Nee, ook krabben en kopjes geven. Tussen de tenen zitten klieren die geurtjes afgeven, net als langs de bek.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
Krabben om territorium af te bakenen? was dar niet zeiken?
Het helpt zeker wel om amonia op de muur te smeren, daar waar ze krabben iig! het is wat onplezierig, maar je kat zoekt vanzelf een nieuw vast krab plaatsje (de krabpaal) en dan hoef je ook geen amonia meer te smeren!
iig suc6
dat moet ik hebben!!! te koop bij de dierenwinkel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef Conorach het volgende:
Valeriaandruppels moet je hebben.
Een paar druppels op de krabpaal, beetje geduld, de kat regelmatig van de muur naar de krabpaal sjouwen, even confronteren met dat valeriaan & dan zijn ze vrij snel gehecht/verslaafd aan de krabpaal
laat maar, ik zie het alquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:12 schreef Klonk het volgende:
valeriaan druppels op de plekken waar ze wel mogen krabben, gewoon te koop bij de drogisterij, verslavend lekker voor de gemiddelde kat.
Dat doen ze....quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:24 schreef loezzie het volgende:
... maar toch gebruiken ze mijn pasgeverfde muren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |