Heb jij gelijk in, maar als alleen zn startpagina gekaapt is, dan is dit vaak wel de oplossing.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alsof bij een geinfecteerd systeem trojans en spyware alleen in IE zitten
OkOk, voor de durfals onder ons, de waarschuwing voorop gezet....quote:Op woensdag 6 april 2005 13:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een klikbare link, met daarachter een waarschuwing .. denk je dat dat een slimme oplossing is?
zoals je het nu doet, weten waarschijnlijk een aantal mensen achteraf dat ze een trojan hebben ...
als je het zo belangrijk vind dat de url daar genoemd wordt, maak hem dan minstens niet klikbaar, bv door
[ code verwijderd ]
ervan te maken, dus in code-tags ..
maar maak die URL NIET KLIKBAAR, alsjeblieft
Denk jij dat ik die site zo gemaakt heb?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef frankium het volgende:
firefox houdt een paar pop ups tegen, verder zie ik drie blokjes? Wat is je probleem nu? verander het gewoon......
ehm, niet dusquote:Op woensdag 6 april 2005 13:38 schreef frankium het volgende:
ja.
- Jaquote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef Slarioux het volgende:
Maar ik snap het dus niet. Je site is spontaan verandert in 3 cellen van 1 pixel, een paar popups en wat vreemde sites.
- Kan jij nog bij de bestanden?
- Wie heeft dat erop gezet?
- Is het domein nog wel van jou?
Er loopt dus een thread op hun forum. (Zie een paar posts terug) Er schijnt een lek in de DNS-software te zitten wat gedicht wordt.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:56 schreef Ondergrond het volgende:
Bel je hosting bedrijf of, zij zullen het weten.
Je betaald toch voor de hosting? Dan zou ik niet genoeg nemen met een draadje op het forum. Meestal is de snelste manier echt even de telefoon pakken. Ik bedoel, zo heb je ook niks aan je site.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Er loopt dus een thread op hun forum. (Zie een paar posts terug) Er schijnt een lek in de DNS-software te zitten wat gedicht wordt.He tis dus onder de aandacht en er wordt aan gewerkt.
![]()
Mja, we hebben het over BlueYellowHosting. Normaal prima hoor. Geen klachten. Als het nou dagen gaat duren, dan moet er maar eens gebeld worden. Mijn site is écht een homepage met de bijbehorende 400 bezoekers in een jaarquote:Op woensdag 6 april 2005 15:11 schreef frankium het volgende:
[..]
Je betaald toch voor de hosting? Dan zou ik niet genoeg nemen met een draadje op het forum. Meestal is de snelste manier echt even de telefoon pakken. Ik bedoel, zo heb je ook niks aan je site.
PS welk bedrijf is dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |