1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | function checkEmpty(aantal) { var aantal = aantal; for (var i=1; i<=aantal; i++) { var veld = document.getElementById('veld' + i); if (veld.value == "") { alert('Het formulier is niet volledig ingevuld'); veld.focus(); return false } } } |
1 | var aantal = aantal; |
Volgens mij denkt hij dat hij de variabele uit de functie eerst nog eens moet toewijzen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:39 schreef SuperRembo het volgende:
Wat denk je heir mee te bereiken?
[ code verwijderd ]
jaaahh je gaat hele gekke dingen doen als je niet weet waar de fout zit!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat hij de variabele uit de functie eerst nog eens moet toewijzen..
Bedoel je met juiste pagina dat het juiste item geselecteerd moet zijn, of wil je aan de verschillende items in de select een pagina hangen waar bij selectie naar toe gesprongen wordt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Korte vraag, waar waarschijnlijk geen kort antwoord op is.
Hoe kan ik er met javascript voor zorgen dat ik met een pull down selectbox, direct naar de juiste pagina van de selectie spring, zonder een submit van een form?
gewoon een onChange in de select optie Swetsquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Korte vraag, waar waarschijnlijk geen kort antwoord op is.
Hoe kan ik er met javascript voor zorgen dat ik met een pull down selectbox, direct naar de juiste pagina van de selectie spring, zonder een submit van een form?
Het laatstequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bedoel je met juiste pagina dat het juiste item geselecteerd moet zijn, of wil je aan de verschillende items in de select een pagina hangen waar bij selectie naar toe gesprongen wordt?
Heel goed Swets. Zie je wel dat er een kort antwoord voor wasquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon een onChange in de select optie Swets
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heel goed Swets. Zie je wel dat er een kort antwoord voor was.
1 2 3 | var vervaldatum = new Date();vervaldatum.setTime(vervaldatum.getTime() + 1000 * 60 * 60 * 24 * 365); var setlang = 'uk'; document.cookie = setlang + ";expires=" + vervaldatum; |
ben niet bekend met JS+cookies maar moet document,cookie niet document.cookie zijn???quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[ code verwijderd ]
Waarom expired mijn cookie als ik de browser sluit?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
ja copy paste foutje het is een punt en geen komma
Cookie werkt opzich prima, alleen de expiration niet.
-edit- WOW, het is niet eens een copy-paste fout, het is een Fok bug.
code maakt van de punt direkt een komma
-edit- tenminste bij document,cookie
document.write gaat prima
Ja, ik doe dus wat daar staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hje hebt vast al op internet gezocht maar hier heb ik wat gevonden met voorbeelden enzo...
Ja, of mijn datum berekening moet niet kloppen (mijn javascript is nog niet zo sterk)quote:
1 | var vervaldatum = new Date();vervaldatum.setTime(vervaldatum.getTime() + 1000 * 60 * 60 * 24 * 365); |
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, of mijn datum berekening moet niet kloppen (mijn javascript is nog niet zo sterk)
[ code verwijderd ]
1 | + ";expires=" + vervaldatum.toGMTString(); |
IK kan het maandag pas proberen (zakelijk scriptje)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:24 schreef SuperRembo het volgende:
Maak er eens dit van:
[ code verwijderd ]
Aha. Waar kan ik de factuur heen sturen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IK kan het maandag pas proberen (zakelijk scriptje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |