quote:Verrek, je hebt gelijk
Op 03 februari 2001 15:48 schreef Machiel het volgende:Jij hebt duidelijk al C+ toen het nog filmnet heette r@b
quote:Ja, ik zag 'm ook staan. Vraag me af waarom ik 'm niet meteen gekocht heb... Ik willem, ik willem, ik willem... (Voor de duidelijkheid: heb 'm nog steeds niet gezien)
Op 16 februari 2001 01:21 schreef lzandman het volgende:
Ik heb de film vanavond ook op DVD gekocht. Wat een topfilm zeg.
quote:Tjee, Gellar... Nog steeds niet! Maar we hebben die film zo de hemel in geprezen, dat je hem blind wilt kopen. Da's toch wel kewl
Op 16 februari 2001 08:13 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, ik zag 'm ook staan. Vraag me af waarom ik 'm niet meteen gekocht heb... Ik willem, ik willem, ik willem... (Voor de duidelijkheid: heb 'm nog steeds niet gezien)
Nog meer mensen die de film inmiddels hebben gezien?
x
quote:Meer als "OA" achtig... ergens tussen de O en de A in dus. Een "O" klank die aan het einde tot A is gelopen. Duidelijk?
Op 25 oktober 2000 00:03 schreef lzandman het volgende:
Inderdaad een zeer leuke film. Ik heb 'm een paar maand geleden in de bios gezien.Het was wel grappig, want de titel spreek je uit als Fucking Omol.
quote:Och, wij bestelden twee kaartjes fucking anaal, en werden ook niet doorverwezen naar de darkroom.
Op 01 maart 2001 12:54 schreef Antikal het volgende:
Meer als "OA" achtig... ergens tussen de O en de A in dus. Een "O" klank die aan het einde tot A is gelopen. Duidelijk?
Zojuist gezien.
Ik ben een beetje teleurgesteld eigenlijk. Komt waarschijnlijk doordat iedereen in dit topic zo laaiend enthousiast was. Dat ik er meer verwacht had ofzo.
Het was in ieder geval een mooie film. Absoluut niet misstaand in m'n verzameling en ik ga 'm ook nog zeker meerdere keren zien. Misschien dat eea nog even moet inwerken ofzo.
Ik was iig nooit ontroerd of aangedaan. Misschien kwam dat omdat ik me niet goed kon identificeren met de hoofdpersonen (en neeeeee, dat kwam niet daardoor ).
Vond Beautiful Thing mooier. Dat kwam misschien omdat ik, toen ik die film zag, een ander persoon was als ik nu ben. Wie weet.
Conclusie: Mooi. Leuk. Moet wellicht nog even bezinken tot ik 'm op waarde kan schatten.
quote:Beautiful Thing?
Op 10 maart 2001 21:37 schreef Gellarboy het volgende:Vond Beautiful Thing mooier. Dat kwam misschien omdat ik, toen ik die film zag, een ander persoon was als ik nu ben. Wie weet.
quote:Beautiful Thing!
Op 11 maart 2001 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
Beautiful Thing?
quote:Ik vond de film direct de eerste keer toen ik hem zag al leuk, maar ik was dan ook nogal gecharmeerd van de twee hoofdrolspeelsters
Op 10 maart 2001 21:37 schreef Gellarboy het volgende:
Conclusie: Mooi. Leuk. Moet wellicht nog even bezinken tot ik 'm op waarde kan schatten.
Ik heb de film ondertussen al een keer of zes gezien en zie steeds weer meer dingen die ik echt leuk vind. Juist de 'knulligheid' van de film, in tegenstelling tot al die gladde Hollywood produkties, bevalt mij. Ik ben echt blij dat ik deze film gekocht heb.
Ik zal 'Beautiful Thing' eens gaan checken. Ik had er nog nooit van gehoord, maar hij krijgt een 7.1 op de IMDB dus kan ik de film waarschijnlijk gerust gaan kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 10-04-2001 23:18]
Vandaag moest ik in Vught 10 minuten op de bus wachten en liep ik even door de videotheek heen.
En wat zag ik? Jawel!! Ze hebben daar Fucking Åmål!! Ik was gelijk helemaal gelukkig
Dat zel je net zien he, in Bossche videotheken is ie nergens te krijgen en in Vught hebben ze m
* Fannetje gaat maandag een pasje laten maken en 'm dan huren Dus hier kom ik weer op terug
En ik kan me aansluiten bij de meeste mensen hierboven;
Prachtige film, zeer goed acteerwerk, ontroerend & hartverwarmend tegelijk.
Zeer mooi.. echt een film die blijft hangen
quote:
Op woensdag 22 augustus 2001 14:43 schreef Fannetje het volgende:
En gisterenavond heb ik 'm dan eindelijk gezienEn ik kan me aansluiten bij de meeste mensen hierboven;
Prachtige film, zeer goed acteerwerk, ontroerend & hartverwarmend tegelijk.
Zeer mooi.. echt een film die blijft hangen
quote:Ja, dat is wel vaker het geval bij de alternatievere films.
Op woensdag 22 augustus 2001 16:18 schreef ~Anja~ het volgende:
Videotheken hier hebben 'm niet.
Ik heb gelukkig de DVD
quote:Dat ken ik
Op woensdag 22 augustus 2001 16:18 schreef ~Anja~ het volgende:
Videotheken hier hebben 'm niet.
Zoek 'm es in wat omliggende stadjes zou ik zeggen
quote:als je hem vorig jaar op lowlands had gezien dan had je super gevonden de hele sfeer rond die film alleen al in dat bioscoopje was prachtig. Mischien moet je toch maar eens proffesor barabas raadplegen om dit mee te maken:)
Op zaterdag 10 maart 2001 21:37 schreef Gellarboy het volgende:
Ik had al eerder hier aangegeven dat ik 'm wilde huren, maar dat kwam er maar niet van. Ook had ik gezegd dat ik 'm op DVD had zien liggen en 'm wilde kopen... Dat heb ik vandaag dus wel gedaan.Zojuist gezien.
Ik ben een beetje teleurgesteld eigenlijk. Komt waarschijnlijk doordat iedereen in dit topic zo laaiend enthousiast was. Dat ik er meer verwacht had ofzo.
Het was in ieder geval een mooie film. Absoluut niet misstaand in m'n verzameling en ik ga 'm ook nog zeker meerdere keren zien. Misschien dat eea nog even moet inwerken ofzo.
Ik was iig nooit ontroerd of aangedaan. Misschien kwam dat omdat ik me niet goed kon identificeren met de hoofdpersonen (en neeeeee, dat kwam niet daardoor
).
Vond Beautiful Thing mooier. Dat kwam misschien omdat ik, toen ik die film zag, een ander persoon was als ik nu ben. Wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |