig hoe omgevingen (flora en fauna) er uit gaan zien op de next gen Xbox. Speedtree verkoopt een natuur engine die in diverse games zal verschijnen. Vreselijk mooi
http://movies.teamxbox.com/speedtree_pangaea.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahahahahaquote:
Moet... gamen....quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahaha![]()
Heerlijk he als je je zo verheugd op een game
__________________________________O________________________________________quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:08 schreef Chocobo het volgende:
Godver![]()
![]()
Aangenaam, dit is Samir A.
Samir Azzouz is een vrij man, slaat wat fotografen neer en ligt nu zijn pinguïn uit te wonen op een zolderkamertje. Ondertussen doet de televisie er alles aan om meneer de terrorist vooral niet in beeld te brengen. Maar wij vinden het toch wel fijn om te weten welke kaartenwinkel Samir A. deze week gaat binnenlopen, welke tunnel hij vandaag gaat observeren, danwel in welke Edah-supermarkt hij zijn boodschappen doet. De Aivd denkt er al net zo over. Dus bij deze SAMIR, lach eens naar het vogeltje! Ziet u deze jongeman, houdt geruime afstand, verkoop hem geen zakken kunstmest of werkende ontstekers en geef hem gerust eens een bijbel. Samir A. zonder twijfel de meest trendy geklede terrorist van de wereld. GeenStijl, at your service.
UPDATE: Hierbij ook nog even alle kentekengegevens van de rode Renault Traffic van de vrienden van Samir.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004254.html
Wat een respect !!
Oooooooooooooooooooooooh fuck.... en klik ook nog hequote:Op vrijdag 8 april 2005 12:18 schreef mr_Brown het volgende:POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
check deze site![]()
![]()
Wat een respectquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:08 schreef Chocobo het volgende:
Godver![]()
![]()
Samir Azzouz is een vrij man, slaat wat fotografen neer en ligt nu zijn pinguïn uit te wonen op een zolderkamertje. Ondertussen doet de televisie er alles aan om meneer de terrorist vooral niet in beeld te brengen. Maar wij vinden het toch wel fijn om te weten welke kaartenwinkel Samir A. deze week gaat binnenlopen, welke tunnel hij vandaag gaat observeren, danwel in welke Edah-supermarkt hij zijn boodschappen doet. De Aivd denkt er al net zo over. Dus bij deze SAMIR, lach eens naar het vogeltje! Ziet u deze jongeman, houdt geruime afstand, verkoop hem geen zakken kunstmest of werkende ontstekers en geef hem gerust eens een bijbel. Samir A. zonder twijfel de meest trendy geklede terrorist van de wereld. GeenStijl, at your service.
UPDATE: Hierbij ook nog even alle kentekengegevens van de rode Renault Traffic van de vrienden van Samir.
Wat een respect !!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:18 schreef mr_Brown het volgende:POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
check deze site![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA zijn pinguinquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:08 schreef Chocobo het volgende:
Godver![]()
![]()
Wat een respect !!
Slechts 2 miljoen menschenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:22 schreef silver-surfer het volgende:
De begrafenis van de paus trouwenswat een mensen... wat een organisatie
heb ik niet eens gezien gekquote:
waarom neem je je telefoon niet op trouwens??quote:
Beetje moeilijk met je mond volquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waarom neem je je telefoon niet op trouwens??
in gesprek misschienquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waarom neem je je telefoon niet op trouwens??
quote:
ohquote:
mooie kijkers..quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:18 schreef mr_Brown het volgende:POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
check deze site![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/508(...)tjes_dan_muziek.html
Mmm... daar toch ook trek in krijgtquote:
We moesten vanmorgen al langs die automatiek.... daar trok die dikke ronde jongen al een broodje bal eruit. Om 11:00 zat hij aan een tosti kaas salami met als toetje een bakje jus....quote:
Dat lieg jequote:Op vrijdag 8 april 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We moesten vanmorgen al langs die automatiek.... daar trok die dikke ronde jongen al een broodje bal eruit. Om 11:00 zat hij aan een tosti kaas salami met als toetje een bakje jus....
En nu zet hij zijn tanden ook nog in een Big Tasty menu + kip 12 met saus
Met uitjes...heerlijk.quote:
en wat neemt hij als hoofdgerecht, kan me niet voorstellen dat dit genoeg is voor zo'n walvisquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We moesten vanmorgen al langs die automatiek.... daar trok die dikke ronde jongen al een broodje bal eruit. Om 11:00 zat hij aan een tosti kaas salami met als toetje een bakje jus....
En daarna wilde ik jou ook nog opeten... maar ik houd niet van Zoethoutquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:
Je had hem die jus moeten zien drinken..... ;') Ziek hoor......quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En daarna wilde ik jou ook nog opeten... maar ik houd niet van Zoethout
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
en wat neemt hij als hoofdgerecht, kan me niet voorstellen dat dit genoeg is voor zo'n walvis
Wat is er mis met sinasappelsapquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je had hem die jus moeten zien drinken..... ;') Ziek hoor......
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Over eten gesproken, wat wil je eten vanavond?
*maag omdraait*quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je had hem die jus moeten zien drinken..... ;') Ziek hoor......
ze is ongesteldquote:
Vanavond 'The Incredibles' kijken ?quote:
great minds think alikequote:
51 minuten nadenken over deze reply.. ik vind het wat.quote:
Ik moet altijd nadenken als die bolle een semi grap maaktquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
51 minuten nadenken over deze reply.. ik vind het wat.
Leg net hier aan die jongens de Klink test uit
Ja dat weet ik nog wel jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet altijd nadenken als die bolle een semi grap maakt
Trouwens....... weet jij nog met die Klinktest dat jij naar huis ging. Volgens mij was je toen van slag
Zonder een woord te zeggen liep je weg... koffertje in je rechterhand de bocht om richting de lift. Een wat woest slordig gedraaid sjekkie deed je nog net tussen je lippen. Ik belde je nog in de auto...... "Ik ben even klaar" was het antwoord....quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
Tis trouwens dat je het zegt eigenlijk.. het was al verdrongen in mijn geheugen
Whahhaha, ja zo ging dat toen jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zonder een woord te zeggen liep je weg... koffertje in je rechterhand de bocht om richting de lift. Een wat woest slordig gedraaid sjekkie deed je nog net tussen je lippen. Ik belde je nog in de auto...... "Ik ben even klaar" was het antwoord....
zo genoten met jou altijd op het werkGames, opmerkingen, FOK!, ruzies,
WHAHAHAHA.... Bastard the Hitmanquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahhaha, ja zo ging dat toen ja![]()
Loop met die koffer nog steeds rond dus.. eerste keer dat ik binnen kwam in leren jas en kale kop en koffer.. hoorde van nawin dat ie dacht dat ik een huurmoordenaar was ofzo
Was zon leuke tijd Gijs.. echt .. dammit.. voorbij.. stink bin laden.
Is er nog een vrijdag middag borrel bij jullie eigenlijk??
Dat schelden inderdaad op die martijnsquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHA.... Bastard the Hitman
Ik heb het nog nooit zo op mijn zin gehad op mijn werk als toen. Schelden op MK en MB ivm PC games.... ruzie met MBS..... te laat komen, geilen op trailers,.... te lang roken, het niet boeien etc etcWat een tijd
![]()
Nu Gijs........ nee alles is dood... er is niet eens een fractie over van wat het toen was.
Siegmundquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
Die Ricardo ook... met zn hoofd en in pak.. van het pad.
Prudje.. kalnt gebeld
Bas.. tering hond
WK.. te laat
Frank.. kan er geen chocola van bakken
Dat Siegmund me op mijn bek wilde slaan ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Siegmundde zwarte bewaker en wannebee IT'er
Twas geen Freud neequote:Op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef Magneet het volgende:
trouwens ook geen naam voor een neger : Siegmund
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat Siegmund me op mijn wilde slaan ook
Kankerneger.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat Siegmund me op mijn bek wilde slaan ook
Kankerneger.
WHAHAHAHHAHA ... dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]WHAHAHAHAHAHAHA !!
Die kleine bewaker van beneden... Rambo,...... Ik weet nog goed dat jij vast zat tussen de eerste en de tweede verdieping in de lift. Ik hoorde je vanaf mijn kantoor op de 4e op de liftdeuren BONKEN.....
Bewaker schreeuwde vanaf de begane grond of je rustig wilt doen, waarop jij Beter doe jij rustig kankerventje want ik kom hier straks dus WEL uit he riep !!Tijden !
Was die lift zo zat Gijs.. vragen of ik er nog was ook.. "Nee ben inmiddels koffie gaan halen"quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]WHAHAHAHAHAHAHA !!
Die kleine bewaker van beneden... Rambo,...... Ik weet nog goed dat jij vast zat tussen de eerste en de tweede verdieping in de lift. Ik hoorde je vanaf mijn kantoor op de 4e op de liftdeuren BONKEN.....
Bewaker schreeuwde vanaf de begane grond of je rustig wilt doen, waarop jij Beter doe jij rustig kankerventje want ik kom hier straks dus WEL uit he riep !!Tijden !
Fokt ook maar raak he.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
Dat harde....... die sieg... die is ook weer net vader van een 2ling geworden he
![]()
2 nkosi's erbij
whaha, wat een verhaalquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]WHAHAHAHAHAHAHA !!
WHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]WHAHAHAHAHAHAHA !!
Die pik kwamen we toen nog tegen bij impluse geloof ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was die lift zo zat Gijs.. vragen of ik er nog was ook.. "Nee ben inmiddels koffie gaan halen"![]()
Die kleine Rambo ook.. had bij de mariniers gezeten
lang niet wezen stappen zekerquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die pik kwamen we toen nog tegen bij impluse geloof ik
Helemaal waus die gozer![]()
.... stond stijf van de shit en hij bleef maar lullen
Wat een fucking wapen toch een helicopterquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:41 schreef mr_Brown het volgende:TYYYYYYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSS
http://users.rcn.com/sitzkrieg/war/_apacheattack.wmv
dit is pas een war game![]()
![]()
Teeeringquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:41 schreef mr_Brown het volgende:TYYYYYYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSS
http://users.rcn.com/sitzkrieg/war/_apacheattack.wmv
dit is pas een war game![]()
![]()
Neeeeeeeeee... die hoeveelheid patronen die hij wegschiet in zo'n korte tijd..quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGG
check dit wapen dan
http://users.rcn.com/sitzkrieg/war/_automaticshotgun.wmv
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGG
check dit wapen dan
http://users.rcn.com/sitzkrieg/war/_automaticshotgun.wmv
Zo dan... dat is fucking grofquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:48 schreef mr_Brown het volgende:
Fucking hell, check hier nog meer van die shit:
http://users.rcn.com/sitzkrieg/war/
check dat F16 Fallujah filmpje![]()
eeeehhh sorry mohammedquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:53 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHA
http://users.rcn.com/sitz(...)tleshortversion.mpeg
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:10 schreef Magneet het volgende:
die jdam bom, holy fuck!!!!!!!!
Ow.. dat kan best.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die pik kwamen we toen nog tegen bij impluse geloof ik
Helemaal waus die gozer![]()
.... stond stijf van de shit en hij bleef maar lullen
Heerlijk filmpje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:49 schreef Chocobo het volgende:
Arme Sahib heeft geen KANS !!
http://users.rcn.com/sitzkrieg/war/_iraqiwithrpg.wmv
Kort spel dan, niet?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:17 schreef Chocobo het volgende:
Thuis......... in bad,...... Incredibles kijken en MGS3 uitspelen
Zit op 23 uur......... wel okquote:
Das een goeie tijdquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit op 23 uur......... wel okSpeel hem bij 25 a 26 uit denk ik. Ideale lengte voor een aktie / stealth game. Morgen ga ik SC3 halen..... moet ik gamen voor Jade Empire....
Nee Brown, is het niet leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef Quinny het volgende:
voor brown en Rensje
www.lilypie.com
Hier leuke huwelijks banners
Shit ik ben ook alleenstaandquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef QueenR het volgende:
Een vrouw ging naar de winkel waar ze volgende spullen kocht:
* 1 liter melk
* 1 doos eieren
* 1 liter fruitsap
* 1 pak koffie
* 1 ons ham
* 1 doos Cup-a-Soup
Terwijl ze haar materiaal op de lopende band aan het zetten was, stond er een dronken man achter haar, kijkend hoe ze al haar boodschappen klaar zette. Terwijl ze aan het intikken was, zei de dronken man heel kalm:
"U bent een alleenstaande vrouw".
De vrouw was een beetje ontdaan door deze opmerking, maar tegelijk was ze ook geïntrigeerd door de rake opmerking van die dronkaard, want ze was inderdaad alleen. Ze keek naar haar 6 goederen op de band en zag dat er niets speciaals was die er op wees dat ze vrijgezelle was.
En zoals vrouwen zijn, nieuwsgierig tot op het bot, vroeg ze uiteindelijk "Weet je wat, je hebt gelijk, maar in godsnaam, hoe weet je dat ?" De dronken man antwoordde: "Je bent lelijk"
(voordat er slimme opmerkingen komen, ja ik weet het ik ben ook alleenstaand, maar vond hem toch wel erg leuk)
holy shitquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:56 schreef silver-surfer het volgende:
Mooi ding hoor.... gruwelijk wapen
http://users.rcn.com/sitzkrieg/war/JSF_in_air_demo.AVI
jah johquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Anders kom je ook
PGR2 spelen met mij en B
Kerquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:01 schreef Chocobo het volgende:
MGS3 uit........... wat een einde
The BossWat een vrouw !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
John Cleesequote:Op zaterdag 9 april 2005 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Jade Empire review !!!!![]()
10 Presentation
A completely original universe, hard hitting combat, accessible controls, and the story in an RPG on Xbox.
9.5 Graphics
The level of activity during a battle is astounding. Environments are beautiful and the characters are real enough to fall in love with. Slight camera issues prevent it from being a perfect score.
10 Sound
The music is perfectly suited to the subject matter and the voices are expertly acted. A special appearance by John Cleese solidifies the 10.
10 Gameplay
One of the greatest action RPG's of all-time. Combat is easy to learn but immeasurably deep.
10 Lasting Appeal
A single game lasts at least 22 hours, and you will definitely play through more than once. The mini-games will make the hours fly by.
9.9 OVERALL
(out of 10 / not an average)
http://xbox.ign.com/articles/602/602787p1.html
Chinese setting, Gij leek.quote:
*aai over bol geeft*quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:21 schreef Bastard het volgende:
Ben nog steeds aan het herstellen van mn overmoedige drankgebruik
quote:
quote:Geachte Strolie75
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de door u geplaatste bestelling, met een uniek factuurnummer en informatie over de volgende stappen.
Uw bestelling is als volgt opgenomen:
Jade Empire (Limited Edition) Xbox 1 ¤ 54,50 ¤ 54,50
guntquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Word net wakker gemaakt door m`n vrouw, omdat roy zo komt![]()
Brown:quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
vind ik ook hoor Maarten, heeft 11 uur geslapen
Mijn vrouw post tegenwoordig ook, onder mijn acountquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Je moet je mond houden "meneer ik klaag steen en been over m`n werk omdat ik ook 4 uur per week werk"quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:36 schreef kepler het volgende:
[..]
11 uur is meer dan genoeg, tis een luie aarsch.
krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je moet je mond houden "meneer ik klaag steen en been over m`n werk omdat ik ook 4 uur per week werk"
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn vrouw post tegenwoordig ook, onder mijn acount
Kijk je uit in de dierentuin dat ze hem niet vast houden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Nope, gaan `m nu halen van het station en dan gaan we Antwerpen in
veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Nope, gaan `m nu halen van het station en dan gaan we Antwerpen in
Mijn god ik moet dat allemaal nog doen, ik zit nog in mijn pyama, zoals gewoonlijk is er niks te eten in dit huis op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh.
Zo al gesport, boodschappen gedaan, irritant kind overhoop gereden met mijn winkelkar en gedouched.
quote:
Lekker is dat he die dag dutjes !quote:
jaquote:
cijfer?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
God of War, wat een spel
Het is geen Ninja Gaiden, maar toch erg cool.
Stevige 8.5 denk ik zo. En Ninja Gaiden is voor mij een 10,quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:01 schreef kepler het volgende:
cijfer?
hmm ok, maar je moet nog wel ff toch? Want misschien dat tie langzaam op gang komt ofzo? Maar NG is natuurlijk ook een vet spelquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stevige 8.5 denk ik zo. En Ninja Gaiden is voor mij een 10,
Nadeel tot nu toe is dat het verhaal van God of War behoorlijk groots is. Terwijl de levels redelijk klein en lineair aanvoelen. Ook mis ik de samenhang die je bij NG wel had.
Ik ben, denk ik, halverwege. Dus ik denk niet daqt het nog heel erg gaat veranderen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:07 schreef kepler het volgende:
hmm ok, maar je moet nog wel ff toch? Want misschien dat tie langzaam op gang komt ofzo? Maar NG is natuurlijk ook een vet spel
ik snap het, maar het vervelende met NG was het backtracken op een gegeven moment. Zo van hey hier ben ik al geweest... Moet ik nu weer die klote-zwarte-ninja's verslaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben, denk ik, halverwege. Dus ik denk niet daqt het nog heel erg gaat veranderen.
Bij Ninja Gaiden was een level gewoon een groot veld, waarbij steeds deuren open gingen zodat je op het einde overal naartoe kon lopen. GoW heeft dat niet, het is wat lineairder en minder samenhangend.
Snap je het nog?
quote:I almost feel like going back and lowering the scores of every other RPG on Xbox. Yes, Jade is that good.
Beetje teveel gezien nuquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond...
22.00 uur
Yorin
Pulp fiction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |