abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26030413
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een appartementje in Nijmegen voor max 500 eurootjes inclusief. Bij Entree sta ik weliswaar ingeschreven maar maak ik met mijn anderhalf jaar 0% kans.

Op een andere forum had iemand positieve ervaringen met kamerbeheerservice.nl, dus bij deze de vraag of er meer mensen een appartementje via KBS hebben en hoe lang ze daar ongeveer op hebben moeten wachten (en dus inschrijfgeld voor hebben moeten betalen ). Dezelfde vraag voor woonburo.nl, mocht iemand daar (ook) ervaring mee hebben.

Alvast bedankt,

Inge
Ich bin manchmal leicht neurotisch, psychotisch und chaotisch, labil und neogotisch, doch heut bin ich oké!
pi_26050077
Ik woon niet in een appartement, maar in een studentenkamer via KBS. Het zijn afzetters, maar ik ben wel redelijk snel (binnen 4 maanden) aan een redelijk goedkope (<¤200) mooi gelegen (centrum) kamer gekomen.
Je betaalt volgens mij 60% van een maand huur aan bemiddelingskosten, 40¤ om je in te schrijven en alles vervalt (inschrijving, inschrijftijd) op het moment dat je iets accepteert. Stel dat je een 'tweede keus' accepteert omdat de tijdsdruk erop zit, dan moet je je daarna weer opnieuw inschrijven en wachten tot je een keer aan de beurt bent.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')