waarom zou het een kloon zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:02 schreef BBQ-kip het volgende:
*Proest*
Ik ben heel benieuwd van wie dit een kloontje is
quote:puke
longinus
nononono
flapp0r
__Saviour__
wepeel2
DionysuZ
l33tdav
suicyder
lopat
Bob-B
Passione
Frank-NL
Xitami
Grumbellll
MeneerGiraffe
dWc_RuffRyder
bar_en_boog
viperdesign
atreidez
The_t
jajoah
logisnack
baracuda
lordoftheboard
bloodhoundfromhell
pietverdriet
ironmikey
dudeo2
the_terminator
glacier
allemaal weg. promoten/gebruiken van adblockers.
Dat mag wel, maar je mag niet op fok verkondigen dįt je dat doet en al helemaal niet hoe je dat doet. En n.a.v. die irritante banner is er veel ergernis ontstaan, div. topics geopend en daarin werd wel eens door (de gebande) users gezegd hoe je dat kon oplossen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:06 schreef pikwik het volgende:
omdat er 1 of andere mega irritante banner met geluid op de nieuwspage draait die kikker van jamba ofzo
en je mag die van de ubersturmbahnfuhrers niet blocken ofzo
Ja, gut, je weet dat je een ban op kan lopen (dit is niet de eerste keer), dus dan ga je het natuurlijk niet stoer komen melden hč.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:06 schreef pikwik het volgende:
omdat er 1 of andere mega irritante banner met geluid op de nieuwspage draait die kikker van jamba ofzo
en je mag die van de ubersturmbahnfuhrers niet blocken ofzo
Er wordt bij de banlijst geen termijn genoemd, dus je mag denk ik uitgaan van onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:09 schreef T1andonly het volgende:
Nou Danny is de baas...is het een ban voor onbepaalde tijd of slechts voor 48 uur ofzo?
Ik vind het werkelijkwaar belachelijk!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar je mag niet op fok verkondigen dįt je dat doet en al helemaal niet hoe je dat doet. En n.a.v. die irritante banner is er veel ergernis ontstaan, div. topics geopend en daarin werd wel eens door (de gebande) users gezegd hoe je dat kon oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |