Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 5 oktober 2001
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-10-2001 00:10]
quote:23:59 en 35 seconden ... Je hebt gelijk!
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:59 schreef SanSan het volgende:
Je bent te vroeg.
In de arme kant zitten Sandy en Kelly te kletsen over de overige bewoners on Spanje.
Intussen komt Frank weer de badkamer binnen met een nieuwe hoeveelheid drank. Als dit zo door gaat kunnen we nog wat beleven, want de dames worden al aardig luidruchtig!
Arme deel: Staan de streams ook al stil. Grmbl
In het rijke bad wordt flink gegild. Ze hebben het over een motie van onhygiëne.
F: Aan mijn lul geen polonaise.
Diaan: One for the money, one for the show ...
F: Hé schat ik ben helemaal aan het afgeven, ik weet niet wat er aan de hand is. ...
Héeeeee hoppa. Hophophophophop....
Blue sweat shoe's (10x).
Gegil van 1000 dB door de vrouwen, I'm mad about the boy...
F: Aso, weet je dat, niet normaal.
Cause I got a let it show, ... show me the way.
Audrey: maakt een huilgeluid Ik wil naar huis, ik vind het helemaal niet gezellig.
Nothing really matters to meeeeeeeeee.
Whooeeeeeeeeee.
I don't want to die.
Je merkt het al, een samenhangende interessante conversatie.
Diane doet weer net of ze kan zingen. Zingen nu bijna allemaal. Over blue suede shoes. De stoom en close-ups doen denken aan hoe-heet-die-wazige-fotograaf-ook-alweer. David Hamilton? Gezang, geschreeuw (FAK JOE) en gegil. Andries, Frenk en Au3 in het bad. Rest eromheen onder de douche.
AU3 roept dat ze naar huis wil en het helemaal niet gezellig vindt. Ondertussen vleit ze zich tegen An3s aan. Denk niet dat ze het meent. Dat ze naar huis wil.
Streams haperen nogal. Hier. Zingen nu Bohemian Rapsody. Althans sommige dames doen dat. Nog steeds veel geschreeuw.
Kelly vertelt intussen wat van haar geschiedenis aan Sandy. Ze zegt dat ze vroeger regelmatig werd aangestoten door een groepje jongens die "he travestiet" enzo tegen haar begonnen te roepen. Echt problemen heeft ze niet gehad, behalve 1 keer toen haar gymkleren in de fik zijn gestoken door medescholieren. Ze wilde haar ouders daar niet mee lastig vallen en die dingen niet verteld.
Sandy zegt dat zij de muur om zich heen eindelijk kwijt is... ook Kelly is nu "vrij".
Zingen nu een liedje van K-otic. Tsja..... Er wordt gerookt en gedronken in het bubbelbad nog steeds, dames en heren.....
In het rijke deel buigt Diane naar Andries toe en geeft hem een zoen op de mond die ongeveer 10 seconden duurt. Andries heeft eindelijk de zoen die hij een paar dagen geleden al wilde, maar toen werd het overgenomen door Richard.
(foto's volgen later!!!)
Volgens mij gaan ze nu allemaal uit bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |