Je bent waarschijnlijk niet eens in de positie om mensen in het echt te haten als jij het al presteert om überhaupt iets of iemand op fok te kunnen haten.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:06 schreef DePresident het volgende:
[..]
Zei Dagblad_De_Limburger, zonder eerst met mij te overleggen
Ik haat je op FOK!, niet IRL
Ik ken DP ook van een andere kantquote:Op woensdag 6 april 2005 03:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Domme aandachthoeren worden eruit gewerkt ja...
Net als DP en AMD dus.
Ok praat me even bij als je wilt. Er is geen vaste groep users die in slowchat post. Elke keer als ik er kom eens per week dan zie ik toevallig dezelfde usernames? Ik kreeg, net als vele anderen, nooit om precies 00:00 een topic over msn aangeschoven van Stuart? Een deel van de users uit slowchat post ook niet gezamenlijk op een ander forum? Meeste poster in Slowchat hebben elkaar alleen per toeval IRL gezien?quote:Op woensdag 6 april 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
In mijn ogen kan iedereen meekletsen over elk onderwerp dan ook.
Waar haal je dan het kliekje vandaan
Inlezen kan soms zeer verhelderend werken
Dus mensen die niet lekker mee kunnen lullen zijn niet gewenst?quote:Op woensdag 6 april 2005 03:01 schreef cerror het volgende:
Het was meer om mensen die niet echt begrepen wat lekker meelullen was....
Ai.... bijlesje maatschappijleer doen dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 03:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor... En dat kunnen de mensen die me persoonlijk kennen beamen.
Precies.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
Om te kunnen lachen en me te vermaken.
quote:Op woensdag 6 april 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ken DP ook van een andere kant
Hoeft ook nietquote:Al geef ik toe dat ik het niet altijd met zijn manier van doen eens ben
Laat me raden? Net als AMD. Die had ook een 'andere kant' op msnquote:Op woensdag 6 april 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ken DP ook van een andere kant
Al geef ik toe dat ik het niet altijd met zijn manier van doen eens ben
Hoezo, wat "begrijp" ik niet van de maatschappij dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 03:09 schreef Waxxer het volgende:
Ai.... bijlesje maatschappijleer doen dan?
De sc is meer bedoelt als een plek waar je gewoon lekker kan zeiken op wat je die dag hebt meegemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus mensen die niet lekker mee kunnen lullen zijn niet gewenst?
En dan ga je klagen dat mensen die geen fatsoenlijke topics openen ook ongewenst zijn.
Hypothetisch gezien is de statistische kans hierop best groot, puur toeval dusquote:Op woensdag 6 april 2005 03:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok praat me even bij als je wilt. Er is geen vaste groep users die in slowchat post. Elke keer als ik er kom eens per week dan zie ik toevallig dezelfde usernames? Ik kreeg, net als vele anderen, nooit om precies 00:00 een topic over msn aangeschoven van Stuart? Een deel van de users uit slowchat post ook niet gezamenlijk op een ander forum? Meeste poster in Slowchat hebben elkaar alleen per toeval IRL gezien?
En je wilde nog wel zo graag een biertje met me drinkenquote:Op woensdag 6 april 2005 03:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Laat me raden? Net als AMD. Die had ook een 'andere kant' op msn
Wij lachen om jou. Jij lacht om ons. Hej een win-win situatiequote:Op woensdag 6 april 2005 03:07 schreef DePresident het volgende:
Om te kunnen lachen en me te vermaken.
Nee, ik vind gewoon dat de mods veel platter zijn dan hoe het eerder was. Eerst waren er alleen users zonder enig niveau, door de grote groei van de laatste paar jaar zijn er ook han-den-vol mods (geweest) die elke vorm van realiteit mis(t)(s)en.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:07 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar vind je nu zelf niet dat je een beetje de huillie aan het uithangen bent?
Mits cyankaliquote:Op woensdag 6 april 2005 03:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
En je wilde nog wel zo graag een biertje met me drinken![]()
Nee, daar is KLB dus voor...quote:Op woensdag 6 april 2005 03:11 schreef cerror het volgende:
De sc is meer bedoelt als een plek waar je gewoon lekker kan zeiken op wat je die dag hebt meegemaakt.
Ik lach nu weer . Toenstraks had ik nog slechte zin, maar sinds ik hier post gaat het weer beterquote:Op woensdag 6 april 2005 03:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wij lachen om jou. Jij lacht om ons. Hej een win-win situatie [afbeelding]
Ik wil met elke user wel een biertje gaan drinken hoor. Zelfs met degene die me een film mailde met dierenmishandelingen met de opmerking "pas maar op" erbijquote:Op woensdag 6 april 2005 03:11 schreef DePresident het volgende:
En je wilde nog wel zo graag een biertje met me drinken![]()
En dan komt herr unibrau 1950 langs om je droom in elkaar te stampen?quote:
Er zijn vaste SCers maar geen uitsluitingen van andere users.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok praat me even bij als je wilt. Er is geen vaste groep users die in slowchat post. Elke keer als ik er kom eens per week dan zie ik toevallig dezelfde usernames? Ik kreeg, net als vele anderen, nooit om precies 00:00 een topic over msn aangeschoven van Stuart? Een deel van de users uit slowchat post ook niet gezamenlijk op een ander forum? Meeste poster in Slowchat hebben elkaar alleen per toeval IRL gezien?
En dat was ik he, die dat mailde?quote:Op woensdag 6 april 2005 03:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil met elke user wel een biertje gaan drinken hoor. Zelfs met degene die me een film mailde met dierenmishandelingen met de opmerking "pas maar op" erbij
Post jij je dromen in KLB dan?.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan komt herr unibrau 1950 langs om je droom in elkaar te stampen?
ze zien ons daar al aankomenquote:Op woensdag 6 april 2005 03:14 schreef finch_meister het volgende:
En je frustratie kun je toch ook gewoon lekker wegschelden in R&P allemaal, laten we nou wel wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |