abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26032894
Hallo Fok!ers,

Vroeger had ik een oorbel maar deze ging ontsteken en deze heb ik toen maar uitgelaten.
Nu praat ik over de periode 5-7 jaar, nu ben ik 15 en zou ik graag het weer eens opnieuw proberen.
Kan je als je een gaatje hebt laten schieten gelijk weer een ringetje nemen ipv zo'n oerlelijk knopje?

Ik vraag deze (voor somige simpele) vraag omdat de zoekfunctie het niet doet.

Geen commentaar svp Ik vind het wel mooi

Kan dit kwaad?
  woensdag 6 april 2005 @ 21:16:52 #2
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26033314
volgens mij groeien die gaatjes nooit dicht dus kan je hem het beste gewoon goed ontsmetten en proberen in je oude gaatje

ik weet het niet zeker hoor, maar mijn vader had vroeger een oorbel en heeft er jaren [lees: 40 jaar] niets in gehad en kon er van de week heel makkelijk een van mijn oorbellen in steken

maar als je het echt opnieuw wilt laten schieten zal je toch echt een tijd een zweerknopje erin moeten
an urge to help mankind overcomes me
pi_26033320
is het echt zilver/goud?

volgens mij kan dat niet hoor.. het geneest veel beter als er gewoon eerst een knopje in zit denk ik, en dit zal ook wel niet zo heel schoon zijn ed...

maar heb er verder geen verstand van maar volgens mij is het sowieso niet mogelijk..tenzij je het laat piercen maar dan is het nog niet mogelijk geloof ik
Strawberry Flavour..
pi_26033337
oh je hebt nog een oud gat nouja, dan ontsmetten idd, en een naald doorheen steken oid.. wie weet..
Strawberry Flavour..
pi_26033432
Ik zal het proberen met een naald? tips? Maar volgens mij is dit allang dicht. Je praat wel over m'n kinderjaren he Heeft de groeispurt enz. geen effect op je oren?

Maar waarom zo'n 'zweerknopje' ?
  woensdag 6 april 2005 @ 21:30:35 #6
74276 saaw
pi_26033639
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik zal het proberen met een naald? tips? Maar volgens mij is dit allang dicht. Je praat wel over m'n kinderjaren he Heeft de groeispurt enz. geen effect op je oren?

Maar waarom zo'n 'zweerknopje' ?
zoals ik al zei, bij mn pa zat er 40 jaar tussen, als het dan nog lukt moet 10 jaar toch ook te doen zijn

zweerknopje is volgens mij alleen omdat ze het daarmee schieten en het steriel verpakt is
en als het gezet word kan je voor het helingsproces het beste een tijdje hetzelfde sieraad erin houden
  woensdag 6 april 2005 @ 21:35:08 #7
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_26033735
Ehm, gaatjes groeien in een mum van tijd weer dicht..
Leuke oorbel btw.. heb dezelfde alleen zonder dat schipje er in.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
pi_26033752
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef saaw het volgende:

[..]

zoals ik al zei, bij mn pa zat er 40 jaar tussen, als het dan nog lukt moet 10 jaar toch ook te doen zijn

zweerknopje is volgens mij alleen omdat ze het daarmee schieten en het steriel verpakt is
en als het gezet word kan je voor het helingsproces het beste een tijdje hetzelfde sieraad erin houden
En a'je daar nou gewoon schijt aan hebt? En gewoon goed schoon houd met alcohol oid. ???
  woensdag 6 april 2005 @ 21:36:23 #9
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_26033763
Je moet het zelf weten, ik zou gewoon 6 weken dat zweerknopje inhouden. Dan weet je iig dat het goed gaat (al zijn er uitzonderingen).
Ik zou het niet opnieuw doorprikken als het gaatje al zou oud is en uit je kinderjaren stamt.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 6 april 2005 @ 21:40:07 #10
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_26033835
Ik heb ze 2 jaar geleden opnieuw laten schieten (de gaatjes dus) en moest dus ook gewoon eerst 6 weken een zweerknopje erin, ook al zaten de gaatjes op psies dezelfde plek, en zijn ze alleen "doorgeprikt"
Zou het zeker niet zelf weer proberen door te prikken. gewoon ff naar de juwelier, 6 weken zweerknopje en daarna kan je bootje erin
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 6 april 2005 @ 21:44:36 #11
74276 saaw
pi_26033894
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:35 schreef Wokkel1982 het volgende:

En a'je daar nou gewoon schijt aan hebt? En gewoon goed schoon houd met alcohol oid. ???
het kan best hoor, ik heb het ook gedaan, eruit halen, goed schoonmaken, sieraad ook goed schoon maken, en hoppa
maar laat de oorbel die je erin stopt dan wel iig 6 weken zitten! dus niet alsnog gaan wisselen. het gaat er om dat het wondje goed geneest

en volgens mij droogt het met alcohol alleen maar uit dus dat lijkt me niet handig

toch lijkt het me het handigst om eerst te proberen je oude gaatje door te prikken want anders kan je problemen krijgen als ze niet precies goed mikken en je dus 2 gaatjes vlak aan ekaar hebt.
ik denk dat als je ene piercingshop binnenwandelt en vraagt of ze het even voor je doorprikken ze het zo voor je doen
pi_26033903
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:40 schreef Nonneke het volgende:
Ik heb ze 2 jaar geleden opnieuw laten schieten (de gaatjes dus) en moest dus ook gewoon eerst 6 weken een zweerknopje erin, ook al zaten de gaatjes op psies dezelfde plek, en zijn ze alleen "doorgeprikt"
Zou het zeker niet zelf weer proberen door te prikken. gewoon ff naar de juwelier, 6 weken zweerknopje en daarna kan je bootje erin
Ik denk dan maar dat ik binnekort is een bezoekje aan de juwelier ga brengen dan.
Alleen ik vind dat zweerknopje gewoon raar
pi_26034113
Er bestaan ook zweer"ringetjes" tegenwoordig. Dat zijn stekers, net als de knopjes dus, maar in plaats van een knopje zit er aan de voorkant een half rondje. Nou zijn dat wel vrouwen-oorbelletjes, maar toch, een klein goud ringetje vind je misschien al beter dan een echt knopje. (Al vind ik oorbellen bij een man er sowieso niet uitzien, maar je moet het zelf weten natuurlijk...)
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:12:46 #14
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_26034556
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef Wokkel1982 het volgende:

[..]

Ik denk dan maar dat ik binnekort is een bezoekje aan de juwelier ga brengen dan.
Alleen ik vind dat zweerknopje gewoon raar
Je hebt verschillende zweerknopjes he, je mag zelf kiezen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 6 april 2005 @ 22:14:26 #15
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_26034605
Nee. Die ring kun je gewoon nooit meer in doen. Echt niet.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_26039901
Ik had in het begin zweerringetjes Dat kan dus ook! Vraag uw Juwelier naar de voorwaarden....
pi_26039998
Woon je in vissersdorp Yerseke? (zeeland)
Daar hebben ze ook allemaal zo'n geval.
  donderdag 7 april 2005 @ 08:54:02 #18
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26040309
Ligt eraan. Je kunt het even probereen door gewoon door te prikken. Ik heb zelf drie gaatjes in elk oor en de bovenste gebruik ik af en toe. Meestal voelt het even rottig, maar na een dag voel ik niets meer.

Ik zou wel even sterilon gebruik.
pi_26041867
Ik heb een keer bij een nieuw gaatje meteen een ringetje erin gestopt: ontstoken. De eerste keer had ik na een week of 2 er een ringetje ipv knopje en dat ging goed. Maar het hangt er vast vanaf waar je je ringetje wil, ik heb ze beide bovenin me oor..
pi_26048972
je kunt het ook laten piercen, volgens mij kun je dan gelijk dat bootje erin doen
Damn! We're in a tight spot!
pi_26051541
quote:
Op donderdag 7 april 2005 08:24 schreef Ballicious het volgende:
Woon je in vissersdorp Yerseke? (zeeland)
Daar hebben ze ook allemaal zo'n geval.
Nee, Wolphaartsdijk (Zeeland)

Yese!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')