abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:58:19 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827096
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 5 oktober 2001

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-10-2001 00:10]

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:59:19 #2
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1827105
Je bent te vroeg.
en subtiel.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:01:16 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827115
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:59 schreef SanSan het volgende:
Je bent te vroeg.
23:59 en 35 seconden ... Je hebt gelijk!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:04:38 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827132
Andries zit nu met drie dames in bad... Ik denk dat hij zich de koning te rijk voelt nu. Het gaat allemaal nergens over, maar dat zal hem waarschijnlijk worst wezen.

In de arme kant zitten Sandy en Kelly te kletsen over de overige bewoners on Spanje.

Intussen komt Frank weer de badkamer binnen met een nieuwe hoeveelheid drank. Als dit zo door gaat kunnen we nog wat beleven, want de dames worden al aardig luidruchtig!

pi_1827142
waarom staat er in de eerste post geen kruis door richard heen?
dat is nog eens zonde van je tijd
pi_1827146
In Arm bespreken ze hoe je brood moet bakken.
In Rijk gaat het bad even uit, de andere rijken ondervragen Audrey over een bepaald persoon. "Was het iemand die geen zwembroek droeg?"(huh ? ).
Andries wordt een hoer genoemd, geen idee waarom.
Audrey zorgt overduidelijk voor heel wat vermaak, helaas kunnen we niet meegenieten, de bubbels zijn weer aan.
pi_1827203
Rijke Deel:
Andries, AU3, Diane en Frenk zitten in dat bubbelbad. Danielle klimt erbij. De heren zijn door de dames (die volgens mij aardig dronken worden) semi-onder-water ontdaan van hun zwembroek. Stream "Rijk" stopt er nu even mee.

Arme deel: Staan de streams ook al stil. Grmbl

Religion is a pacifier
pi_1827217
arm Paskwal en Coos hebben het over het vieze eten
P baal dr zo van dingen die ik normaal gebruik wist ik niet
zwezerik krokodil San en Kel zitten aan tafel te praten Kel zit erg overdreven te lachen om de dingen die San zegt
Try anything once, twice to be sure
pi_1827234
Andries is inmiddels wel zijn zwembroek kwijt geraakt, is door diane uitgedaan.......
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1827238
Gert-Jan heeft het gevoel dat hij in Star-maker zit ofzo (waarschijnlijk door de zingende rijken). Hij bespreekt samen met Pascal in bed het wennen aan het delen en zuinig doen met voedsel.

In het rijke bad wordt flink gegild. Ze hebben het over een motie van onhygiëne.
F: Aan mijn lul geen polonaise.
Diaan: One for the money, one for the show ...
F: Hé schat ik ben helemaal aan het afgeven, ik weet niet wat er aan de hand is. ...
Héeeeee hoppa. Hophophophophop....
Blue sweat shoe's (10x).
Gegil van 1000 dB door de vrouwen, I'm mad about the boy...
F: Aso, weet je dat, niet normaal.
Cause I got a let it show, ... show me the way.
Audrey: maakt een huilgeluid Ik wil naar huis, ik vind het helemaal niet gezellig.
Nothing really matters to meeeeeeeeee.
Whooeeeeeeeeee.
I don't want to die.

Je merkt het al, een samenhangende interessante conversatie.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:24:44 #11
12079 koele
The Koeler, the better
pi_1827241
probeert audrey haar hand nou tacties bij andries kwijt te raken?
pi_1827248
Ook Frank zit inmiddels naakt in bad.
FRank en Andries zitten wat te voozen met Audri
Diana hoor je weer zingen op de achtergrond, gaat allemaal verder nergens over
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1827250
Streams rijk doen het weer.

Diane doet weer net of ze kan zingen. Zingen nu bijna allemaal. Over blue suede shoes. De stoom en close-ups doen denken aan hoe-heet-die-wazige-fotograaf-ook-alweer. David Hamilton? Gezang, geschreeuw (FAK JOE) en gegil. Andries, Frenk en Au3 in het bad. Rest eromheen onder de douche.
AU3 roept dat ze naar huis wil en het helemaal niet gezellig vindt. Ondertussen vleit ze zich tegen An3s aan. Denk niet dat ze het meent. Dat ze naar huis wil.
Streams haperen nogal. Hier. Zingen nu Bohemian Rapsody. Althans sommige dames doen dat. Nog steeds veel geschreeuw.

Religion is a pacifier
pi_1827254
Paskwal en Coos liggen dus al in bed Gj ook denk ik maar die zie ik nergens.San is nu aan het vertellen hoe haar familie reageerde op haar pot zijn. Iedereen vond haar nog harstikke leuk haar opa en oma ook Nu volgt een heel lief verhaal over haar opa K je komt wel uit een warm nest he'
K het is zo lekker als je ouders hebt die je accepteren zoals je bent dat is de basis San Voor jou is het nog moeilijker K iedereen maakt dingen mee
K als ik nu zou mogen kiezen zou ik geboren willen worden zoals ik ben ik ben toch Kel Verhalen gaan verder over homo lesbi etc ect
Try anything once, twice to be sure
pi_1827261
En de drank blijft maar stromen
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:29:07 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827269
Audrey begint los te komen en staat supersexy met haar heupen wiegend in een string bikini voor Andries en Frank in bad te dansen. Nu gaat ze tussen de beide heren in zitten, die zich dicht tegen haar aan nestelen. Haar armen liggen intiem in de schoot van zowel Frank als Andries... Heeft Audrey te veel gedronken....???? Deze dame lijkt dezelfde kant op te gaan als Diane in de eerste week... Zal me benieuwen of het resultaat hetzelfde is!!

Kelly vertelt intussen wat van haar geschiedenis aan Sandy. Ze zegt dat ze vroeger regelmatig werd aangestoten door een groepje jongens die "he travestiet" enzo tegen haar begonnen te roepen. Echt problemen heeft ze niet gehad, behalve 1 keer toen haar gymkleren in de fik zijn gestoken door medescholieren. Ze wilde haar ouders daar niet mee lastig vallen en die dingen niet verteld.
Sandy zegt dat zij de muur om zich heen eindelijk kwijt is... ook Kelly is nu "vrij".

pi_1827289
Frank: Nou zo'n kadootje wil ik wel voor mijn verjaardag (kijkt naar Au3 volgens mij)
Au3 wordt gevraagd een lapdance te doen.
Au3 zingt en flirt wat met Frank. An3s zit er als een verlegen schooljongen bij, zich vastklampend aan zijn glas wijn. Hoezo decadent.

Zingen nu een liedje van K-otic. Tsja..... Er wordt gerookt en gedronken in het bubbelbad nog steeds, dames en heren.....

Religion is a pacifier
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:34:32 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827291
Kelly vertelt aan Sandy dat ze door de hormonen soms enorm prikkelbaar was en tegen alles en iedereen liep aan te schelden. Ze is zo blij dat haar ouders dat begrepen! Volgens haar verdienen zij zeker een plek in de hemel daardoor.

In het rijke deel buigt Diane naar Andries toe en geeft hem een zoen op de mond die ongeveer 10 seconden duurt. Andries heeft eindelijk de zoen die hij een paar dagen geleden al wilde, maar toen werd het overgenomen door Richard.

pi_1827293
Kelly: Als een hertje in de natuur in Afrika heel veel tijgers ontmoet, dan gaat gelijk dat koppie omhoog. Dat is gewoon een muur om je heen. Toen ik vroeger over straat liep kreeg ik al travestiet naar mijn hoofd gegooid. Terwijl zij nu achter m'n kont aanlopen. Ik heb altijd een bepaalde houding gehad, en beschermengeltje. En daar wilde ik mijn ouders ook niet mee belasten. Nu is die houding, die muur ook niet meer nodig. Maar als iemand me aanvalt dan ben ik heel fel. Dan kan ik opmerkingen maken dat iemand zich heel kut gaat voelen.
Sandy: Ik word zelden kwaad, maar vorige week heb ik dat wel gedaan, als ik aangevallen word dan komt het (vroeger had ik dat niet), ik werd zo boos dat mijn lippen wit werden. Ik zei geen gemene dingen maar wel je moet me in m'n waarde laten.
Kelly: Maar soms mag je wel gemeen zijn, dat heb ik hier in het begin ook gehad.
Sandy: Vooral als ik ongesteld moet worden.
Kelly: Ook tegen mijn moeder heb ik kwetsende dingen gezegd. Mijn ouders jonge, die moeten echt naar de hemel, maar daar kom ik nu pas achter nu ik hier zit, achteraf. Je zit hier veel te denken en te praten, je komt jezelf tegen.
Sandy gaat even plassen, fijn, nu houd ik het tenminste bij.
K en S stellen zich voor dat hun batterijen in de plee vallen.
K: Dan haal ik ze er echt niet uit, die kerels liggen al in bed.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:43:21 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827329
WOW.. er staat wat te gebeuren.. Andries en Audrey slaan als een gek aan het vrijen in het bad... Frank en Diane verlaten het bad zelfs...

(foto's volgen later!!!)

pi_1827336
Ik zie het ook, droog!
Lekker Belangrijk!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:45:18 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1827340
Volgens mij gebeurt er heel wat met de handen van Audrey onder het water... Andries is nog steeds naakt volgens mij... Ze vrijen door alsof ze al tijden gek op elkaar zijn!
pi_1827350
00.46 Audrey en Andries hebben net hevig zitten tongen. Audrey zat op Andries en verleidde hem tot een heftige zoen. Daarbij zat ze lekker op zijn schoot te draaien. Hierna gingen ze appart in het bad zitten waarna Andries stevig Audreys achterhoofd beetpakte en haar een heftige tongzoen gaf. Frenk maak daarbij een paar opmerkingen van zo gaat dat liefdespaartje. Frenk is niet blij.

Volgens mij gaan ze nu allemaal uit bad.

pi_1827353
Ja het is ongeloofelijk, ze zijn weer lekker bezig daar
Lekker Belangrijk!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:48:34 #25
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1827358
Diane en Daniëlle voelden zich overbodig en ongemakkelijk in bad. Diane zegt dat ze Daniëlle nooit in de steek zal laten en ze gaan voor elkaar zorgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')