abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:26:47 #1
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_25999783
(dit leek me het beste in pta passen)

Ik ga voor mijn nieuwe bedrijf mijn bedrijfs wagen voorzien van magneet platen.

Nu is mijn vraag of mensen hier ervaring mee hebben?
Wat is het beste? Ik zie diverse vorbeelden. Volledig bedrukt of stickers.
EN hoe lang blijft het goed ? ivm weer regen zon enz.
pi_25999952
Is een goed idee. mijn pa heeft een reclamebedrijf en is net met zo'n magneetbord bezig voor op een daihatsu coopen. Zal hem eens vragen of hij iets weet over de levensduur van zo'n magneetbord.

Ik denk dat een magneetbord met stickers goedkoper en makkelijker is dan bedrukt . Want als de stickers verkleuren, beschadigen of je wilt het logo/text veranderen kan je de stickers eenvoudig veranderen. Bij bedrukte moet je dan een nieuw magneetbord hebben.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_26000241
zeker niet zo sterk dan!? magneetborden denk ik aan die koelkast magneetjes.. waarbij je dus alles op die auto kan klikken
verlangen voorbij vanitas
pi_26000421
Ik heb ook magneetplaten op mijn bus (ford Transit) gehad. Na een paar jaar verschenen onder de platen blaasjes in de lak. Dit kwam doordat ik de platen er altijd op liet zitten. De platen van mij waren met stickers beplakt. Het schoonmaken van deze platen is wat lastiger je beschadigd gauw een letter. Verder geen problemen gehad de platen bleven goed zitten
pi_26000658
is dat niet een beetje diefstalgevoelig, trek je die dingen er niet ontzettend makkelijk vanaf?
pi_26000925
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:06 schreef Gurb het volgende:
is dat niet een beetje diefstalgevoelig, trek je die dingen er niet ontzettend makkelijk vanaf?
Ik denk dat de meesten niet eens weten dat ze er af kunnen.
De status 'bagger-user' voorbij
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:41:51 #7
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_26002957
Volledig bestickerd vind ik persoonlijk mooier en professioneler. Daar en tegen kost het natuurlijk wel iets meer.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_26003400
LOLZ, ik moest aan mijn brommertijd denken

*We riepen altijd tegen Yamaha rijders vergeet je je magneet niet

*Natuurlijk om de afvallende onderdelen te verzamelen

pi_26006750
Ik ken er niet zo heel veel van, maar naar mijn gevoel laat je toch gewoon stikkers maken ?

Toen ik mijn auto ook nog bestikkerde liet ik deze op maat maken door een professional. Koste mij 20euro (omgerekend) voor mijn hele achterruit. Ik zocht een logo (al dan niet met tekst) werkte het wat bij waarna ik het aan die man gaf. Deze zorgde er dan voor dat alle lijntjes mooi afgewerkt worden (tracing) en vervolgens stikkertje van maken. Is echt niet duur en blijft erg lang goed.

Als het echt voor 10+ jaar moet zijn ofzo kun je speciale (dubbele coating) stikkers gebruiken die ze bv. op boten enzo gebruiken (kost dan wel meer) ...
  woensdag 6 april 2005 @ 00:04:26 #10
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_26012609
@ Wasteil en errorken.

Natuurlijk is het beter om te laten bestickeren. Maar ik heb zo mijn redenen voor platen.
Oa Omdat ik voor mijn bedrijf ook wel eens voor andere bedrijven moet werken,
en de klant mag dan niet geconfronteerd worden met een bedrijfs wagen van een ander bedrijf.
Dat schept verwarring. En een vriend van me wil mijn bus wel eens huren en doet er dan zijn eigen platen op.

VAndaar de reden tot magneet platen
  woensdag 6 april 2005 @ 00:39:26 #11
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_26013294
hoe zit het dan met beschadigingen aan de lak. met plaatsen en verwijderen van de platen en eventueel verschuiving door trillingen?
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  woensdag 6 april 2005 @ 00:46:16 #12
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_26013402
Nouja het echte magneet gedeelte is bij mij weten zo zacht als kunstof.
En het doet pas schade als het erg lang blijf zitten.
  woensdag 6 april 2005 @ 20:13:11 #13
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_26031908
J moet er in ieder geval wel voor zorgen dat er geen vuil tussen de lak en de magneet komt, dat schuurt altijd een beetje.
De magneetvellen met stickers geen overigens wel lang mee, kennsi van me heeft ze nog met zijn oude telefoonnumer in een hok te hangen, dus die is minstens 10 jaar oud.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_26038485
inmiddels is het "bestickeren" met magneet-vellen een heuze wetenschap geworden.

http://www.magneticflames.com/ < hier wat extra info. Niet een geschikte link voor jouw doel maar geeft wel info over de gebruikte materialen.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')