Owh, Gouda, ja, dan is dat wel een beetje om. In je post stond dat je vanaf Zoetermeer wilde reizen?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik woon in Gouda... das een beetje om... wat je nu zegt duurt ook 1,5 uur...
Je quote was van iemand anders.. sorry.. mijn fout... ik ben een beetje pissed offquote:Op donderdag 7 april 2005 10:49 schreef Carport het volgende:
[..]
Owh, Gouda, ja, dan is dat wel een beetje om. In je post stond dat je vanaf Zoetermeer wilde reizen?
Ik neem aan dat je dan bij Gouda die trein rechtstreeks naar Leiden neemt? Die heeft van deze storing geen last denk ik.
Moet je niet doen. Schiet je niets mee op en de treinen gaan er ook niet van rijdenquote:Op donderdag 7 april 2005 10:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je quote was van iemand anders.. sorry.. mijn fout... ik ben een beetje pissed off![]()
Je kan in ieder geval je geld terug vragen nuquote:Op donderdag 7 april 2005 10:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je quote was van iemand anders.. sorry.. mijn fout... ik ben een beetje pissed off![]()
Tis ProRailquote:Op donderdag 7 april 2005 10:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag niet naar school hoef
Kut NS
Ok. Nog één keer:quote:Op donderdag 7 april 2005 10:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag niet naar school hoef
Kut NS
Wat heb ik nu aan 4,40? Het kostte me 1 uur extra.. ik ga niet 1 uur werken voor 4,40.... ik wil 10 euroquote:Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef Carport het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval je geld terug vragen nu
Niet.... net gebeld met mijn presentatiepartner die woont in Amstelveen en die gaat met de bus.... dat kan jij beter ook doen denk ikquote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Tarak het volgende:
Ik ben nu thuis en probeer thuis te werken maar wil eigenlijk vandaag vanuit Utrecht nog vanuit A'dam komen.
Hoe frequent gaan die stoptreinen nu?
Dan vul je zowel je heen- als je terugreis in. Krijg je 9 euroquote:Op donderdag 7 april 2005 10:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu aan 4,40? Het kostte me 1 uur extra.. ik ga niet 1 uur werken voor 4,40.... ik wil 10 euro
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet.... net gebeld met mijn presentatiepartner die woont in Amstelveen en die gaat met de bus.... dat kan jij beter ook doen denk ik
Treinen rijden heel weinig. Bij de actuele vertrektijden van Amsterdam zie ik dat de sprinters nu nog wel vertrekken.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Tarak het volgende:
Ik ben nu thuis en probeer thuis te werken maar wil eigenlijk vandaag vanuit Utrecht nog vanuit A'dam komen.
Hoe frequent gaan die stoptreinen nu?
ja en? Je wilt er toch komen? Ik ben ook met de bus gegaan.. omdat er geen treinen reden en er nu nog steeds geen treinen rijden...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:58 schreef Tarak het volgende:
[..]Utrecht-Amsterdam met de bus is zo'n toeristische route volgende bus, die er 2 uur over doet.
Je hebt gelijk, blijkbaar heb ik dat er gewoon niet voor over.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ja en? Je wilt er toch komen? Ik ben ook met de bus gegaan.. omdat er geen treinen reden en er nu nog steeds geen treinen rijden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |