1 | [url]www.iets.nl[/url] |
1 2 3 4 5 | var data = window.opener.document.getElementById('content').value; var regExp_url = new RegExp("\[url\].*?\[/url\] ","g"); var result = data.replace(regExp_url,"<a href=\1>\1</a>"); document.writeln(result);</script> |
1 2 3 4 5 6 7 | function setlanguage(){ var vervaldatum = new Date() vervaldatum.setDate(vervaldatum.getDate()+365); var setlang = document.form.site.options[document.form.site.selectedIndex].value; document,cookie="language="+setlang+";expires="+vervaldatum+"; path=/"; window.location.href = "index.htm"; } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | function getCookie(c_name) { if (document,cookie.length>0) { c_start=document,cookie.indexOf(c_name + "=") if (c_start!=-1) { c_start=c_start + c_name.length+1 c_end=document,cookie.indexOf(";",c_start) if (c_end==-1) c_end=document,cookie.length return unescape(document,cookie.substring(c_start,c_end)) } } return 'uk'; } var language = getCookie('language'); var file = language + '.txt'; |
1 2 3 4 5 6 7 | var el = document.createElement('INPUT'); el.type = 'hidden'; el.name = p_name; el.value = p_value; document.forms[0].appendChild(el); } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | function checkChange() { if(content != document.forms.form.veld.value) { return FALSE } else { return TRUE } } |
1 2 3 | alert('Hallo'); //--></script> |
Javascript wrtkt altijd zonder de comment tags, de comment tags zijn er zodat oudere browsers die het niet herkennen het gewoon negeren. Laat je het weg zien die mensen alleen maar puur de code.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef SuperRembo het volgende:
Weet iemand of het voor Mac IE5.2 nodig is om je javascript code tussen html-comments te zetten?
Dus zo:
[ code verwijderd ]
Of werkt het ook goed zonder <!-- -->?
IE5 voor Mac is een ouwe klote browser. Helaas zijn er nog klanten die dat brakke ding gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Javascript wrtkt altijd zonder de comment tags, de comment tags zijn er zodat oudere browsers die het niet herkennen het gewoon negeren. Laat je het weg zien die mensen alleen maar puur de code.
Ik heb met die browser al heel veel (lees: te veel) problemen gehadquote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
IE5 voor Mac is een ouwe klote browser. Helaas zijn er nog klanten die dat brakke ding gebruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij maakt dus een website voor een klant die vindt dat het in zíjn browser goed moet werken? Kun je 'm niet ietwat inlichten?quote:Op woensdag 23 november 2005 02:02 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ik heb met die browser al heel veel (lees: te veel) problemen gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.helaas is een van mijn grootste klanten een fervent mac gebruiker en gebruikt hij naast safari ook IE.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha nee hij eist het niet gelukkig, hij weet ook wel dat weinig mensen het gebruikenquote:Op woensdag 23 november 2005 02:31 schreef JeRa het volgende:
[..]
Jij maakt dus een website voor een klant die vindt dat het in zíjn browser goed moet werken? Kun je 'm niet ietwat inlichten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop