He wil jij me even gaan vergelijken met Tiggyquote:
Was het maar zo makkelijk met een andere baan zoeken... dan had ik hier niet meer gezeten hoor..quote:Op woensdag 6 april 2005 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
He wil jij me even gaan vergelijken met Tiggy![]()
Manquote:
Je hebt gelijk... Tiggy is langer dan jij!!quote:Op woensdag 6 april 2005 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
He wil jij me even gaan vergelijken met Tiggy![]()
Klopt,... het betaald goed en mijn rekeningen zijn hoog. Helemaal met kids ! Er zijn geen banen die nu mijn huidige salaris + arbeidsvoorwaarden overnemen. Ik klaag dus liever nog even over mijn werk dan dat ik daadwerkelijk iets anders ga zoeken. Komt welquote:Op woensdag 6 april 2005 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk met een andere baan zoeken... dan had ik hier niet meer gezeten hoor..
Maar het verdient lekker hier + we hebben goede secundaire arbeidsvoorwaarden... dus ja... het is slikken en doorgaan (en dat is niet geil bedoeld brown)
Maar ik zit hier niet met veel plezier ... dus ja we klagen wel eens...
Ouwe
Je wil ons zien springen en gillen he hahahahaquote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef Quinny het volgende:
Gijsjes ik ben niet wijs. Ik zeg gewoon wat er op mijn hart ligt. En je moet van je hart geen moordkuil maken, toch!
Ben meer een bitch (volgens Sjo) en nu ook volgens Brown en Surfer die mij gisteren flink vervloekt hebbenOh ik heb zoooooo'nn zin in de 16de. Ben echt aan het bidden voor mooi weer
Jij moet als laatstequote:Op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je wil ons zien springen en gillen he hahahaha![]()
Of flinke windstotten. Horizontaal Bungie-jumpen.quote:
Dan kan je vliegeren met Cho...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of flinke windstotten. Horizontaal Bungie-jumpen.![]()
Zooooooooooooooooo herkenbaar.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Klopt,... het betaald goed en mijn rekeningen zijn hoog. Helemaal met kids ! Er zijn geen banen die nu mijn huidige salaris + arbeidsvoorwaarden overnemen.
Waarom eigenlijk? Zijn jullie bang dat het elastiek na surfer uitgerekt is?quote:
Mooi... gijs.. ik krijg nu al zweet handen.... maar dat weet je want je zit naast mequote:Op woensdag 6 april 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij moet als laatste![]()
Brown en ik zijn dan al klaar.... we zullen je met zooooooooveeeel plezier omhoog zien gaan Gijs in dat brakke piepende liftje !
We hebben in Januari geloot. Ik eerst,... dan Brown,... en dan die bolle !quote:Op woensdag 6 april 2005 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Zijn jullie bang dat het elastiek na surfer uitgerekt is?
Yepquote:Op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je wil ons zien springen en gillen he hahahaha![]()
Jazeker wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef Quinny het volgende:
Het enige wat ik nog wil zeggen is dat jullie gewoon verwenden krengen zijn. Je hebt een baan, een auto onder je reet en je verdient lekker. Heel veel mensen zullen tekenen voor het leven wat jullie nu hebben.
Ja uiteraardquote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef Quinny het volgende:
Het enige wat ik nog wil zeggen is dat jullie gewoon verwenden krengen zijn. Je hebt een baan, een auto onder je reet en je verdient lekker. Heel veel mensen zullen tekenen voor het leven wat jullie nu hebben.
Oh je mag me voor alles uitmaken. Maar ik hang straks niet aan dat elastiekjequote:Op woensdag 6 april 2005 13:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Tiggy is langer dan jij!!
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh je mag me voor alles uitmaken. Maar ik hang straks niet aan dat elastiekje
Krijg je niet voor elkaar Gijs.. voor dat salaris, en die werkzaamheden... nee dat kun je wel vergeten hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja uiteraardmaar dat moet geen excuus zijn om het zelf anders of beter te doen of willen !
Klopt... maar ik klaag ook niet over mijn leven he... alleen over de situatie op het werkquote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef Quinny het volgende:
Dat ligt er helemaal aan, aan wat voor een stap je wilt nemen Gijsquote:Op woensdag 6 april 2005 13:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg je niet voor elkaar Gijs.. voor dat salaris, en die werkzaamheden... nee dat kun je wel vergeten hoor.
Je zal denk ik uitkomen op iets wat je graag wil doen, voor zeg zo 500 euro minder.
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh je mag me voor alles uitmaken. Maar ik hang straks niet aan dat elastiekje
Nee, het enige wat ik wil zeggen is. Hou op met zeuren en onderneem aktie. Ik lees en hoor nu al dik een jaar hier dat jullie het niet naar jullie zin hebben.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja uiteraardmaar dat moet geen excuus zijn om het zelf anders of beter te doen of willen !
Vechten?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik wil zeggen is. Hou op met zeuren en onderneem aktie. Ik lees en hoor nu al dik een jaar hier dat jullie het niet naar jullie zin hebben.
Enja ik heb last van mijn hormonen
Vechten?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik wil zeggen is. Hou op met zeuren en onderneem aktie. Ik lees en hoor nu al dik een jaar hier dat jullie het niet naar jullie zin hebben.
Ik zal best wel eens iets extreems willen doen in mijn leven jaquote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... omdat je zwanger bent he... anders had je het gedaan natuurlijk
Je bent met mij getrouwd.... vind je dat niet eng genoegquote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal best wel eens iets extreems willen doen in mijn leven ja
Wel als je je borstharen laat zienquote:Op woensdag 6 april 2005 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent met mij getrouwd.... vind je dat niet eng genoeg
Te laat, het is gesmoltenquote:
vrijen??quote:Op woensdag 6 april 2005 14:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
zijn watquote:
vechten??quote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef Dope_Nexium het volgende:
als reactie op t ijs, niet op t vrijen met ongestelde vrouwen wat brown graag doet..
Vrijen dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal best wel eens iets extreems willen doen in mijn leven ja
Iets extreems Gijs.... niet iets goors....quote:
Niet gelezen...quote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef Chocobo het volgende:
Aanslagen
A. zou aanslagen hebben voorbereid op onder meer de Tweede Kamer, Schiphol, de kerncentrale in Borssele, het gebouw van de AIVD in Leidschendam en het ministerie van Defensie. Het Openbaar Ministerie had zeven jaar cel tegen hem geëist.
Onthoofden
Bij doorzoekingen van zijn huis vond de politie plattegronden van de genoemde locaties. Die waren voorzien van aantekeningen. Ook trof de politie enorme hoeveelheden radicaal islamitisch materiaal aan, waaronder informatie hoe je aanslagen kunt plegen en fragmenten van het doodschieten en onthoofden van een persoon.
Hofstadgroep
Justitie vermoedde dat Samir A. deel uitmaakt van de vermeende terreurorganisatie de Hofstadgroep. Daarvoor vervolgde het OM hem in dit proces nog niet, omdat het onderzoek hiernaar nog lang duurt.
Overval
A werd ook verdacht van een overval op een supermarkt. Maar ook dat achtte de rechtbank niet bewezen.
hahahahquote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets extreems Gijs.... niet iets goors....
Je moet je site trouwens aanpassen. Een update voor de 16dequote:
Ja,... en ik wil vrijenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet je site trouwens aanpassen. Een update voor de 16de
Stap in dan!!!!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets extreems Gijs.... niet iets goors....
Gijs je hebt al 2 keer gevreeen.... laat San nou eerst ff bevallen joh... dan mag je voor de 3e keer..quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs je hebt al 2 keer gevreeen.... laat San nou eerst ff bevallen joh... dan mag je voor de 3e keer..
quote:
Je hoofd ookquote:
*tekend*quote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef Quinny het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hoofd ook
sorry maar het was en inkoppertje!
Nederlandse rechters...volstrekt wereldvreemd.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
Plannen voor een aanslag, contact met de Hofstadgroep, aantekeningen en plattegronden van vliegvelden en de 2e kamer, wapens aangetroffen bij hem thuis, etc. etc.......... en wat doen we. We laten hem vrijGeen bewijs.....
Mocht die aanslag ooit gekomen zijn hadden we gezegd van. Dat de AIVD dit niet eerder heeft kunnen ontdekken he??? Soms ligt het antwoord zo dicht bij je en stoot je het ook zo makkelijk weer weg![]()
Briljant
http://www.telegraaf.nl/b(...)ramen_aanslagen.html
Heerlijke Glog !!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nederlandse rechters...volstrekt wereldvreemd.Terroristen worden vrijgesproken, moordenaars komen er met een paar jaar cel vanaf. Als een groep een misdaad pleegt en iedereen houd zijn bek krijgen ze een lichte straf omdat de hoofdschuldige niet kan worden aangewezen. Etc.
Maar ojee als jij je eigendomen probeert te beschermen, niet lief bent tegen de allochtone jeugd die je vrouw lastig vallen, iets te weinig belasting aan de staat betaald of te hard rijd op een lege snelweg. Dan zal je boeten.
Nederland![]()
![]()
![]()
Het wordt niet alleen tijd voor een nieuwe baan, maar ook voor een nieuw land.![]()
WHOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 april 2005 14:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hoofd ook
sorry maar het was en inkoppertje!
ik daag je uit voor een potje knikkerenquote:
Serieus, van mij mag die Samir zich morgen met een glimlach op zijn gezicht in een vol voetbalstadion opblazen. Duizenden doden. Misschien dat we hier dan EINDELIJK eens wakker worden.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:34 schreef Chocobo het volgende:
Nou het is niet zo dat ik poep op Nederland maar we vragen er wel om zo. Je kan en mag hier werkelijk alles.
Het nederlandse rechtssysteem is 1 van de betere van de wereld vind ik... beter als bij de Yanken.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nederlandse rechters...volstrekt wereldvreemd.Terroristen worden vrijgesproken, moordenaars komen er met een paar jaar cel vanaf. Als een groep een misdaad pleegt en iedereen houd zijn bek krijgen ze een lichte straf omdat de hoofdschuldige niet kan worden aangewezen. Etc.
Maar ojee als jij je eigendomen probeert te beschermen, niet lief bent tegen de allochtone jeugd die je vrouw lastig vallen, iets te weinig belasting aan de staat betaald of te hard rijd op een lege snelweg. Dan zal je boeten.
Nederland![]()
![]()
![]()
Het wordt niet alleen tijd voor een nieuwe baan, maar ook voor een nieuw land.![]()
hè lekkerquote:
Sorry, maar ik voel me toch echt veiliger wanneer terroristen worden opgesloten dan wanneer ze worden vrijgelaten wanneer er iets minder dan een container bewijs is.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:37 schreef silver-surfer het volgende:
Het nederlandse rechtssysteem is 1 van de betere van de wereld vind ik... beter als bij de Yanken.
Alleen de strafmaat is wat laag soms...
Het gaat anders snel achteruit gaat. Ik las vanmiddag dat hoogopgeleide gematigde allochtonen Nederland aan het verlaten omdat ze het opkomend moslimsfundementalisme te bedreigend vinden.quote:Maar Nederland is nog steeds 1 van de betere landen in wereld om te wonen...
dacht je dat nou werkelijk???quote:Op woensdag 6 april 2005 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, van mij mag die Samir zich morgen met een glimlach op zijn gezicht in een vol voetbalstadion opblazen. Duizenden doden. Misschien dat we hier dan EINDELIJK eens wakker worden.
Mee eens gijsquote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik voel me toch echt veiliger wanneer terroristen worden opgesloten dan wanneer ze worden vrijgelaten wanneer er iets minder dan een container bewijs is.
Nederlandse rechters en politici hebben nog steeds die instelling van "zulke dingen gebeuren hier niet". Dat vreselijke naïve.
[..]
Ja idd,... de politiek ook altijd... dit kan en dit mag nietquote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dacht je dat nou werkelijk???
gijs... Pim Fortuyn wordt vermoord, hoop blabla van iedereen... dit kan niet in ons land blabla
Theo van Gogh afgeslacht, dit kan niet en mag niet gebeuren blablabla
altijd als er iets gebeurd hier, dan gaat iedereen huilen en blaten, stille tochten houdenmaar die bom waar al zolang over gesproken wordt
sissertje......
Godverquote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Mee eens gijsen dat TBS gelul en Pieter Baan gezwam mogen ze ook per direct afschaffen!! we moeten onderzoeken waar zijn gedrag vandaan komt blablabla FUCK OFF!!! Op de stoel met die lul
![]()
dat eeuwige goedpraten ook altijd van die politici
Ja, als een paar van die domme skinheads de ramen van een moskee ingooien en met Turken gaan vechten staan justitie, de politici en de media op de achterste benen. Dat een van de daders een TBS-er was die op proefverlof was, terwijl hij vastzat voor zware geweldpleging verteld Donner er niet bij.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef mr_Brown het volgende:
altijd als er iets gebeurd hier, dan gaat iedereen huilen en blaten, stille tochten houdenmaar die bom waar al zolang over gesproken wordt
sissertje......
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als gezinnen door Marokkanen worden weggepest en geterroriseerd wordt erover gezwegen. Of de wereld wordt omgedraaid door te zeggen dat het stigmatiserend werk wanneer je de problemen met bepaalde bevolkingsgroepen benoemt.
Gadverdamme wat een kutland is dit toch![]()
Zo mee eens Gijsquote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef mr_Brown het volgende:
Mee eens gijsen dat TBS gelul en Pieter Baan gezwam mogen ze ook per direct afschaffen!! we moeten onderzoeken waar zijn gedrag vandaan komt blablabla FUCK OFF!!! Op de stoel met die lul
![]()
dat eeuwige goedpraten ook altijd van die politici
Duitsland zo'n 60 jaar terug.... althans... dat dachten zequote:Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
Pleeeeaaassee ... dat huilen over het land...... geef me 1 land in de wereld waar alles klopt..
Van het nemen van maatregelen om het eigen land en de eigen bevolking te beschermen en ervoor zorgen dat slachtoffers meer rechten hebben dan daders? Wat dacht je van de V.S.?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
Pleeeeaaassee ... dat huilen over het land...... geef me 1 land in de wereld waar alles klopt..
Wat communisten en ander links gespuis betreft had hij groot gelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef Chocobo het volgende:
Duitsland zo'n 60 jaar terug.... althans... dat dachten ze
dan wel met 7.26kg knikkers toch?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik daag je uit voor een potje knikkeren![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van het nemen van maatregelen om het eigen land en de eigen bevolking te beschermen en ervoor zorgen dat slachtoffers meer rechten hebben dan daders? Wat dacht je van de V.S.?
Hoe om te gaan met economische vluchtelingen? Australïe bijvoorbeeld.
Wat de aanpak van extremisten en fundamentalisten betreft? Wat dacht je van Marokko en Turkije?
Bereid zijn criminele buitenlanders het land uit te schoppen? Denemarken.
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
dan wel met 7.26kg knikkers toch?![]()
Puntenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van het nemen van maatregelen om het eigen land en de eigen bevolking te beschermen en ervoor zorgen dat slachtoffers meer rechten hebben dan daders? Wat dacht je van de V.S.?
Wat de aanpak van extremisten en fundamentalisten betreft? Wat dacht je van Marokko en Turkije?
er bestaat geen land waar alles goed klopt, maar je kan mij niet vertellen dat dit gehuil op lucht gebaseerd isquote:Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
Over 54 dagen gaan we Noorwegen verkennen gijsquote:Op woensdag 6 april 2005 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Puntenmaar ook die landen hebben hun nadelen.
We moeten naar het Noorden vluchten !!
In de Arena toen,.... die Islam bijeenkomst... dood aan de Christenenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit de grootste drugshaven van de wereld is
radicale en fundamentalistische partijen en groeperingen houden hier hun bijeenkomsten omdat dat mag
Dan ga je daar om de beurt wonen ok?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
zo'n zin in.........quote:Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Over 54 dagen gaan we Noorwegen verkennen gijs![]()
Zo'n zin in Gijs !!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Over 54 dagen gaan we Noorwegen verkennen gijs![]()
Zeker geen lucht nee.. en klopt tolerantie moet zeker ook zijn grenzen hebben... begin met Job Cohen, schop die geiteneuker eruit..quote:Op woensdag 6 april 2005 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
er bestaat geen land waar alles goed klopt, maar je kan mij niet vertellen dat dit gehuil op lucht gebaseerd isNederland is zo trots op zijn tolerante klimaat dat het alles doet om daar maar geen afbreuk aan te doen. Alleen maar goedpraten en ontkennen dat dit in dit land allemaal bezig is.
Waarom denk je dat dit de grootste drugshaven van de wereld is
radicale en fundamentalistische partijen en groeperingen houden hier hun bijeenkomsten omdat dat mag
Scandinavische landen ja.quote:
Ze hebben nog niks gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan ga je daar om de beurt wonen ok?![]()
Nederland schopt ook extremistische imams het land uit... dus het gaat echt wel komen hier...
Extremisme is iets van de laatste jaren hoor gijs,... vergis je niet .. dat is nieuw hier.. er worden echt wel maatregelen genomen...
Er worden overal fouten gemaakt gijs... maar ik vind je uitspraak over "het wordt tijd voor een nieuw land" echt overdreven... het is zooo goed hier..
Puur omdat je gewend bent aan het leven hier ga je dingen zoeken die niet goed zijn..
Je hebt alles wat je je kunt wensen + meer ... je games, een auto, een fucking duur huis, werk, eten drinken, alles..
Tuurlijk zijn er minpunten hier ... maar ja.. als het je niet zint en je trekt het niet, ga je of verhuizen naar een warm land of je laat je horen en doet er wat aan..
lekker in de bergen en shit.... geen gezeik om me heenquote:
Jawel, drie vrouwenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker in de bergen en shit.... geen gezeik om me heen![]()
Nee Gijs, er worden maatregelen aangekondigd. Mooie woorden die goed klinken wanneer er (weer) eens iets ernstig gebeurt is zoals na de moord op van Gogh. Maar als puntje bij paaltje komt gebeurt er niks. Politici worden teruggefloten door wereldvreemde rechters, geïntimideerd door gesubsidieerde huilies of blijken gewoon niet de ruggengraat te hebben om de maatregelen uit te voeren. De eerste Iman die uitgezet moet worden moet ik nog zien.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef silver-surfer het volgende:
Nederland schopt ook extremistische imams het land uit... dus het gaat echt wel komen hier...
Extremisme is iets van de laatste jaren hoor gijs,... vergis je niet .. dat is nieuw hier.. er worden echt wel maatregelen genomen...
Ik vind (dit gedeelte) van Nederland niet fijn om te wonen. Het is druk, vervuild, iedereen is opgefokt. En ja, ik heb een huis, wat in geen enkele proportie staat met het bedrag dat ik ervoor heb betaald. En luxe goederen? Ik heb inderdaad een goed inkomen waarvan automatisch 1/3 van wordt afgenomen waarna ik van het restant nog allerlei belastingen en andere uitzuiginstanties van mag betalen.quote:Er worden overal fouten gemaakt gijs... maar ik vind je uitspraak over "het wordt tijd voor een nieuw land" echt overdreven... het is zooo goed hier..
Puur omdat je gewend bent aan het leven hier ga je dingen zoeken die niet goed zijn..
Je hebt alles wat je je kunt wensen + meer ... je games, een auto, een fucking duur huis, werk, eten drinken, alles..
Tuurlijk zijn er minpunten hier ... maar ja.. als het je niet zint en je trekt het niet, ga je of verhuizen naar een warm land of je laat je horen en doet er wat aan..
Klopt... maar zo groot is de dreiging echt niet... daarmee wil ik niet zeggen dat je je kop in het zand moet steken maar het word nu overdreven... als je het aanpakt word die dreiging nooit zo groot...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks gedaanDe Imans hebben beloofd dat ze hun radicale uitspraken niet meer in de moskee's zullen doen
![]()
ok.... blijf dan maar![]()
Alles wat jij noemt zijn materialistische dingen wat allemaal vergankelijk is. Als dit zo doorgaat op de ze manier, dan heb je daar in de toekomst geen drol meer aan.
Wat heb je aan al deze dingen als je straks niet meer relaxed over straat kan?? Je kinderen met een hoofddoekje lopen omdat de meerderheid in de lokale politiek hier een wetsvoorstel voor heeft aangenomendemocratie heerst
, maar kan ook zijn nadelen hebben als de meerderheid een hele andere mening heeft dan jij hebt.
Het is geen meerderheid. Het is minderheid die door continu een grote bek op te zetten een in een slachtofferrol te kruipen hun zin doordrukt en voorkomt dat ze op hun gedrag worden aangesproken. Hierbij worden ze gesteund door slappe politici en rechters, zelfingenomen journalisten en gesubsidieerde idealistische clubjes.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
democratie heerst, maar kan ook zijn nadelen hebben als de meerderheid een hele andere mening heeft dan jij hebt.
Wij hebben het geluk dat we nog een kleine gemeente hebben, zodat je lokaal nog wat invloed kan uitoefenen. Maar ook hier hebben we last van de marocs waar niks aan gedaan wordt, omdat ze bang zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als jullie ontvreden zijn in M'drecht doen jullie er ook wat aan, en het werkt ... je hebt een heerlijke zaal met shit...... je moet er wel wat voor doen maar je hebt het wel...
dat is dus het probleem, het aanpakken zullen ze nooit doen.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Klopt... maar zo groot is de dreiging echt niet... daarmee wil ik niet zeggen dat je je kop in het zand moet steken maar het word nu overdreven... als je het aanpakt word die dreiging nooit zo groot...
Nee, de kans dat hier een grote aanslag gebeurt is vrij klein. Waarom je eigen nest bevuilen? Nederland is immers een walhalla voor terroristen. Organisaties die in de rest van Europa verboden zijn krijgen hier subsidie.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef silver-surfer het volgende:
Klopt... maar zo groot is de dreiging echt niet... daarmee wil ik niet zeggen dat je je kop in het zand moet steken maar het word nu overdreven... als je het aanpakt word die dreiging nooit zo groot...
Gijs... je leeft... je hebt een vrouw, je kunt hier nog steeds bijna alles doen.. what's the deal?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee Gijs, er worden maatregelen aangekondigd. Mooie woorden die goed klinken wanneer er (weer) eens iets ernstig gebeurt is zoals na de moord op van Gogh. Maar als puntje bij paaltje komt gebeurt er niks. Politici worden teruggefloten door wereldvreemde rechters, geïntimideerd door gesubsidieerde huilies of blijken gewoon niet de ruggengraat te hebben om de maatregelen uit te voeren. De eerste Iman die uitgezet moet worden moet ik nog zien.
[..]
Ik vind (dit gedeelte) van Nederland niet fijn om te wonen. Het is druk, vervuild, iedereen is opgefokt. En ja, ik heb een huis, wat in geen enkele proportie staat met het bedrag dat ik ervoor heb betaald. En luxe goederen? Ik heb inderdaad een goed inkomen waarvan automatisch 1/3 van wordt afgenomen waarna ik van het restant nog allerlei belastingen en andere uitzuiginstanties van mag betalen.
En wat ik er aan kan doen? Wat kan ik er aan doen? Als ik zou willen ondernemen tegen criminele allochtonen krijg ik, zoals Cho al zei, en justitie en de hele Marokkaanse gemeenschap op mijn nek! Het enige wat je in dit land kan doen is stemmen. En dan heb je nog niet de zekerheid dat je niet genaaid wordt (zie huidige regering). Je mening geven over zaken die echt tellen zoals Europa mag toch niet. Of ze zich iets van dat referendum aantrekken moet ik nog zien.
Dit is natuurlijk geen reden om dan te zeggen dat Nederland heerstquote:Op woensdag 6 april 2005 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nederland heerst man...
Heb jij ooit persoonlijk of in je omgeving echt problemen gehad waardoor je dacht: ik wil hier niet meer wonen? IK persoonlijk totaal niet.. jij?
jammer, want het is best een lekker ijsjequote:
Wat ik zie gebeuren in dit land bevalt me voor geen meter. Wij waren ooit een van de machtigste landen ter wereld. Wonen oorlogen van grootmachten als Spanje, Frankrijk en Engeland. We vaarde over alle wereldzeeën, dreven handel en veroverde immense gebieden. We pikte geen shit van niemand. Wanneer zijn wij een land van slappelingen geworden die zo over zich heen laten lopen door een paar middeleeuwers die hier hun achterlijk geloof komen opdringen of de boel lopen te zieken?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... je leeft... je hebt een vrouw, je kunt hier nog steeds bijna alles doen.. what's the deal?
Tuurlijk heb ik er ook last van.. maar ik geloof er zeker in dat het nooit zo ver zal komen...
Nederland heerst man...
Heb jij ooit persoonlijk of in je omgeving echt problemen gehad waardoor je dacht: ik wil hier niet meer wonen? IK persoonlijk totaal niet.. jij?
Wel degelijk... (mooi he) ... tuurlijk wel... Er zijn een paar gruwelijke dingen gebeurd in Nederland maar dat wil niet meteen zeggen dat het land kut is...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen reden om dan te zeggen dat Nederland heerstdat jij het persoonlijk niet hebt meegemaakt wil niet zeggen dat er hier in nederland niks aan de hand is
dat is een beetje naief schatje
houdt je bek manquote:
Mag ik je knuffelenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het wel eens met Surfer, maar Strolie noemt ook wel goede punten. Ik weet het, heb geen eigen mening
Doe eens lief. Kom je zaterdagmiddag een bakkie doen bij ons?quote:
Ja joh, steek je kop maar in het zand. Leftiequote:
kwil welquote:Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Doe eens lief. Kom je zaterdagmiddag een bakkie doen bij ons?
Is goed. en doe je "baas" de groetjesquote:Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kwil welzondag hebben we het zoiezo druk
, dan heeft Rens een uitvoering de hele dag
zal het ff overleggen met de baas, maar![]()
sms vanavond nog ff
En thuisquote:Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar huissssssss
whehehehequote:Op woensdag 6 april 2005 16:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is goed. en doe je "baas" de groetjes
Nee, ik moet werken voor mn geld.. geen tijdquote:Op woensdag 6 april 2005 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja joh, steek je kop maar in het zand. Leftie
quote:
idemquote:Op woensdag 6 april 2005 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken voor mn geld.. geen tijd
Ze heeft niks met je Gijs.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
idem
jammer dat Tam niet meewil gijs, de 29ste
Jep.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
verschrikkelijk wazige film maar als je de teksten erbij hebt word hij echt geniaal
sja het is toch niet meer wat het geweest is helaasch. Een band die dergelijk geweldige muziek maakt n dan zo vaak van samenstelling veranderd, jammerquote:Op woensdag 6 april 2005 16:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep.
Ben een grote fan van ze.
Hopen dat ze ooit nog es in nederland komen.
Muziek ook ....quote:Op woensdag 6 april 2005 16:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja het is toch niet meer wat het geweest is helaasch. Een band die dergelijk geweldige muziek maakt n dan zo vaak van samenstelling veranderd, jammer
Dus hou het wel bij hun cd's en dvd's.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja het is toch niet meer wat het geweest is helaasch. Een band die dergelijk geweldige muziek maakt n dan zo vaak van samenstelling veranderd, jammer
Ziet er wel weer okay uit, maar heb het wel gehad met dit soort filmsquote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)er/online_large.html
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
nu al legendarischquote:Op woensdag 6 april 2005 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus
Nee?quote:
Gijs, ik kan niet wachten tot ik mijn eerste stapjes daar zet komende zomerquote:Op donderdag 7 april 2005 06:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, volgend jaar weer naar New York
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3785
quote:>Een man rijdt op zijn motor over een landweggetje en ziet plots een klein
>cafeetje met enkele Kawa Yamaha's
>en BMW's op het parkeerterrein.
>
>"Leuk cafe!" denkt de man en besluit even binnen te wippen.
>
>Als hij naar binnen gaat ziet hij dat er geen klanten zitten.
>
>Hij bestelt een koffie met appelpunt en vraagt de bloedmooie tapster van
>wie al die motoren dan wel
>zijn.>"Oh,"zegt zij, "die zijn van mijn zoon."
>
>De man bekijkt de jonge vrouw eens goed, schat deze niet ouder dan 24 en
>vraagt hoe dat mogelijk is.
>
>"Wel," zegt ze, "mijn zoon wint deze motoren door te wedden.
>
>De man vraagt hoe dat dan wel in zijn werk gaat en de jonge vrouw vertelt
>hem dat haar zoon dingen doet en dat
>de klant die dan moet nadoen, lukt het, dan mag de klant een motor kiezen,
>lukt het niet, dan is de motor van de
>klant voor hem.
>
>De man is geïnteresseerd en vraagt naar het zoontje.
>
>Vrolijk komt er een ventje van ongeveer 6 jaar de trap af en gaat naast de
>man zitten.
>
>De man gaat de weddenschap aan en de jongen begint..
>
>De jongen staat op, loopt naar zijn moeder, kust deze op de mond en gaat
>weer zitten.
>
>De man springt rechtop, wandelt naar de jonge vrouw, kust haar op de mond
>en gaat weer zitten..
>
>Het kereltje staat weer op, gaat naar zijn moeder, wrijft deze over haar
>borsten, ontbloot ze en kust ze diep, gaat
>met zijn hand onder haar mini-rokje, laat haar slipje zakken, heft het
>rokje op, streelt haar poesje, doet het slipje
>opnieuw aan en gaat weer zitten.
>
>De man, door het wilde heen, doet exact wat de kleine had gedaan en gaat
>ook weer zitten.
>
>De kleine staat rechtop, laat zijn broek zakken pakt zijn slappe piemeltje
>in zijn hand en draait dit rond zijn vinger.
>
>"En nu jij...," zegt het ventje....
>
Wij gaan volgend jaar ookquote:Op donderdag 7 april 2005 06:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, volgend jaar weer naar New York
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3785
quote:Op donderdag 7 april 2005 07:12 schreef Bastard het volgende:
NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
*kusje op voorhoofd (nee, niet voorhuid en ook niet eikel) geeft *quote:Op donderdag 7 april 2005 07:43 schreef Chocobo het volgende:
.....![]()
Moet nu repareren![]()
Mensen hebben fuckups gemaakt gisteren op het werk...........
Briljant !
quote:Op donderdag 7 april 2005 07:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*kusje op voorhoofd (nee, niet voorhuid en ook niet eikel) geeft *
Toch Gunt
quote:Op donderdag 7 april 2005 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar voor mijn tentamen, een half uur te vroegIk had een half uur langer kunnen slapen
En lach niet eikelquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar voor mijn tentamen, een half uur te vroegIk had een half uur langer kunnen slapen
quote:Op donderdag 7 april 2005 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon.. ff schreeuwen.. hond gooide de koffie om
Is het veel werk Gijs?quote:Op donderdag 7 april 2005 07:43 schreef Chocobo het volgende:
.....![]()
Moet nu repareren![]()
Briljant !
zoooooo danquote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs,........ je kent het.... mails in verkeerde ticketsquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 07:43 schreef Chocobo het volgende:
.....![]()
Moet nu repareren![]()
Briljant !
Dat zo'n call zn eigen leven gaat leiden dusquote:Op donderdag 7 april 2005 08:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,........ je kent het.... mails in verkeerde ticketsFoutieve interpretaties,.....
etc. etc.
Microsoftquote:Op donderdag 7 april 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
Ik wil een access database openen..
Klik Klik....
Gebeurt niks..
KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK.. andere shortcut KLIK KLIK KLIK KLIK.. gebeurt niks.
BAM.. 9 databases open
whahahahahaquote:Op donderdag 7 april 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
Ik wil een access database openen..
Klik Klik....
Gebeurt niks..
KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK.. andere shortcut KLIK KLIK KLIK KLIK.. gebeurt niks.
BAM.. 9 databases open
Suc6 gijsquote:
werkquote:Op donderdag 7 april 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahaha
Mijn pc hangt als ik een .pdf wil openen
alweer weg denkquote:
quote:
alleen ff hallo zeggenquote:
ohquote:
Afschietenquote:Op donderdag 7 april 2005 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
Samir A. slaat fotograaf neer bij vrijlating
dat rechtssysteem hier
zo iemand mogen ze van mij echt gewoon afslachten en dan aan de varkens voerenquote:
Dan worden de varkens ziekquote:Op donderdag 7 april 2005 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zo iemand mogen ze van mij echt gewoon afslachten en dan aan de varkens voeren
Wat een kankerhondquote:Op donderdag 7 april 2005 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
Samir A. slaat fotograaf neer bij vrijlating
dat rechtssysteem hier
jawel man, onwijs manquote:Op donderdag 7 april 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Dan niet.
ik weiger daar ook maar 1 stap binnen te zettenquote:Op donderdag 7 april 2005 06:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik kan niet wachten tot ik mijn eerste stapjes daar zet komende zomer
Ook islamoloog T. Ramadanquote:Op donderdag 7 april 2005 09:37 schreef Chocobo het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)dams_islamdebat.html
Wat een misser hequote:Op donderdag 7 april 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,...... dat ze niet denken van........... Dat wie die hebben moeten laten lopen![]()
Gewoon het land uitgooien man. Te absurd voor woorden. Allerlei plannen om ons schade aan te doen (al genietend van zijn uitkering) en dan na zijn vrijspraak meteen een fotograaf neerslaan........... Briljant
Hier ben ikquote:Op donderdag 7 april 2005 08:55 schreef Bastard het volgende:
Gast is ook meteen ondergedoken natuurlijk.
dat dommequote:Op donderdag 7 april 2005 09:37 schreef Chocobo het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)dams_islamdebat.html
zonquote:Op donderdag 7 april 2005 10:16 schreef QueenR het volgende:
Mogguh gijsjes!![]()
lekker geschilderd gisteren, ging lekker rap. Nog de laatste afwerkingetjes en we kunnen alweer aan een nieuw projectje beginnen. Alleen nu schijnt het zonnetje te erg om binnen te gaan schilderen, dus maar ff de tuin induiken.![]()
Het zonnige zuiden he! (brabant) warm is het niet, maar zonnetje schijnt zijn best hoor!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:22 schreef kepler het volgende:
[..]
zonop welk tropisch eiland woon jij
het is hier aardig bewolktquote:Op donderdag 7 april 2005 10:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
Het zonnige zuiden he! (brabant) warm is het niet, maar zonnetje schijnt zijn best hoor!![]()
En jij ook je bek houdenquote:
En negers hebben geen recht van sprekenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
En negers hebben geen recht van spreken
Brabant heerst !!!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
Het zonnige zuiden he! (brabant) warm is het niet, maar zonnetje schijnt zijn best hoor!![]()
Met wat voor gevoel zouden die advocaat en die rechters nu naar bed zijn gegaan?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,...... dat ze niet denken van........... Dat wie die hebben moeten laten lopen![]()
Gewoon het land uitgooien man. Te absurd voor woorden. Allerlei plannen om ons schade aan te doen (al genietend van zijn uitkering) en dan na zijn vrijspraak meteen een fotograaf neerslaan........... Briljant
Gijssssssssssssssss ik eet je werkgever op nuquote:Op donderdag 7 april 2005 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met wat voor gevoel zouden die advocaat en die rechters nu naar bed zijn gegaan?
Mooi Gijsquote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer thuis, ik heb allebei mijn tentamens van deze week gehaald denk ikHoop ik ... Verwacht ik
![]()
En jij vangt nogal veel wind.quote:Die wind trouwens op de terugweg, 100% tegenwind
Graag gedaan Gijsquote:Op donderdag 7 april 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
Hè lekker gebak hier gekregen uit naam van het UWV
Vind je het gekquote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die wind trouwens op de terugweg, 100% tegenwind
begint idd behoorlijk te betrekkenquote:Op donderdag 7 april 2005 10:51 schreef Magneet het volgende:
QueenR het gaat zo regenen hoor, althans hier in Ehv wel
ik zie de zon weerquote:Op donderdag 7 april 2005 11:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
begint idd behoorlijk te betrekkenmaar toch weer wat uurtjes lekker geweest!
ga ik me nu maar weer binnen nuttig maken
![]()
Hopen dat ie hier ook weer snel terugkomt dan! Ff weg is niet erg, kan ik die storthoop hier binnen weer restaurerenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
Net een paar opdrachtjes binnen gekregen, dus zijn ook qua betaald werk weer ff onder de pannen!
Van het pad af Gijs.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:41 schreef Chocobo het volgende:
FOK!kers vermist na mysterieuze zoektocht
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'
je bent ook zoooooo goed jij..quote:Op donderdag 7 april 2005 11:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
Hopen dat ie hier ook weer snel terugkomt dan! Ff weg is niet erg, kan ik die storthoop hier binnen weer restaurerenNet een paar opdrachtjes binnen gekregen, dus zijn ook qua betaald werk weer ff onder de pannen!
quote:
Als dit een grap is is het niet eens leukquote:
Tuurlijk is het een grapquote:Op donderdag 7 april 2005 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als dit een grap is is het niet eens leuk
Kids
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, een collega neemt eind mei mijn GBA SP overDan ga ik ook aan de DS. Chantal betaald de helft.
Chantal vindt het cool, en ik wil Mario64 gamen.quote:
Wel spel komt er voor haar uit danquote:Op donderdag 7 april 2005 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, een collega neemt eind mei mijn GBA SP overDan ga ik ook aan de DS. Chantal betaald de helft.
'Mijn dikke vieze vette verloofde' the gamequote:
Hahahahahahah die Quinquote:Op donderdag 7 april 2005 12:19 schreef Quinny het volgende:
Zo ben er weer even. Zat net bij ouders te lezen. Jezus want een kinderachtig zooitje is het daar zeg. Dat noemen zich dan ouders
Oh en Surfer, Neger en Sjootje ik vind jullie nog wel lief hoor.16 april
__________O__________quote:Op donderdag 7 april 2005 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
'Mijn dikke vieze vette verloofde' the game
Maar ik weet al wat me te wachten staatquote:Op donderdag 7 april 2005 12:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahahah die Quin
![]()
16 April... ja geweldig .. ik ben bang ... maar ik heb er zin in...
Jij moet dadelijk een kind baren![]()
![]()
Die reakties erop ookquote:Op donderdag 7 april 2005 11:41 schreef Chocobo het volgende:
FOK!kers vermist na mysterieuze zoektocht
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'
quote:Die 2 zijn zo labiel als de tering. Aandachtsorgels die de realiteit niet kunnen waarnemen.
moet je over de knie menneke? Al zal dat voor mij pijnlijker worden dan voor jouquote:
Zeker, is altijd wel weer leuk, geld verdienen met iets wat ik superleuk vind om te doen!!! (jaja, ik volg Quinny's raad wel opquote:
Toch zou ik niet met je willen ruilenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar ik weet al wat me te wachten staat
En ik kijk de dood niet in de ogen![]()
Dat overdrijven... stink NSBer ....quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
Allemaal om de beurt lunchen............. ivm personeels tekort... ook nog op de werkplek. Eerst ging ik...... heerlijke pikanto gegeten. Surfer keek watertandend toe. Toen ging mijn andere collega. Kwam ook met een pikanto boven. Wederom,.... Surfer keek watertandend toe. Surfer ging.........
........ pikanto's op![]()
Ohwwwww wat geweldig, zoiets zou mij ook kunnen overkomenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
Allemaal om de beurt lunchen............. ivm personeels tekort... ook nog op de werkplek. Eerst ging ik...... heerlijke pikanto gegeten. Surfer keek watertandend toe. Toen ging mijn andere collega. Kwam ook met een pikanto boven. Wederom,.... Surfer keek watertandend toe. Surfer ging.........
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
Mexicanoquote:Op donderdag 7 april 2005 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij had altijd een traktorband met pindasaus, dikke
Hahahahaquote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij had altijd een traktoband met pindasaus, dikke
WHAHAHAHAH!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
Whahahhahahhahahaahahahhahaaquote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
WHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 7 april 2005 12:44 schreef Chocobo het volgende:![]()
Laatste collega zei Er is er nog 1 surfer
De dikke jongen logde snel uit en rolde naar beneden,....... maar nee.... het was te laat. Iemand anders had de laatste pikanto al genomen. Met een glaucome waas keek hij nog met zijn wat natte bolle ogen hoe de pikanto werd weggevoerd op het andere bord.....
quote:
Het komt nu eindelijk echt dichtbijquote:Op donderdag 7 april 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[XBOX]Forza Motorsport #2 Het gevecht tegen GT4..
Nog 26 dagen
Ik boer hem wel af en toe opquote:Op donderdag 7 april 2005 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHA![]()
Ik hoop dat je maagzweren krijgt van die pikanto![]()
Hahahaquote:Op donderdag 7 april 2005 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHA![]()
Ik hoop dat je maagzweren krijgt van die pikanto![]()
Cool topic... ben wat filmpjes aan het downen !quote:Op donderdag 7 april 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[XBOX]Forza Motorsport #2 Het gevecht tegen GT4..
Nog 26 dagen
Gijs...rondjes rijden...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Cool topic... ben wat filmpjes aan het downen !
Dat Yoshi spel, en Zookeeper geloof ik.quote:
Heb het net bekeken......... verschrikkelijkquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het net bekeken......... verschrikkelijkMoet er niet aan denken, maar vind het leuk dat hun dat gaaf vinden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |