zoals ik al zei, bij mn pa zat er 40 jaar tussen, als het dan nog lukt moet 10 jaar toch ook te doen zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 21:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik zal het proberen met een naald? tips? Maar volgens mij is dit allang dicht. Je praat wel over m'n kinderjaren heHeeft de groeispurt enz. geen effect op je oren?
Maar waarom zo'n 'zweerknopje' ?![]()
En a'je daar nou gewoon schijt aan hebt? En gewoon goed schoon houd met alcohol oid. ???quote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef saaw het volgende:
[..]
zoals ik al zei, bij mn pa zat er 40 jaar tussen, als het dan nog lukt moet 10 jaar toch ook te doen zijn
zweerknopje is volgens mij alleen omdat ze het daarmee schieten en het steriel verpakt is
en als het gezet word kan je voor het helingsproces het beste een tijdje hetzelfde sieraad erin houden
het kan best hoor, ik heb het ook gedaan, eruit halen, goed schoonmaken, sieraad ook goed schoon maken, en hoppaquote:Op woensdag 6 april 2005 21:35 schreef Wokkel1982 het volgende:
En a'je daar nou gewoon schijt aan hebt? En gewoon goed schoon houd met alcohol oid. ???
Ik denk dan maar dat ik binnekort is een bezoekje aan de juwelier ga brengen dan.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:40 schreef Nonneke het volgende:
Ik heb ze 2 jaar geleden opnieuw laten schieten (de gaatjes dus) en moest dus ook gewoon eerst 6 weken een zweerknopje erin, ook al zaten de gaatjes op psies dezelfde plek, en zijn ze alleen "doorgeprikt"
Zou het zeker niet zelf weer proberen door te prikken. gewoon ff naar de juwelier, 6 weken zweerknopje en daarna kan je bootje erin
Je hebt verschillende zweerknopjes he, je mag zelf kiezenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Ik denk dan maar dat ik binnekort is een bezoekje aan de juwelier ga brengen dan.
Alleen ik vind dat zweerknopje gewoon raar![]()
![]()
![]()
Nee, Wolphaartsdijk (Zeeland)quote:Op donderdag 7 april 2005 08:24 schreef Ballicious het volgende:
Woon je in vissersdorp Yerseke? (zeeland)
Daar hebben ze ook allemaal zo'n geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |