He wil jij me even gaan vergelijken met Tiggyquote:
Was het maar zo makkelijk met een andere baan zoeken... dan had ik hier niet meer gezeten hoor..quote:Op woensdag 6 april 2005 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
He wil jij me even gaan vergelijken met Tiggy![]()
Manquote:
Je hebt gelijk... Tiggy is langer dan jij!!quote:Op woensdag 6 april 2005 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
He wil jij me even gaan vergelijken met Tiggy![]()
Klopt,... het betaald goed en mijn rekeningen zijn hoog. Helemaal met kids ! Er zijn geen banen die nu mijn huidige salaris + arbeidsvoorwaarden overnemen. Ik klaag dus liever nog even over mijn werk dan dat ik daadwerkelijk iets anders ga zoeken. Komt welquote:Op woensdag 6 april 2005 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk met een andere baan zoeken... dan had ik hier niet meer gezeten hoor..
Maar het verdient lekker hier + we hebben goede secundaire arbeidsvoorwaarden... dus ja... het is slikken en doorgaan (en dat is niet geil bedoeld brown)
Maar ik zit hier niet met veel plezier ... dus ja we klagen wel eens...
Ouwe
Je wil ons zien springen en gillen he hahahahaquote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef Quinny het volgende:
Gijsjes ik ben niet wijs. Ik zeg gewoon wat er op mijn hart ligt. En je moet van je hart geen moordkuil maken, toch!
Ben meer een bitch (volgens Sjo) en nu ook volgens Brown en Surfer die mij gisteren flink vervloekt hebbenOh ik heb zoooooo'nn zin in de 16de. Ben echt aan het bidden voor mooi weer
Jij moet als laatstequote:Op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je wil ons zien springen en gillen he hahahaha![]()
Of flinke windstotten. Horizontaal Bungie-jumpen.quote:
Dan kan je vliegeren met Cho...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of flinke windstotten. Horizontaal Bungie-jumpen.![]()
Zooooooooooooooooo herkenbaar.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Klopt,... het betaald goed en mijn rekeningen zijn hoog. Helemaal met kids ! Er zijn geen banen die nu mijn huidige salaris + arbeidsvoorwaarden overnemen.
Waarom eigenlijk? Zijn jullie bang dat het elastiek na surfer uitgerekt is?quote:
Mooi... gijs.. ik krijg nu al zweet handen.... maar dat weet je want je zit naast mequote:Op woensdag 6 april 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij moet als laatste![]()
Brown en ik zijn dan al klaar.... we zullen je met zooooooooveeeel plezier omhoog zien gaan Gijs in dat brakke piepende liftje !
We hebben in Januari geloot. Ik eerst,... dan Brown,... en dan die bolle !quote:Op woensdag 6 april 2005 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Zijn jullie bang dat het elastiek na surfer uitgerekt is?
Yepquote:Op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je wil ons zien springen en gillen he hahahaha![]()
Jazeker wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef Quinny het volgende:
Het enige wat ik nog wil zeggen is dat jullie gewoon verwenden krengen zijn. Je hebt een baan, een auto onder je reet en je verdient lekker. Heel veel mensen zullen tekenen voor het leven wat jullie nu hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |