abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26065279
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 09:04 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Sorry, overheen gelezen.
Blijft de vraag, waarom is er niet eerder aanklopt bij de diverse instanties voor hulpverlening? Dan had er ook eerder kunnen worden ingegrepen.
quote:
De familie was al bekend bij de hulpverleningsinstantie toen het in Klein Ulsda woonde. Buurtbewoners hadden al eens de gemeente Bellingwedde ingelicht. Zij maakten zich zorgen over de puinhopen waartussen de kinderen in het arbeidershuisje leefden.

,,De GGD, Jeugdzorg en de scholen hebben zich op de hoogte gesteld'', aldus burgemeester Engbert Drenth van Bellingwedde. ,,Er werden geen bijzonderheden vastgesteld, op de troep rond het huis na. Voor ons was het daarna over.''
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26066411
raar verhaal een uitbater met het hart op de goede plek
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:11:34 #78
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26067770
quote:
Op woensdag 6 april 2005 11:19 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Zo gaat het in Nederland:
Bejaarden opsluiten in bewaarinrichtingen, waar ze geslagen en geintimideerd worden
Hulpbehoevenden bejaarden zonder enige privacy opsluiten met 6 op een kamer, met nauwelijks enige verzorging.
Slachtoffers van misdrijven moeten het zelf maar uitzoeken
Mensen die hun bezit of leven willen verdedigen worden als criminelen afgevoerd.
---daarnaast---
Luxe inrichtingen in 1 persoons cellen voor zware (allochtone) criminelen.
Altijd de beste advocaten voor winkeldieven tot zware criminelen, zeker als ze van allochtone afkomst zijn.
Talloze instellingen die zich met kansloze uitgeprocedeerde asielzoekser bezighouden.
Talloze gesubsidieerde allochtonen platforms, voor hun zieleige doelgroep

Eigen volk laatst
Daarom zeg ik!

"Eigen volk eerst"
Dan heb ik bij de volgende verkiezingen 27 zetels

stakker...............
  maandag 11 april 2005 @ 11:42:39 #79
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_26143540
quote:
Vader van 'kuilgezin' woedend op zijn vrouw

klein ulsda/hansweert - John Voorthuijzen is witheet op zijn vrouw. "Zij heeft mijn kinderen verwaarloosd." Voorthuijzen is de vader van de vier kinderen uit Klein Ulsda die vorige week met hun moeder en nieuwe vriend uitgehongerd in een kuil bij Rhenen zijn aangetroffen. Hij wil zijn vrouw uit de ouderlijke macht zetten. "Mijn advocaat is er mee bezig."

Voorthuijzen is baggeraar en vaak van huis. Hij is afgelopen weekeinde thuis gekomen en verblijft momenteel bij zijn ouders in Hansweert, Zeeland. "Ik probeer de kinderen hier naar toe te krijgen. Dan kunnen ze hun leven weer oppakken. Schone kleren aan, eten en naar school."

John Voorthuijzen zegt geen aanwijzigen te hebben gehad dat zijn vrouw hem zeven weken geleden zou verlaten. "Ik heb haar maandagmorgen een kus gegeven en gezegd 'tot vrijdag'. Woensdags was ze vertrokken met de kinderen en die vent. Ik kreeg argwaan toen ze de telefoon niet opnam. Donderdag ben ik in Klein Ulsda gaan kijken en waren ze verdwenen. Het enige dat mijn vrouw had meegenomen was een schone onderbroek voor haarzelf. De kat en het konijn liepen nog in huis."

Voorthuijzen zegt nog een paar keer via de mobiele telefoon contact met zijn vrouw te hebben gehad. "Maar ik wist niet waar ze zaten. Toen ik hoorde dat mijn kinderen in een kuil in het bos verbleven, werd ik woedend. Het zijn potdorie geen zwervers. De kinderen horen op school, ze hebben anderhalve maand geen les gehad."

De vader van twee zonen en twee dochters van zes tot elf jaar vertelt een paar beroerde weken achter de rug te hebben. "Ik kwam niet tot rust. Ik greep naar het bier om in slaap te komen, hoewel ik helemaal geen drinker ben."

Jeugdzorg Groningen heeft de moeder en de vier kinderen voorlopig onder haar hoede en laat weten dat het redelijk goed met ze gaat. Ze worden voorlopig afgeschermd, ook voor de vader.
Interessant.

Ik kan me niet voorstellen dat je als moeder goed overkomt voor een rechtbank, mocht er over het ouderschap beslist worden. Maar, aangezien het bijna godsonmogelijk is voor een vader om de voogdij te krijgen, het zou zo kunnnen dat de rechter beslist dat de kids beter af zijn in een kuil zonder school dan bij papa..
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 11 april 2005 @ 11:53:13 #80
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26143797
Als je uit een 3'e wereldland komt krijg je hier meestal een flat, een uitkering, BMW uit 1985 en kinderbijslag voor je virtuele kinderen in gallamagalastan maar deze boeren laten we in de kou staan
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 11 april 2005 @ 12:01:29 #81
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_26143975
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Als je uit een 3'e wereldland komt krijg je hier meestal een flat, een uitkering, BMW uit 1985 en kinderbijslag voor je virtuele kinderen in gallamagalastan maar deze boeren laten we in de kou staan
Haal het haar 's voor je ogen en lees gewoon waar het over gaat.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_26144033
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Op straat als ze al niet door bv. kerken of particulieren worden opgevangen.
Het staat ze vrij om het land te verlaten.
  maandag 11 april 2005 @ 12:05:38 #83
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26144063
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:01 schreef robh het volgende:

Haal het haar 's voor je ogen en lees gewoon waar het over gaat.
Facist!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26144767
Groningers.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')