Zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:43 schreef pos het volgende:
is dat die zelfde mevrouw pyl?
Pardon?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
ptatgdihntgh
Pilletje teveel Scrut?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
ptatgdihntgh
Pilsje teveel pyl?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:48 schreef pyl het volgende:
Ik begin enigszins aan mezelf te twijfelen....Heb ik nu per ongeluk een b ipv een p in de topictitel getypt? (Of heeft de een of andere mod - ik noem geen namen - hier de hand in?)
Ik zweer je dat er net even 'slib' stond ipv 'slip' - het zal de hand van de geciteerde zijn....quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Pilsje teveel pyl?
Moi ?quote:
Ze is nochtans Engels (BB toevallig vanmiddag weer eens gehad).quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
Die mevrouw lijkt erg veel op BB
Die spillebeen hebben we vanmiddag al gehadquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
Die mevrouw lijkt erg veel op BB
Da's zonder meer een rake observatie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft wel mooie jukbeenderen
Dat weer niet.quote:, daarom: Charlotte Rampling?
BB had andere kwaliteiten, Scrut, dat weet jij net zo goed als ik.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die spillebeen hebben we vanmiddag al gehad
Sorry Tokay - niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:55 schreef Tokay het volgende:
Dalida in heur jonge jaren?
Kijk, een stijlvolle blondine in een keurig avondtoiletje en Scrut kent haar naam (zij het na de nodige hints).quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Julie Christie?
Dat geloof ik meteen. Als je erop let, valt het op hoeveel mensen naar die scène verwijzen. Zelf zie ik haar liever in Doctor Zhivago, of in Novecento, maar da's een kwestie van smaak, natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Die moest van heel ver komen. Volgens mij was er eens iemand in Zomergasten die dat fragment aangevraagd had.
Pyl blieft alleen maar witte muzikanten?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:13 schreef pyl het volgende:
Affijn, een muziekneger: tijd voor een rondje met de hond.![]()
Nee hoor, muzieknegers zijn qua herkenbaarheid mijn achilleshiel, zogezegd. En SF acteurs horen daar ook bij; niet mijn kopje thee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl blieft alleen maar witte muzikanten?![]()
Dan hoef je nu even niet in MUZ-trivia te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor, muzieknegers zijn qua herkenbaarheid mijn achilleshiel, zogezegd.
quote:
Dat is goedquote:Op woensdag 6 april 2005 00:19 schreef fotoloog het volgende:
Escuchame mi amor
tu sabes lo que quiero
Me dices que no entiendes
Se que estas mintiendo
Te pido por favor
Me trates como un tonto
Decides de una vez
Me estas volviendo loco
Mzlquote:
uiteraard.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:31 schreef Z het volgende:
Moguh meneer Major.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:08 schreef pos het volgende:
actrice nederlands?
Vind ik een hele goede gok, al was het maar omdat ik mevrouw vaak met Kitty Courbois verwar....Maar niet goed dus.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:11 schreef pos het volgende:
kitty courbois?
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Marijke Merckens?
Dat zijn retorische vragen, neem ik aan?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Een mevrouw die shopt bij antiek-zaken en zelf inmiddels ook al antiek is?
quote:
ja en ik volgens mij heette ze daar Betty.quote:
Hoera!!!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:51 schreef tong80 het volgende:
Belde m'n ma om te vragen wie die actrice was. Als die hard Peyton Place fan wist ze het ook niet
En toch is het zoquote:
quote:
Die mag er ook zijn, inderdaad. Nee, dit is (of was, geloof ik) de echtgenote van een sporter.quote:
O ja, was die ook zo 'stunning'? Wist ik niet. Wel de goede sport, trouwens. Zij is Engels, hij niet. Befaamd Roland Garros-winnaar.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:45 schreef Berkery het volgende:
Minnie Driver?
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:51 schreef Berkery het volgende:
Ze speelde zichzelf in een aflevering van Abfab, had Edwina het over "Good headhunting"
Nee, maar The Manhattans wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Kiss and say goodbey was van the manhattan transfer.
Waren dat 5 negers ?
Je haalt 2 dingen doorelkaar gabber....quote:Op woensdag 6 april 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Kiss and say goodbey was van the manhattan transfer.
Waren dat 5 negers ?
Tuurlijkquote:
Ik moet ook geen Grolsch drinkenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:02 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Je haalt 2 dingen doorelkaar gabber....
Over 50 jaar vragen ze zich af wat een kwartje ook alweer wasquote:Op woensdag 6 april 2005 21:22 schreef sooty het volgende:
[..]
Bekende kop. Amerikaanse acteur. Kwartje valt niet.![]()
Fred Ward aldus de gids. Ken z'n kop wel, kende ze naam niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:43 schreef fotoloog het volgende:
Geen Olmos,meneer is nu te zien in een film op rtl4
En toen probeerde ik mijn vorige plaatje nogmaals:quote:
Is het een snooker speler?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:43 schreef sooty het volgende:
[..]
En toen probeerde ik mijn vorige plaatje nogmaals:
[afbeelding]
Hint: "Failure is not an option."
Hihi - nee.quote:Op donderdag 7 april 2005 07:24 schreef pos het volgende:
Is het een snooker speler?
Kun jij gedachten lezen? Even had ik overwogen om te tikken: "In afwachting van Sooty een dubbelgangster van pos"quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 09:58 schreef pos het volgende:
Dan moet het Katrin Krabbe zijn want dat is de enige vrouwenaam die ik vandaag al ben tegengekomen en die ik dus niet ken
ja dat is Nicolaas natuurlijkquote:
Bobby Fischer, zoals Z al zei.quote:
En antisemietquote:Op donderdag 7 april 2005 11:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Bobby Fischer, zoals Z al zei.
Een diep gevallen genie, maar toch een genie.![]()
Pssssttt, Scrut, dat bedoelde ik met 'diep gevallen'....quote:
Laat dat 'een beetje' maar weg.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:24 schreef Z het volgende:
[..]
Hij is vooral een beetje gek toch? Zoals het eigenlijk hoort bij genieen
oké danquote:Op donderdag 7 april 2005 11:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Pssssttt, Scrut, dat bedoelde ik met 'diep gevallen'....
Ik ookquote:Op donderdag 7 april 2005 11:30 schreef pyl het volgende:
Hij is een ongeleid projectiel, een blinde antisemiet, een supporter van Osama Bin Laden, een paranoïde egocentrist - en toch heb ik een zwak voor 'm.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Jou kennende zeg ik Glenn Gould
quote:is een New Yorkse taxichauffeur, voorheen effectenmakelaar, oud-president van de Berkeley Sexual Freedom League, voorzitter in spe van de Amerikaanse schaakbond, luis in de pels van de FIDE, vader van acht kinderen - en als onbezoldigd journalist de meest onderhoudende dorpsgek van het Internet-schaak. Per jaar plaatst hij zo'n duizend lange berichten in nieuwsgroepen en op zijn websites - ondoordringbare tekst-oerwouden over schaken en bijna alles daarbuiten; er staan meer naakte vrouwen dan diagrammen op zijn site. Hij klaagt, schept op, polemiseert en scheldt, en ondergaat onverstoorbaar de onafgebroken hoon die hem ten deel valt. Maar dat heb je als hoge boom - de FBI houdt hem in de gaten; de Amerikaanse schaakbond smeedt complotten tegen hem; hij is acteur geweest in een Japanse cult-film; heeft veel met Fischer geschaakt; doorbrak bij de aanslag op de Twin Towers alle politiecordons en zag met eigen ogen dat er minstens dertigduizend doden waren gevallen; ontsnapte uit een Afghaanse gevangenis; organiseerde sex-orgieën en was daarom het belangrijkste mikpunt van Ronald Reagan bij diens campagne om gouverneur van Californië te worden. Zijn oudtante is van de Titanic gered en zowel zijn moeder, zijn eerste vrouw èn een dochter werden gekidnapt. Zijn moeder zelfs tweemaal (door zijn gemene jongere broer) en die dochter, Shamema, door een complot van de FBI, Amerikaanse advocaten en rechters, en een groep Sri Lankese religieuze fundamentalisten. Zijn vrouw Honzagool wordt al 20 jaar vastgehouden in haar geboorteland Pakistan, door een aan Osama bin Laden gelieerde groep. Pakistaanse kranten hebben volgestaan over deze affaire.
heeft gezworen nooit met een vrouw naar bed te zullen gaan anders dan om haar zwanger te maken, en iedere dag vindt hij er wel een bereid. Toch werd hij ook aangeklaagd wegens sexuele intimidatie tijdens een schaakpartij - hij zou zijn tegenstandster ten huwelijk hebben gevraagd.
is midden 50, het meisje was 16.
schrijft niet slecht, is soms geestig, en heeft af en toe mooie scoops. Hij wist door te dringen tot Raymond Weinstein, een al 30 jaar verdwenen Amerikaanse topspeler over wie het gerucht ging dat hij een moord had gepleegd en in een gesticht zat (het was allebei waar); hij houdt scherp de misstappen van de FIDE en haar president Iljoemzhinov in de gaten, en hij was de eerste die kon vertellen dat de verwekker van Bobby Fischer waarschijnlijk een Hongaarse jood, Paul Nemenyi is geweest.
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Declan McManus?
Sam Sloan - en nu maar hopen dat je 'm nooit meer vergeet.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:49 schreef Z het volgende:
ik zag z'n naam nog in het stukje staan, je was net iets te laat met editten ...
Een goed geheugen heb ik wel, dat is dan ook de enige voorwaarde voor genialiteit waar ik aan voldoequote:Op donderdag 7 april 2005 11:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Sam Sloan - en nu maar hopen dat je 'm nooit meer vergeet.![]()
Gary Sinise heet hij.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:34 schreef Z het volgende:
CSI-NY meneer.
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Minister van Niks en Antilliaanse betrekkingen
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Die man heeft 3 handenTwee links en één rechts
Limo?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:24 schreef Z het volgende:
Marathonloper?
Heel goed.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:33 schreef pyl het volgende:
Joseph Kennedy?
Correct!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Kwaruteru het volgende:
temmink
Dank je.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Einstein idd![]()
over genialiteit gesproken![]()
Huh???quote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dit een zelfportret pyl?
Nou, ik lijd er niet onder.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Genialiteit lijkt me geen zegen. Ik zou af en toe wel wat dommer en naïever willen zijn.
Dat kan ik niet beoordelen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:07 schreef Z het volgende:
Ignorance is a bliss.
Juistquote:Op donderdag 7 april 2005 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Albert Schweitzer?
Ik krijg net het bericht binnen dat de riolering aan de Albert Schweitzer Allee in Freibourg dezer dagen wordt vernieuwd.... Maar als jij het beter weet.quote:die ligt niet open
Dat is twee weken uitgesteld ten gevolge van een conflict met de aannemerquote:Op donderdag 7 april 2005 14:13 schreef pyl het volgende:
Ik krijg net het bericht binnen dat de riolering aan de Albert Schweitzer Allee in Freibourg dezer dagen wordt vernieuwd.... Maar als jij het beter weet.![]()
Zal wel niet; daarvoor was hij té gelovig vermoedelijk.....quote:Op donderdag 7 april 2005 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
is die eigenlijk überhaupt vernoemd in Amsterdam?
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is twee weken uitgesteld ten gevolge van een conflict met de aannemer![]()
Het zou gvd een keer tijd worden!quote:Ik krijg net het bericht binnen dat de riolering aan de Albert Schweitzer Allee in Freibourg dezer dagen wordt vernieuwd
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:20 schreef Z het volgende:
Het zou gvd een keer tijd worden!
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Makepeace?
De film heet The Girl Next Door en is vanaf 26 april te huur. De dame zat verder in Love Actually, Old School en in de tv-serie 24.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:41 schreef pyl het volgende:
Oei, die film heb ik gemist, vrees ik.
Elisha inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vroeg me al af of ik al eens een foto van hem geplaatst had.....
Ja dus
Je hebt het toch tegen foto, neem ik aan, Tong? Die van hem is nog niet geraden - ze komt me zo bekend voor....quote:
hoiiiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |